Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia

Vierailija
08.11.2025 |

Olen ihan kivan näkönen ja yli 190 cm mies ja en vain tajua miksen kiinnosta normaalipainosia naisia, en ole itse edes lihava.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu me tiedämme sadoista viestiketjuistasi että sinä keskityt naisissa vain ulkonäköön. Sitten mietit vain naisten suhtautumista sinun ulkonäköösi. 

Nyt kerron sinulle salaisuuden. Tosi monet naiset eivät kiinnitä huomiota miehen pituuteen tai komeuteen. Heitä kiinnostaa miehen luonne erityisesti. 

Naiset arvostavat miestä joka on 

- älykäs

- empaattinen 

- huomioiva ja ystävällinen  jne. 

valitettavsti sinulla ei ole noita ominaisuuksia

Sori ei kaikki ole älykkäitä komistuksia.

Tottakai ulkonäkö kiinnostaa, en halua ketä vaan!

Vierailija
22/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku naiset ovat vain pinnallisia ei muuta.

Näin just. Naiset ovat niin pinnallisia, että pelkkä pituus ja ulkonäkö ei riitä, vaan pitäisi olla se mukava luonne, äly ja yhteinen huumorintajukin. 

No minä en ole käynyt kouluja ja älykäs olen tavallinen duunari enkä kuitenkaa työtön luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet se tapaus joka kertoi että hiukset on ohentuneet/harventuneet muttet aio ajaa niitä pois niin siinä on myös yksi vaihtoehto. Uskaltaisin puhua kaikkien naisten puolesta väittäessäni että kukaan ei halua puolisokseen Pulkkista.

Niin mitä sitte jos ne on harventuneet, tajuatko etten halua ajaa niitä pois?

Vierailija
24/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on mahaa ja huono kunto. Lisäksi oot alkoholisti.

Ei ole iso maha, miehellä saa olla pieni kaljamaha kyllä.

Vierailija
25/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä naisia oikein. Kyllä joskus kun olin nuorempi hoikatki kiinnostui.

Vierailija
26/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kyllä tosi pinnallisia.

Vierailija
27/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No suurimmalle osalle naisista se kaljamaha nimenomaan ei käy. Koska se kaljan juonti on sen verran juntti tapa viettää aikaa. Tässä on ehkä selitys sille, miksi vetoat ylipainoisiin naisiin. Heilläkin on huonot elintavat, eikä kaljaa juova tyyppi ällötä. 

Vierailija
28/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No suurimmalle osalle naisista se kaljamaha nimenomaan ei käy. Koska se kaljan juonti on sen verran juntti tapa viettää aikaa. Tässä on ehkä selitys sille, miksi vetoat ylipainoisiin naisiin. Heilläkin on huonot elintavat, eikä kaljaa juova tyyppi ällötä. 

Sori mutta en mä juo kaljaa, on sitli mahaa.

Vierailija
29/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain ymmärrä naisia oikein. Kyllä joskus kun olin nuorempi hoikatki kiinnostui.

No vanhemmat naiset ovat keskimäärin tukevampia kuin nuoret. Eli jossain määrin väistämättömästi molemmille sukupuolille käy noin. 

Vierailija
30/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tajuatko mulla ei ole edes iso maha koska olen pitkä en ole lihava, en silti kiinnosta hoikkia ja normaalipainosia.

Vierailija
31/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sun varmaan kannattaisi keskittyä yli- tai alipainoisiin naisiin, jos luulet että heitä kiinnostaa. Tai olla ihan itseksesi. 

Vierailija
32/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen nainen enkä ole yleisesti kovin kiinnostunut miehistä. Jopa koira on kivempi kaveri. Miehen täytyy olla jollakin tavalla erittäin spesiaali saadakseen kiinnostukseni. Mitään pakkomiellettä saada munaa tai lapsia en omaa. Suosittelen hankkimaan apua jos itsellesi em. Asiat ovat kompulsiivisia.

Vierailija
33/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen normaalipainoinen nainen enkä ole yleisesti kovin kiinnostunut miehistä. Jopa koira on kivempi kaveri. Miehen täytyy olla jollakin tavalla erittäin spesiaali saadakseen kiinnostukseni. Mitään pakkomiellettä saada munaa tai lapsia en omaa. Suosittelen hankkimaan apua jos itsellesi em. Asiat ovat kompulsiivisia.

No sitten ei kannata ees miettiä koskaan miehiä ole yksin, minua kiinnostaa monetkin naiset ja en ole edes lihava mieheksi.

Vierailija
34/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tajuatko mulla ei ole edes iso maha koska olen pitkä en ole lihava, en silti kiinnosta hoikkia ja normaalipainosia.

No naisille ulkonäkö ei ratkaise, joten ihan sama millainen maha sinulla on. Eri naisia kiinnostaa eri asiat, joten kukaan ei voi tietää, miksi ne hoikat naiset, joita olet yrittänyt lähestyä, eivät sinusta kiinnostu. Yksi tyypillinen virhe miehillä on yrittää liian nuoria naisia. Naiset eivät yleensä kiinnostu kovin paljoa itseään vanhemmista. Ja sitten. Oletko mukava ja kiinnostava ihminen. 

Vierailija
35/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No na

No olen 41 v mies niin kai ne nuoret eivät vaan kiinnostu.

Vierailija
36/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat siltä, että muodostat mielipiteesi some-ryhmissä.

Vierailija
37/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no monet naiset ovat vain pinnallisia.

Vierailija
38/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät kiinnostu, koska olet heikkolahjainen, pinnallinen, aggressiivinen samojen asioiden jankkaaja. Pituus tai "komeus" ei riitä mihinkään.

Vierailija
39/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät kiinnostu, koska olet heikkolahjainen, pinnallinen, aggressiivinen samojen asioiden jankkaaja. Pituus tai "komeus" ei riitä mihinkään.

Ei ne minua tunne ja nää sitä musta ulkonäön perusteella sori vaan, tosi törkeesti sanottu.

Vierailija
40/105 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne minua tunne ja nää sitä musta ulkonäön perusteella sori vaan, tosi törkeesti sanottu.

Aika monet naisetkin ovat pinnallisia sori vain, komea atleettinen varakas koulutettu salipoika kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän