KUN aivan mikä tahansa hyvä teko tänään lasketaan, minkä hyvän teon teit tänään?
Aloitan. Ajoin pyörää ja hidastin antaakseni tietä vasemmalta tulijalle :) tämä oli vain yksi. :)
Kommentit (16)
Meinasin heittää biojätettä sekajätteeseen, mutta jaksoin kuitenkin lajitella.
Autoin mummoani hankkimaan uuden puhelimen, joka sopii hänen arkeensa paremmin :)
Painoin liikennevalojen ohjaamiseen tarkoitettua nappia toisen puolesta koska ehdin ennen häntä painamaan sitä =)
Ja anteeksi jos olit se henkilö joka kiirehti painamaan sitä ennen minua
=)=)=)=)=)
Vierailija kirjoitti:
Autoin mummoani hankkimaan uuden puhelimen, joka sopii hänen arkeensa paremmin :)
Ihana SÄ =)
Tein iltatoimet taaperon kanssa vaikka oli miehen vuoro koska mies oli todella väsynyt
Vastasin turistille kysymykseen bussin reitistä ja hän oli todella kiitollinen
En kiilannutkaan ninjana kun Lidlissä ilmoitettiin että kassa kaksi aukeaa vaikka näin kassan aukeavan vaan annoin hitaampien mennä edelle :)
Vierailija kirjoitti:
Annoin auringonkukansiemeniä muutamalle sinitiaiselle.
Parhautta =) sinulla tulee olemaan monia hyviä sinitiaisystäviä :)
Vierailija kirjoitti:
Miten ahneen sukupolven edustaja on auttanut SINUA?
Vierailija kirjoitti:
Olin hemaiseva itseni koko päivän :)
Muuta ei tarvita. Oma olo riittää koska olemme tähtipölyä =)
Soitin sukulaistädille ja kysyin viestillä toisen sukulaisen kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Tein iltatoimet taaperon kanssa vaikka oli miehen vuoro koska mies oli todella väsynyt
Vastasin turistille kysymykseen bussin reitistä ja hän oli todella kiitollinen
Onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ahneen sukupolven edustaja on auttanut SINUA?
Tilannut maan täyteen (joukko)parittelukumppaneita juuri minua varten.
Aistin paljon patoututta puuskaisuutta. Ymmärrä mikä sinua riivaa ja sitten: Laske se pois. Se on vähän kuin ilmapallo, lopulta.
Ihana :)