Muita, jotka kutsuttiin linnan juhliin arvaamatta?
Mistä hankitte asun? Myös menneet kokemukset kiinnostavat. Ei ole monta viikkoa aikaa, vaikka kuulemma tänä vuonna kutsut tulivat poikkeuksellisen aikaisin.
Kommentit (36)
Tuleeko kutsut linnan juhliin vastaisuudessa suomi.fi palveluun kun posti ajetaan alas?
Paperinen tuli tänä vuonna. En ole opettaja.
ap
Joka vuosi tulee kutsu, mutta en vaan jaksa mennä sinne ruodittavaksi. Olen ansioitunut AV-palstalainen :)
Voi vaikka vuokrata juhlapukuihin erikoistuneista liikkeistä, jos ei halua ostaa kolttua, mille ei ole muuten käyttöä.
Ap:n keksitty juttu. Kukaan kutsun saanut ei kirjoittelisi tänne tyhmyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Joka vuosi tulee kutsu, mutta en vaan jaksa mennä sinne ruodittavaksi. Olen ansioitunut AV-palstalainen :)
No, minulle kutsu tuli ammattini vuoksi, ja samoin ammattini takia minulle on erittäin edullista näkyä siellä linnassa niin mediassa kuin paikan päällä olijoillekin. Ahkerasta palstailusta huolimatta en vielä pysty ansaitsemaan elantoani av-mammana :/
Olen nyt katsonut valmiiksi kotimaisen tekijän, jolle kirjoitan tänään ja soitan maanantaina, jotta saisin ajan sovitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minulle kutsu tuli ammattini vuoksi, ja samoin ammattini takia minulle on erittäin edullista näkyä siellä linnassa niin mediassa kuin paikan päällä olijoillekin. Ahkerasta palstailusta huolimatta en vielä pysty ansaitsemaan elantoani av-mammana :/
Olen nyt katsonut valmiiksi kotimaisen tekijän, jolle kirjoitan tänään ja soitan maanantaina, jotta saisin ajan sovitukseen.
Tämä siis ap. Kutsun saa joka vuosi kovin moni, varmasti palstalta löytyy muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Voi vaikka vuokrata juhlapukuihin erikoistuneista liikkeistä, jos ei halua ostaa kolttua, mille ei ole muuten käyttöä.
Liikkeestä, johon otan ensiksi yhteyttä, voi myös vuokrata puvun. En ole päättänyt, kummin teen. Jos löydän monikäyttöisen, ostan. Muuten vuokraan. Hyvä neuvo ja ekologistakin.
ap
Jätesäkkiin reiät käsille ja päälle, jeesusteipistä vyö...egoloogista!
Vierailija kirjoitti:
Jätesäkkiin reiät käsille ja päälle, jeesusteipistä vyö...egoloogista!
Ja edullista. On kuitenkin hankittava pukukoodin mukainen pitkä iltapuku, omaksi tai lainaan. Luultavasti kengätkin täytyy päivittää. Haluan hihat ja tarpeeksi ylös tulevan pääntien, se vähän rajoittaa valintaa.
Läheisimmällä ystävälläni on juuri nyt vaikeaa, tuntuisi kohtuuttomalta kuormittaa häntä tällä pähkäilyllä.
Olin linnan juhlissa vuonna 2010.
Sain porttikiellon linnaan v. 2011 boolimaljaepisodin jälkeen
Sain kutsun linnaan vuonna 2019 ja pääsin ehdonalaiseen vuonna 2023
Vierailija kirjoitti:
Olin linnan juhlissa vuonna 2010.
Mukava kuulla! Millainen kokemus oli sinulle? Kuinka ratkaisit asukysymyksen?
ap
Mieheni saa aina kutsun, onhan hän DI.
Oletko kovinkin aktiivinen Kauniaisten Kokoomuksessa, ap?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kovinkin aktiivinen Kauniaisten Kokoomuksessa, ap?
Aina kaikissa myyjäisissä leipomassa.
ap
Opettaja?