Milloin maksan laskut?
Minulla on rästissä kaksi laskua eräpäivä 3.11 38e ja eräpäivä 6.11 169e. Se on jo toinen muistutus. Olen vaan jotenkin tämän kämmännyt.
Tällähetkellä tilillä 90e,
ma 10.11 s-pankki maksaa bonukset 75e.
pe 14.11 palkka 3000e käteen.
2 teiniä ja äiti. Ruokaa on hyvin, kuivalaapeissa ja pakkasessa. Ehdin leipomaan.
miten maksaisitte? Nämä vaan jääneet maksamatta, kun olen maksanut 900e lääke ja lääkäri- ja hammaslääkärikuluja, muiden menojen päälle.
saisinko apua, miten selviän näistä maksuista.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna tilinumero. Laitan sulle rahat.
Ei tilinumero ole riittänyt siirtoihin varmaan yli 10 vuoteen.
Voit runoilla saajaksi mitä tahansa ja läpi menee.
Ei menee enää. Juurihan tuo käytäntö muuttui, että pitää tietää tilinomistaja ja vielä aika tarkkaan, muuten maksu ei lähde.
Maksat pienemmän pois ja isomman palkkapäivänä,ei ketään kiinnosta viikko sinne tai tänne.
Ihmettelen, miten joku saa kolme tonnia käteen eikä ymmärrä, että järjestysluvun jälkeen tulee piste.
Maksaisin pienemmän laskun tänään ja isomman 14.11. Ilmoittaisin maksun saajalle, että maksan myöhässä.
Maksa pois ensin se, jonka eräpäivä oli eilen. Maanantaina maksat toisen, jos niillä S-bonuksilla pystyt. Jos et, soitat laskuttajalle ja kerrot maksavasi heti 14.11.
Vierailija kirjoitti:
Maksa pois ensin se, jonka eräpäivä oli eilen. Maanantaina maksat toisen, jos niillä S-bonuksilla pystyt. Jos et, soitat laskuttajalle ja kerrot maksavasi heti 14.11.
Korjaus: siis maksa ensin se jonka eräpäivä oli ensin
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna tilinumero. Laitan sulle rahat.
Ei tilinumero ole riittänyt siirtoihin varmaan yli 10 vuoteen.
Voit runoilla saajaksi mitä tahansa ja läpi menee.
Ei menee enää. Juurihan tuo käytäntö muuttui, että pitää tietää tilinomistaja ja vielä aika tarkkaan, muuten maksu ei lähde.
Kyllä se maksu lähtee mutta ei ole varmennettu. Siirtelen joka päivä omille tileille Nordeasta S-Pankkiin eri summia eikä ongelmaa vaikka tilin nimi on esim. Lomakassa eikä suinkaan oma nimeni
Vierailija kirjoitti:
Tässä ilmaiseksi oma yksinkertainen systeemini: maksan laskut heti kun ne tulevat. Silloin ei tarvitse muistaa eräpäivää.
Mulla menee suoramaksuna perusmenoy
Ei kannata myöskään ostella laskulla jos ei rahat riitä.
Soittaisin laskuttajien asiakaspalveluun. Kertoisin tilanteen ja pyytäisin voisivatko siirtää eräpäivää sinne palkkapäivään
Maksaisin nyt jo sen pikkulaskun 38€ pois
Vierailija kirjoitti:
Oho aika paljon tuhlaat kun saat noin paljon bonareita.
Ei ole paljon lapsiperheessä, haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole luotottaja tapissa. 1800e luotolla. 12000e maksimi. Halu maksaa heti pois.
ap
Heko heko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on paljon.
Ei ole, jos bensa Abc:ltä ja vakuutukset Lähitapiola, ruoka on kallista.
Itse jätin tämän kuukauden lääkkeet ostamatta, luotot jo käytetty. Hain kuitenkin noin 20 työpaikkaa tämän viikon aikana.
Sellainen banaanitasavalta meillä tässä. Mutta onhan meillä varaa! Eikun lisää Nenäpäiviä, tuhkat on vielä pesässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkälti toista tonnia? Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ilmaiseksi oma yksinkertainen systeemini: maksan laskut heti kun ne tulevat. Silloin ei tarvitse muistaa eräpäivää.
Fiksumpaa on maksaa ne korkeintaan 14 päivää eräpäivän jälkeen ettei tule vielä karhulaskua.
No tuo isompi lasku on jo 2. muistutus, rästi vastike. Se nousi ja en ole nostanut op-mobiilin summaa. Siitä johtuu.
eli maksanko visalla se pois ja s-bonuksilla pienemmän ma?
Mut on armahdettu! Puunmyyntiin liittyvien jätteiden keräykseen liittyviä jälkimaksuja oli tullu tilille 700e!!!!!!
maksan heti laskut!
ja miten teen? Vastike pitäisi maksaa joka 5. päivä kuussa. Minulla on palkkapäivä 15. pvä. Ne karhuaa aina sitä 2viikkoa myöhässä olevaa maksua. Voiko eräpäivän vaihtaa isännöitsijän toimistosta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mut on armahdettu! Puunmyyntiin liittyvien jätteiden keräykseen liittyviä jälkimaksuja oli tullu tilille 700e!!!!!!
maksan heti laskut!
ja miten teen? Vastike pitäisi maksaa joka 5. päivä kuussa. Minulla on palkkapäivä 15. pvä. Ne karhuaa aina sitä 2viikkoa myöhässä olevaa maksua. Voiko eräpäivän vaihtaa isännöitsijän toimistosta?
Ap
Maksat vastikkeen edellisen kuun palkasta. Esim. nyt marraskuun palkasta pidät säästössä sen verran, että saat joulukuun vastikkeen maksettua.
No, maksa sitten hyvä ihminen ne laskut pois.🤣