KUN aivan mikä tahansa hyvä teko tänään lasketaan, minkä hyvän teon teit tänään?
Aloitan. Ajoin pyörää ja hidastin antaakseni tietä vasemmalta tulijalle :) tämä oli vain yksi. :)
Kommentit (38)
Väistyin paikaltani ruokapöydästä muualle kahvia juomaan, että mies sai imuroitua keittiön maton kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin heittää biojätettä sekajätteeseen, mutta jaksoin kuitenkin lajitella.
HEHE! Heitän aivan kaiken sekajätteisiin. Menee niin paristot kuin perunankuoret kuin muovirasiat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin heittää biojätettä sekajätteeseen, mutta jaksoin kuitenkin lajitella.
HEHE! Heitän aivan kaiken sekajätteisiin. Menee niin paristot kuin perunankuoret kuin muovirasiat!
Ei Näin !!!
Vierailija kirjoitti:
Väistyin paikaltani ruokapöydästä muualle kahvia juomaan, että mies sai imuroitua keittiön maton kunnolla.
Tää on siinä ja siinä... ok. Hyvä työ oli
Leikkasin mun lapselle omenanpaloja, kun se pyysi.
Siivosin keittiön. Juuri muuta en ole vielä ehtinyt.
Vierailija kirjoitti:
En ole hyvesignaloinut tänään.
Joillain on oikeita hyveitä, toiset joutuvat vain signaloimaan. Suosittelen sinua kokeilemaan sellaista, että teet jonkun hyvän teon ilman, että kerrot kenellekään. Lahjoita vaikka paikalliselle esylle rahaa tai laita roska kadulta roskiin.
Autoin lastani suomen läksyissä kysymällä neuvoa kaveriltani (ammattilainen). Kielioppi on ihan erilaista vieraana kielenä opiskelevalle.
Tyhjensin kissahiekat, vaikka yskitti. Annoin miehen nukkua.
Otin taaperon ja lähdin viikonlopuksi mummolaan, jotta mies saa olla yksin kotona ja levätä. Ostin miehelle myös herkkuja.
Poimin kaduilta roskia ja vein roskikseen työmatkoilla.
Sisko luoasi mulle 30 narsissinsipulia, hain ne toiselta siskolta
Luulin että jättisäkki - oli pieni pss, siis niitä sivusipulia :) meitä nauratti. Nyt on istutettu. Pidetään kaikki peukut ja varpaat pystyssä, ettei myyrät (taas) vie. Pitäkää tekin :)
Keväällä selviää...
Oottepa ollu avuliaita, hyvä te ja me:)
Mies vaihtaa renkaita, mä teen ruokaa.
Autoin teiniä lukemaan maanantain kokeeseen, huomenna jatketaan.
Laitoin roskiin kaksi lasista hillopurkkia koska en saa aikaiseksi putsata niitä kunnolla. Ehtivät olla 5 sekuntia siellä ja nostin ne pois sieltä, sillä tiedän että ensi kesänä tarvitsen noita vielä ja on turhaa heittää roskiin noita ja ostaa uudet tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Poimin kaduilta roskia ja vein roskikseen työmatkoilla.
Kättä lippaan!
Teen tuota itsekin aamulenkillä, toki pullojen ja tölkkien kerääminen motivoi vähän enemmän. Mutta miten se roskaaminen sieppaakaan...! Miten voi olla niin vaikeaa pitää roskia laukussa tai taskussa ja odottaa seuraavalle roskikselle asti? Enkä edes käsitä, mistä niitä roskia voi kaupungilla liikkuessa tulla. Johtuuko se pakonomaisesta tarpeesta laiduntaa vuorokauden ympäri? Vai karistavatko ihmiset niitä nahastaan kuin liskot suomuja?
Jatkakaa!
Roskaus: tien varrella margariinirasia? Mitä ihmettä. Heitetty auton ikkunasta. Ihme juttu, miten paljon erilaista roinaa löytyy. Kerään siis roskia.
Mä olin näytteenottajan viimeinen asiakas tälle päivälle. Hän sanoi, että oli kiva päättää minuun työpäivä, olin niin rauhallinen ja jäi hyvä fiilis asikaskohtaamisesta.
En ole hyvesignaloinut tänään.