Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisviha, mistä se johtuu?

Vierailija
08.11.2025 |

Tuli vaan mieleen, kun just telkussakin todettiin, että tosiasia se on. Käsittämätöntä kyllä.

Kommentit (822)

Vierailija
481/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heteromies voi vihata naisia. Homomiesten naisvihan ymmärrän. 

Päinvastoin.

Vierailija
482/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt saatana, mikä on seasia joka feminismissä hiertää?? Aina samaa jodlausta, mutta ei kunnollista vastausta koskaan....Tasa-arvoko? Samapalkkausko? vai mikä  helvetti? Minä olen mutta en vihaa miehiä, paitsi näitä täällä jotka halveksivat naisia ihan huvikseen ja  räkyttävät mitä halveksivimmin sen parempi. Eihän terve nainen  sellaista hyväksy pulisematta.

Uskon, että moni louskuttaja on ihan pelkkä provoilija.

Tosielossa ei minua kukaan vihaa, paitsi mieheni veli, joka ei minua saanut vaikka halusikin, meni siinä sitten veljesten välit tosi kylmiksi. Mutta en minä siihen ollut syyllinen!

Mä voin kertoa. Ne jotka urputtaa feminismistä, eivät oikeasti edes tiedä mitä feminismi on, miksi se on syntynyt ja miksi se on tarpeen. He ovat ehkä isommilta pojilta kuulleet jotain tai netistä lukeneet tai päätelleet jotain sanasta itse.

Meinasin kirjoittaa pitkän sepustuksen termin merkityksestä, mutta eivät he lukisi sitä kuitenkaan. Totean siis vaan lyhyesti, että feminismi ajaa  tasavertaisia oikeuksia ja mahdollisuuksia kaikille, riippumatta sukupuolesta, iästä, etnisyydestä, kansallisuudesta, seksuaalisesta suuntautumisesta, vammasta tai muusta taustasta. Se ele mitään, mitä miesten pitäisi pelätä.

Miesviha on misandriaa ja ihan eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa, minä en tarvitse naista kun yhteen hommaan eli naimiseen. Miksi ottaa joku kitisevä muija nurkkiin kun irtonumerojakin on. Toinen vaihtoehto on maksullinen, sekin tulee pitkässä juoksussa halvemmaksi. Hommaat talot, mökit, autot, ruokit kotiinpäin ja saat vaan paskaa silmille. Nämä metoot ja naiset itse ovat aiheuttaneet tämän naisvihan ihan itse.

Jos metoo on aiheuttanut sussa naisvihaa, se tarkoittaa sitä että sinä olet itse ahdistelija. Ja on siksi hyvä, että pysyt kaikista naisista etäällä. Maksullisistakin. Olehyvä ja tee niin,

Vierailija
484/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt saatana, mikä on seasia joka feminismissä hiertää?

Ajatuspieru jonka pieraisi maailmanlaajuisesti tunnettu suurfemakko Susan "ruskeanjauhaja" Brownmiller "Mies joko on raískaaja taikka sitten potentiaalinen raskaaja" jonka hän pieraisi kuraauurtavassa kirjassaan "Against Our Will: Men, Women, and Rapé" sekä kaikki muut vastaavat fémakonpierut.

Eri, mutta miten voit tuon perusteella vihata KAIKKIA FEMINISTEJÄ kun aivan valtaosa feministeistä ei vihaa KAIKKIA MIEHIÄ tai jopa ketään miehiä, vaikka olisi tullut *ra is ka tuksi* miesten toimesta???

Minun on niin vaikeaa käsittää miten miehet voivat vihata ja inhota naisvihaa vastaan taistelevia naisia joidenkin naisten verbaalisten tai kirjallist

"Ja vaikka olisi älytöntä ja kohtuutonta pitää kaikkia miehiä väkisinmakaajina niin tuntemattoman miehen kohdalla tietyissä tilanteissa naisen ON syytä olettaa että mies saattaa olla vaarallinen."

"En silti vihaa miehiä."

Aika ristiriitainen viesti. Miksi et vain rohkeasti myönnä, että vihaat miehiä. Eikös teidän feministien pitänyt olla vahvoja ja itsenäisiä? Miksi siis on tarvetta vielä valehdella?

