Naisviha, mistä se johtuu?
Tuli vaan mieleen, kun just telkussakin todettiin, että tosiasia se on. Käsittämätöntä kyllä.
Kommentit (822)
Jokainen joka tullut petetyksi, on varmaan vihainen ja päästää suustaan mitä haluaa ja ne eivät ole kauniita sanoja, muttei sitä varmaan voi vääntää miesvihaksi, paitsi siihen kohteeseen joka niin tehnyt.
Jos ei naisvihaa ole, miksi te miehet sanotte naisia, pillunkantotelineiksi, haiseviksi, rumapainosiksi, wanhoiksi, horatsuiksi? Ei nuo mitään rakkauden sanoja ole.
Ja vastaavia ei juuri miehistä puhuta. Ja jos, niin poikkeus vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei naisvihaa ole, miksi te miehet sanotte naisia, pillunkantotelineiksi, haiseviksi, rumapainosiksi, wanhoiksi, horatsuiksi? Ei nuo mitään rakkauden sanoja ole.
Puolet noista sanoista on sen yhden ja saman palstahullun termejä, joka länkyttää täällä kymmeniä ja kymmeniä viestejä joka jeesuksen päivä. En nyt oikein suostu siihen, että koko mun sukupuoleni arvotetaan yhden mt-tapauksen perusteella.
Vähän masentavaa itse asiassa. Palasin palstalle kuukauden tai parin tauon jälkeen vain toteamaan että kyseisen kaverin tila on jälleen edennyt huonompaan päin, ja muutenkin riidanaiheet ovat entisellään. Itsellä oli vielä aamulla jotenkin sellainen mukavan seksikäs ja eroottinen pohjalämpö päällä, mutta aika äkkiä se täällä jäätyy.
Ei suinkaan kaikkia miehiä tuomita muutaman oikeesti hullun takia. Mutta ei se ole naisen kiva jatkuvasti päivä toisensa jälkeen lukea moista pas.aa, ja olen myös äiti jolla tytärkin.
Eikö noita saa millän pois palstalta? Kyllä minä haluan puhua seksistä koska rakastan sitä, mutta kyllä olen harkinnut poislähtöä, mutta silloinhan voiton vie just joku dorka.
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan kaikkia miehiä tuomita muutaman oikeesti hullun takia. Mutta ei se ole naisen kiva jatkuvasti päivä toisensa jälkeen lukea moista pas.aa, ja olen myös äiti jolla tytärkin.
Eikö noita saa millän pois palstalta? Kyllä minä haluan puhua seksistä koska rakastan sitä, mutta kyllä olen harkinnut poislähtöä, mutta silloinhan voiton vie just joku dorka.
Sitä pitempään trollit jaksavat täällä trollata, mitä enemmän saavat huomiota, se on bensaa niille. Ainoa toimiva keino on ignooraaminen, mikä saattaa joskus viedä pitkänkin aikaa tuon pakkotoistoporukan kanssa. Tätä ei valitettavasti kaikki tajua, vaan ajautuvat mukaan tyhjään jaaritteluun.
Omalle hyvinvoinnille parasta on keskustella niistä asioista jotka itselle tekevät hyvää ja yksinkertaisesti olla näkemättä kaikkea paskaa (helpommin sanottu kuin tehty, tiedän). Tästä on olemassa se vanha varoitus, ettei sian kanssa kannata painia, koska molemmat kuraantua, mutta sika vain tykkää siitä.
Parikymppinen tytär on mullakin, mutta mulla ei ole pienintäkään huolta etteikö osaisi tarvittaessa antaa kusipääukoille takaisin riittävissä määrin. Itse olen yrittänyt antaa teoillani ja puheillani sellaisen miehen mallia jota ei tarvitsisi aidosti hävetä, toivottavasti olen onnistunut. Uskon myös että sukupolvensa olisi yleisestikin sen verran fiksua, ettei suostu ottamaan vastaan kaikkea paskaa meidän sukupolven junteilta, vaan vaihtavat kanavaa tai antavat korkeintaan zoomer-tuijotuksen vastauksena.
Vierailija kirjoitti:
Ei heteromies voi vihata naisia. Homomiesten naisvihan ymmärrän.
Minun isäni vihasi naisia ja todistetusti oli hetero, eli... Olet väärässä. Nimenomaan moni heteromies vihaa naisia syvästi.
Useimmat homot EIVÄT vihaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat homot EIVÄT vihaa naisia.
Eivät todellakaan, Mulla momia oikein hyvä ystäviä. Ja muutama lesbokin, ja hekään eivät sitten vihaa miehiä.
Naisviha on tosiasia, voi hyvin maailmalla ja on jälleen yleistynyt myös täällä pohjolassa. Mutta kun aiheesta keskustellaan, ryntää paikalle munattomia naisvihaajamiehiä vähintään yksi kappale levittämään naisvihaansa kaksin käsin, heti perään pokkana kiistämään naisvihan olemassaolo ja väittämään sitä "realismiksi" ja itkemään miksei puhuta miesvihasta. Tämä ketju kertoo aika olennaista ja surullista kieltä keskustelukulttuurin tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolet noista sanoista on sen yhden ja saman palstahullun termejä, joka länkyttää täällä kymmeniä ja kymmeniä viestejä joka jeesuksen päivä. En nyt oikein suostu siihen, että koko mun sukupuoleni arvotetaan yhden mt-tapauksen perusteella.
