En tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia
Olen ihan kivan näkönen ja yli 190 cm mies ja en vain tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia, en ole itse edes lihava.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Naisten normaalipaino on nykyään niin harvinaista, että on varaa valita deittikumppaninsa. Hoikkuus on jo yksisarviseen verrattavissa oleva ihme.
Mutta jos miehellä on mahaa, hän ei ole mitenkään ylipainoinen. Huom, huom!
Naiset eivät yleensä halua miestä, joka valitsee naisen pelkästään ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät yleensä halua miestä, joka valitsee naisen pelkästään ulkonäön perusteella.
No ei kaikki naiset kelpaa, tykkään et nainen on meikattu ja laittautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten normaalipaino on nykyään niin harvinaista, että on varaa valita deittikumppaninsa. Hoikkuus on jo yksisarviseen verrattavissa oleva ihme.
Niin olen vähän, mitä sitten, eikai tuo haittaa koska olen pitkä mitä hittoa?
Vierailija kirjoitti:
Ja haukkuu vielä naisia pinnallisiksi kun eivät halua tätä ulkonäön perässä juoksijaa :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluan valittaa asiasta kun en ymmärrä tätä, olen ihan komea ja pitkäkin vielä. Ilmeisesti joku mun ulkonäössä ei vaan kiinnosta.
en tykkää pitkistä miehistä. Kaikki yli 180cm menee suoraan luiskaan.
T: bmi 20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäkö ei voi olla läski? Kyllä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluan valittaa asiasta kun en ymmärrä tätä, olen ihan komea ja pitkäkin vielä. Ilmeisesti joku mun ulkonäössä ei vaan kiinnosta.
en tykkää pitkistä miehistä. Kaikki yli 180cm menee suoraan luiskaan.
T: bmi 20
Jaa no yleensä naisia kiinnostaa pitkät miehet, monet naiset on pitkien miesten perässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkäkö ei voi olla läski? Kyllä voi.
MÄ EN OLE TAJUATKO SEN, TULE VAIKKA KATSOMAAN
Miten jaksat tehdä samanlaisia aloituksia viikoittain pääsemättä kuitenkaan eteenpäin? Eikö se ole kuluttavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja haukkuu vielä naisia pinnallisiksi kun eivät halua tätä ulkonäön perässä juoksijaa :D
kyllä katson myös luonnetta, mutta en halua ketä vain, en ole pinnallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo ole todella pinnallista?
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat tehdä samanlaisia aloituksia viikoittain pääsemättä kuitenkaan eteenpäin? Eikö se ole kuluttavaa?
On, en vain ymmärrä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo ole todella pinnallista?
Miksen saisi vaatia koska olen itsekkin komea ja pitkä?
Ne laitetut, hoikat ja meikkaavat naiset eivät välttämättä halua kaljamahaista ja harvahiuksista röllipeikkoa. Just saying.
Mitä hittoa, pitäskö tuola salilla ravata jatkuvasti ja pumpata rautaa, en tajua naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ne laitetut, hoikat ja meikkaavat naiset eivät välttämättä halua kaljamahaista ja harvahiuksista röllipeikkoa. Just saying.
No ei ole ees iso maha, no hiuksille nyt ei voi mitään, ne on ihan laitettu tyylikkäästi geelillä ja lakalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt naisilla isompiaki mahoja kun minulla ja hekin ovat kauniita ja kyllä en kelpaa heillekkään.
Olen 165, yli 190 mies on aivan liian pitkä, mies saa olla korkeinaan 175.
En käy salilla, mulla on kaljamaha, on se kumma ettei naisille kelpaa, olen vielä pitkäkin, niin en ymmärrä, aina saa olla baarissa yksin.