On ihan  eri asia vihata kuin pelätä. Jos et erota noita sanoja toisistaan, katso sanakirjasta tai googleta tai kysy äitiltä.

Vierailija
485/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minun elämääni ei kuulu yhtään feministiä. Vain ihan normaaleja naisia.

Mun v.tuttaa näiden feministien asenne. Kaikki miehet ovat sikoja ja ne tulisi kuohita. Sitten ne vielä oikeasti luulee asian olevan tuolla tavalla.

Tuo ei ole feministien asenne miehiä kohtaan. Miksi levität paskaa?

Vierailija
486/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, kun sovinisteja saa haukkua, mutta feministejä ei. No normi päivä vauva palstalla.

Sinä siis yrität normalisoida sovinismin, kai tiedät että se perustuu naisvihaan? Feminismi ei perustu miesvihaan. Se miksi koet feministien olevan miesvihaajia on sinun korviesi välissä, kuinka itse miehenä koet jonkin asian uhkaavana ja miksi? Se, että naiset vaativat tasa-arvon toteutumista, ei ole sinulta pois. Jokaisesta asiasta ei voi syyttää feminismiä, ilmiöitä tapahtuu myös sen ulkopuolella. Mutta sovinismi itsessään tarkoittaa yhtä ja ainoaa ilmiötä, naisvihaa, jolle on annettu termi.

Olen ehdoton tasa-arvon kannattaja. Feminismi ja sovinismi ovat molemmat syöpiä jotka pitäisi kuohita pois.

Tasa-arvo ja feminismi ei mahdu tänä päivänä samaan lauseeseen.

Mahtuu. Feminismit haluaa tasa-arvoa. Se termi mitä sä haet, on misandria, eli miesviha.

Vierailija
487/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet olisi oikeasti niin paskoja, kun tässäkin ketjussa yritetään viestittää, niin eikö kaikkien naisten pitäisi olla sinkkuja tai lesboja. Miksi yksikään järkevä nainen eläisi miehen kanssa? Mutta onko asia näin? No ei ole, koska kaikki miehet eivät ole sikoja, incelleitä ja r.iskaajia. 

No palstalla moni muukin asia eroaa aika paljon oikeasta ja normaalista ihmiselämästä. Onneksi.

Järkevä nainen haluaa normaalin, kunnollisen miehen.

Järkevä nainen ei halua naisvihamielistä inseliä.

Siinä sulle ero. Pitääkö vielä enemmän vääntää rautalangasta?

Vierailija
488/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse keski-ikäinen nainen ja paljon havainnut erityisesti nykyisin myös mies- ja poikavihaa. Minulla on nuori poika. Oma mieheni ja poikani ovat kilttejä, mutta joidenkin naisten mielestä eivöt ole sopivia. 

Se ei kuitenkaan oikeuta naisvihaa, eikä siksi kuulu tähän keskusteluun. Se, että myös miehet kokevat halveksuntaa sukupuolensa perusteella ei ole mikään peruste vähätellä naisten kokemuksia, joihin liittyy lisäksi useimmiten myös terveyteen ja fyysiseen koskemattomuuteen liittyviä uhkia.

Vierailija
489/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihasta en liikaa sano. Mutta on ne pitkät tekokynnet ja hirvittävä hyökkäselementti.

Paksut tursut huulet , on tosi alentavan näköistä. Nainen alentaa itsensä.

Ja rinnat pulloutuneina vällytään ja  esitellään itseään.

Silmät sellaisen viidakon peitossa, ettei lähelle pääse.

Vierailija
490/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet olisi oikeasti niin paskoja, kun tässäkin ketjussa yritetään viestittää, niin eikö kaikkien naisten pitäisi olla sinkkuja tai lesboja. Miksi yksikään järkevä nainen eläisi miehen kanssa? Mutta onko asia näin? No ei ole, koska kaikki miehet eivät ole sikoja, incelleitä ja r.iskaajia. 

No palstalla moni muukin asia eroaa aika paljon oikeasta ja normaalista ihmiselämästä. Onneksi.

Järkevä nainen haluaa normaalin, kunnollisen miehen.

Järkevä nainen ei halua naisvihamielistä inseliä.

Siinä sulle ero. Pitääkö vielä enemmän vääntää rautalangasta?

Ei kannata. Tuon tyypin kaltaiset ovat päättäneet pitää naisia alempiarvoisina ja siksi kaikki, mikä viittaa jollain tavalla naisten oikeuksien puolustamiseen tai kritisoi sukupuolten epätasa-arvoa, on heille ehdoton EI. He eivät ymmärrä, koska eivät halua ymmärtää.

Vierailija
491/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset lietsoo vihat niskaansa. Eikä sitä saa tuoda julki. Sitten ihmetellään, että miksi näin.

Miehet itse lietsovat itsensä vihaan naisia kohtaan ja olennainen osa sitä on väittää näiden ansaitsevan sen.

Mitä sitä tosiasioita kiistämään? Intersektionaaliset feminatsit saavat mitä hakevat, kun haluavat tahallaan ärsyttää. 

Ja se on olevinaan koko naissukupuolen syy ja veruke vihata naisvihalle? Säälittävää, etten sanoisi.

Mitä muuta voi olettaa henkilöltä, joka ei edes tiedä, mitä intersektionaalinen feminismi on.

Vierailija
492/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse keski-ikäinen nainen ja paljon havainnut erityisesti nykyisin myös mies- ja poikavihaa. Minulla on nuori poika. Oma mieheni ja poikani ovat kilttejä, mutta joidenkin naisten mielestä eivöt ole sopivia. 

Se ei kuitenkaan oikeuta naisvihaa, eikä siksi kuulu tähän keskusteluun. Se, että myös miehet kokevat halveksuntaa sukupuolensa perusteella ei ole mikään peruste vähätellä naisten kokemuksia, joihin liittyy lisäksi useimmiten myös terveyteen ja fyysiseen koskemattomuuteen liittyviä uhkia.

Kyllä kuuluu tähän, kun hyvät miehet ja pojat joutuvat agressiivisen ja halveksivan kohtelun alaisiksi. Naiset,  jotka  saavat nyrkistä halveksivat hyviä miehiä ja haluavat jotain tatuoitua ja hormonikasvatelulla lihaksilla raavasta miestä.

Vierailija
493/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvihasta en liikaa sano. Mutta on ne pitkät tekokynnet ja hirvittävä hyökkäselementti.

Paksut tursut huulet , on tosi alentavan näköistä. Nainen alentaa itsensä.

Ja rinnat pulloutuneina vällytään ja  esitellään itseään.

Silmät sellaisen viidakon peitossa, ettei lähelle pääse.

Samoin miesten naurettavat kampaukset, ajamattomat puliukkosänget, hienhaju, pullottavat mahat ja huonosti istuvat vaatteet aika karsea ilmestys. Ei jatkoon.

Vierailija
494/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuuluu tähän, kun hyvät miehet ja pojat joutuvat agressiivisen ja halveksivan kohtelun alaisiksi. Naiset,  jotka  saavat nyrkistä halveksivat hyviä miehiä ja haluavat jotain tatuoitua ja hormonikasvatelulla lihaksilla raavasta miestä.

Ne hyvät miehet ja pojat joutuvat huomattavasti useammin toisten miesten aggressiivisuuden kohteeksi, kuin naisten. Silloin oikea vihan kohde olisi ne toksiset miehet, eivät naiset. Samoin sairasta tuo naisten syyttäminen väkivallan kohteeksi joutumisestaan, ihan kuin se hakkaava mies olisi jokin luonnonvoima joka vain tapahtuu ja ei ole vastuussa mistään.

Vierailija
495/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset lietsoo vihat niskaansa. Eikä sitä saa tuoda julki. Sitten ihmetellään, että miksi näin.

Miehet itse lietsovat itsensä vihaan naisia kohtaan ja olennainen osa sitä on väittää näiden ansaitsevan sen.

Mitä sitä tosiasioita kiistämään? Intersektionaaliset feminatsit saavat mitä hakevat, kun haluavat tahallaan ärsyttää. 

Ja se on olevinaan koko naissukupuolen syy ja veruke vihata naisvihalle? Säälittävää, etten sanoisi.

Mitä muuta voi olettaa henkilöltä, joka ei edes tiedä, mitä intersektionaalinen feminismi on.

Intersektionaalinen feminismi lisää feminismiin ymmärryksen, että ihmisen kokemaa syrjintää ei selitä vain sukupuoli, vaan useat tekijät yhtä aikaa, kuten etninen tausta, ihonväri, seksuaalinen suuntautuminen, yhteiskuntaluokka, vammaisuus, uskonto ja ikä. En ymmärrä, miksi jotkut miehet niin vastustavat tätä.

Vierailija
496/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mitä se naisviha nykyään tarkoittaakaan....

Naisiin on aina kohdistunut mustasukkaisuuteen ja muutakin parisuhteeseen liittyvää väkivaltaa. Onko naisviha sitten sitä, että vastaavanlaista väkivaltaa kohdistuu nykyään sinkkumiehiltä tuntemattomiin naisiin? "Perinteisesti" ulkopuolinrn väkivalta on liittynyt kait lähinnä raiskauksiin.

Lähipiirin naiset eivät ole naisvihasta maininneey, enkä ole missää havainnut livenä. Mediassa on ollut paljonkin otsikoita, mutta en ole syventynyt. 

Vierailija
497/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselen tässä suoraa lähetystä G2 maiden tapaamisesta, ja inoa nainen jonka näen, on hän joka avaa limuusinin ovet miehille. Ei ole tosiaan feminismille  mitään jakoa. Ja tälläkin palstalla vain irvaillaan.

Maailmassa on vielä toivoa. Ei masennuta, eikä antauduta, veljet.

Heikkoja olette, jos naisten näkyminen muutenkin kuin panopuina ja synnyttäjinä kaivelee niin paljon, että pitää iloita tuosta kokouksestakin.

Itse sinä heikko olet, jos et omaa paikkaasi ymmärrä. 

Olen mies ja

vaihtoehdot

a. Et ole mies

b. Valehtelet

c. Tuo on taktiikkasi saada p.llua

d. Olet tyhmä ja aivopesty

valitse sitten noista vaihtoehdoista

Ei. Nämä vaihtoehdot ovat sinulle sinun elämäsi tilanteissa. Normaaleilla ihmisillä on enemmän vaihtoehtoja.

Vierailija
498/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...feminismi ajaa  tasavertaisia oikeuksia ja mahdollisuuksia kaikille,... tuolta ylemmästä kirjoituksesta.

Ei, ei koskaan voi olla samanvertaista miehen ja naisen elämä. Ei se sovi ruumiinrakenteenkaan mukaan. Naiset rääkyy, että mies ei pese astioita, onko nainen sitten sopiva kaatamaan puita ja halkomaan niitä. Tasavertaisuuden pitää täyttyä myös voimien käytön suhteessa.

Nainen armeijaan puolustamaan maata. Nainen ojankaivuun kaivurilla, nainen putkimieheksi ja sähkömieheksi, silloin täyttyy minun käsitykseni tasavertaisuudesta.

Vierailija
499/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intersektionaalinen feminismi lisää feminismiin ymmä

Ne, jotka vastustavat sitä, ovat niitä, jotka hyötyvät epäreilusta ja epätasa-arvoisesta yhteiskunnasta. He ovat kuin niitä, jotka ennen saivat olla yksin bussissa ja muut joutuivat kävelemään, nyt kun muutkin saavat olla bussissa, nämä entiset etuoikeutetut märisevät vaikka eivät oikeasti ole menettäneet mitään.

Vierailija
500/822 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...feminismi ajaa  tasavertaisia oikeuksia ja mahdollisuuksia kaikille,... tuolta ylemmästä kirjoituksesta.

Ei, ei koskaan voi olla samanvertaista miehen ja naisen elämä. Ei se sovi ruumiinrakenteenkaan mukaan. Naiset rääkyy, että mies ei pese astioita, onko nainen sitten sopiva kaatamaan puita ja halkomaan niitä. Tasavertaisuuden pitää täyttyä myös voimien käytön suhteessa.

Nainen armeijaan puolustamaan maata. Nainen ojankaivuun kaivurilla, nainen putkimieheksi ja sähkömieheksi, silloin täyttyy minun käsitykseni tasavertaisuudesta.

Tuo epätasa-arvon perusteleminen fyysisillä eroilla on paskapuhetta. Ovatko siis miehetkin keskenään epätasa-arvoisia, koska ovat erikokoisia?