Vähän masentavaa itse asiassa. Palasin palstalle kuukauden tai parin tauon jälkeen vain toteamaan että kyseisen kaverin tila on jälleen edennyt huonompaan päin, ja muutenkin riidanaiheet ovat entisellään. Itsellä oli vielä aamulla jotenkin sellainen mukavan seksikäs ja eroottinen pohjalämpö päällä, mutta aika äkkiä se täällä jäätyy.
Olen huomannut saman. Tämä mt-tapaus levittää omaa pahaa oloaan täällä ja pilaa palstan. En ymmärrä eikö ylläpito seuraa ollenkaan, luulisi että olisi helppo huomata, että samasta osoitteesta tulee pelkkää mätää tänne? Itse ainakin tunnistan tämän jo tietyistä sanoista ja tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän masentavaa itse asiassa. Palasin palstalle kuukauden tai parin tauon jälkeen vain toteamaan että kyseisen kaverin tila on jälleen edennyt huonompaan päin, ja muutenkin riidanaiheet ovat entisellään. Itsellä oli vielä aamulla jotenkin sellainen mukavan seksikäs ja eroottinen pohjalämpö päällä, mutta aika äkkiä se tääll
Moderointi ei piittaa vähääkään. Välillä keskusteluja poistuu niin mielivaltaisen oloisesti, mutta samalla tuon sekopään jutut saavat jatkua, että modea hoitaa selvästi botti tai sitten kaiken takana on aika karseaa mielenmaisemaa edustavat tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän me kaikki miehet sanotaankin. Vai sanotaankohan sittenkään.
Johtuu samasta asiasta kuin miesviha.
feminismistä ja metoosta se johtuu
Vierailija kirjoitti:
Johtuu samasta asiasta kuin miesviha.
Ei johdu. Miesviha on väärin, mutta sille on edes jollain tasolla ymmärrettävä syy: miesten naisiin kohdistama jatkuva kaltoinkohtelu, niin henkinen, sosiaalinen, fyysinen, taloudellinen kuin joissain piireissä hengellinen väkivalta. Laajetessaan koskemaan koko miessukupuolta se on yhtä väärin ja yleistävää kuin naisviha, mutta alkusyyn voi sentään jotenkin ymmärtää, toisin kuin naisvihan. Naisvihalle ei ole perusteita, eikä se, ettei nainen haluaa omistaa elämäänsä miehelle, ole sitä.
Vierailija kirjoitti:
feminismistä ja metoosta se johtuu
Feminismissä ja MeToossa oli ja on ylilyöntejä, mutta ainoat, joille ne ovat syy naisvihalle ovat miehet, jotka halveksuisivat naisia naisia joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Se dorka vei voittonsa jo siinä kohtaa kun triggeröidyit ja aloit väittää vastaan. Se on täsmälleen sitä mitä nämä tyypit haluavatkin, polarisoitumista ja eripuraa. Useimmille se on varmaankin vain sairasta viihdettä, mutta on niitäkin tahoja, joille on ihan aito intressi, että yhteiskunnassa on vastakkainasettelua, jyrkkiä mielipiteitä, jakaantumista ja loputonta kinastelua. Tällaiset vihajutut joissa kohdistetaan katse johonkin ihmisryhmään sokeasti sillä perusteella keitä he ovat eikä sillä mitä he tekevät tai sanovat, sopivat tarkoitukseen mitä parhaiten.
Kannattaa funtsia kenen peliä pelaa, kun alkaa nettiriitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se dorka vei voittonsa jo siinä kohtaa kun triggeröidyit ja aloit väittää vastaan. Se on täsmälleen sitä mitä nämä tyypit haluavatkin, polarisoitumista ja eripuraa. Useimmille se on varmaankin vain sairasta viihdettä, mutta on niitäkin tahoja, joille on ihan aito intressi, että yhteiskunnassa on vastakkainasettelua, jyrkkiä mielipiteitä, jakaantumista ja loputonta kinastelua. Tällaiset vihajutut joissa kohdistetaan katse johonkin ihmisryhmään sokeasti sillä perusteella keitä he ovat eikä sillä mitä
Ainakin itselleni on suorastaan rattoisaa ajanvietettä vastata tuleen näille surkimuksille. Ehkä olen vain masokisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se dorka vei voittonsa jo siinä kohtaa kun triggeröidyit ja aloit väittää vastaan. Se on täsmälleen sitä mitä nämä tyypit haluavatkin, polarisoitumista ja eripuraa. Useimmille se on varmaankin vain sairasta viihdettä, mutta on niitäkin tahoja, joille on ihan aito intressi, että yhteiskunnassa on vastakkainasettelua, jyrkkiä mielipiteitä, jakaantumista ja loputonta kinastelua. Tällaiset vihajutut joissa kohdistetaan katse johonkin ihmisryhmään sokeasti
Avointa naisvihaa, rasisimia ja muuta myrkkyä sylkevät ovat kaikessa paskuudessaan niin surkuhupaisia, että on aika nautinnollista antaa takaisin. Hyvä vain, ettei täällä riehuva pelle lopeta, on varsin hauskaa kun kaveri pommittaa typeryyksiään, kuin sketsihahmo.
No miten pettäminen liittyy mihinkään, miehet ja naiset ovat pettäneet kautta aikojen, ei se ole mitään mies- tai naisvihaa. (paitsi silloin kun tulee petetyksi, silloin on vihan tunteita, tiedän)