Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotaan, että parisuhteessa pitäisi puhua. Niin, mutta puoliso suuttuu ja mököttää sitten

Vierailija
08.11.2025 |

Ei juuri huvita ottaa asioita puheeksi, kun tietää, että niiden puheeksi ottaminen saa aikaan ensin kommentoidaan "joo mutta SINÄ teet niin ja näin ja se on vielä paljon pahempaa" ja sen jälkeen murjotusta. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet 🥳

Ne on kai opetettu riitelemään näin? Mikään muu ei selitä tuota tyhmyyttä. Nähnyt ja kuullut saman liian monta kertaa. 

Vierailija
2/4 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon hänelle, että joo otetaan mun teot puheeksi kohta, mutta nyt puhutaan tästä asiasta, jonka minä otin esille. 

Murjotusta. Tai heittäydytään tahallaan tyyliin "olen huono, ota ero". Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet 🥳

Ne on kai opetettu riitelemään näin? Mikään muu ei selitä tuota tyhmyyttä. Nähnyt ja kuullut saman liian monta kertaa. 

Tyttis noin aina reagoi.

Vierailija
4/4 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso vähitellen etääntyy ja vieraantuu. 

Mikäli ei uskalleta olla rehellisiä, tarttumapintaa ja todellisuutta suhteessa ei ole. Ihmisen kuoret eivät saa mitään toisiltaan eivätkä lopulta pysty valehtelemalla mitään antamaankaan.

Turvallisesti - aivan hyvin - elämässä voi olla eri mieltä, kinastella, keskustella, riidelläkin, sopia, antaa välimatkaa ja tulla yhteen ilman että pitää pelätä, että toinen on häviämässä, lähtemässä jonnekin pois.

Kiintymys ja sitoutuminen. Samansuuntainen  elämänkatsomus. Tahdotko rakastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi