Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing Race Suomi 2025 - Ruutu+ S P O I L E R versio - Official

Vierailija
07.11.2025 |

Amazing Race Suomen uusi kausi starttaa Ruudussa lauantaina 15.11.

RUUTU+   tässä ketjussa saa puhua ennakkojaksoista niin paljon kuin sielu sietää.  Tänne kaikki ennakkotiedot ja käänteet. Kerro niin paljon kuin kehtaat eikä kukaan moiti spoilauksista <3

Tällä kaudella Amazing Race Suomi vie ikimuistoiseen seikkailuun nämä 11 kahden hengen tiimiä:

Podcast-juontaja Tomas Grekov ja appiukkonsa Esko Rotola-Pukkila,

näyttelijä Armi Toivanen ja ystävänsä Sari Majamaa,

laulaja Arttu Lindeman ja tubettaja Jaakko Parkkali,

sosiaalisen median vaikuttaja Sara Sieppi ja pikkuveljensä Artturi Sieppi,

räppäri Karri "Paleface" Miettinen sekä ystävänsä, räppäri Tuukka "Leijonamieli" Rihkola,

kirjailija Paula Noronen ja ystävänsä, radiotoimittaja Kati Launiainen,

podcast-juontaja Tuomas Peltomäki ja kaksoissiskonsa Sini Peltomäki,

laulaja Nina Tapio ja tyttärensä Elsa Forsberg,

näyttelijä Mari Hynynen ja poikansa Joel Volanen,

Loopin aamuista tutut radiojuontajat Mia "Millu" Haataja ja Karoliina Tuominen,

europarlamentaarikko Maria Guzenina sekä ystävänsä Vilma Vähämaa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (798)

Vierailija
141/798 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivat tehneet mieluummin täysin taviskauden kuin tällaisen neverheard-julkkisten kauden.

Joka kausi sama, typerä valitus. Mitä eroa on taviksella ja neverheard-julkkiksella? Eikö ne ole täysin sama asia?

Vierailija
142/798 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu ja Karo pitää podcastia. Tästä voinee päätellä että ovat pitkällä. Ei ollut pudonneita vieraanakaan. Ehkä ihan finaalissa. Hyvin toki alun vetivätkin.

Podcastia on tehty kuvausten jälkeen, joten sisällöstä ei pysy päättelemään kuinka pitkään ovat olleet mukana.

Kuuntelin ekan jakson, ja Millu on raskasta kuunneltavaa, minä, minä, minä. Enemmän olisin toivonut puhetta kisoista ja muista kilpailijoista, mutta sitä oli vähemmän. Ei jatkoon. Karoa on mukava kuunnella, ei puhu koko ajan itsestään tai heistä parina.

Tipituskäsi näyttäis naisen kädeltä ja aika hoikalta. Siepin on ruskettuneempi, joten Sieppi ei ole. Olisko Guzenina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/798 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millu ja Karo pitää podcastia. Tästä voinee päätellä että ovat pitkällä. Ei ollut pudonneita vieraanakaan. Ehkä ihan finaalissa. Hyvin toki alun vetivätkin.

Podcastia on tehty kuvausten jälkeen, joten sisällöstä ei pysy päättelemään kuinka pitkään ovat olleet mukana.

Kuuntelin ekan jakson, ja Millu on raskasta kuunneltavaa, minä, minä, minä. Enemmän olisin toivonut puhetta kisoista ja muista kilpailijoista, mutta sitä oli vähemmän. Ei jatkoon. Karoa on mukava kuunnella, ei puhu koko ajan itsestään tai heistä parina.

Tipituskäsi näyttäis naisen kädeltä ja aika hoikalta. Siepin on ruskettuneempi, joten Sieppi ei ole. Olisko Guzenina?

Siinä mielessä ajattelisin, että jos tiopuvat alussa miksi pitäisivöt podcastia. Kun ei olisi mitään inside materiaalia. Toki jos ei ole muita podcastaajia jotka olisivat suostuneet ja olisivat mukana pidempään. Yleensä noissa podcasteissa on pitkään olleita. Selviytyjistä nyt lopussa tipouivat. Muuttivat sitten hieman formaattia vieraspainotteiseksi. Mutta kun ainakaan nyt ei tässä ollut vierasta ollenkaa. Kunhan spekuloin.

Vierailija
144/798 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä sekä Sara että veljensä vaikuttavat ohjelmassa hauskoilta ja sympaattisilta. Tykkään heidän keskenäisestä naljailusta, ja etenkin siitä että tilanteelle nauretaan jälkikäteen. 

Harmittaa että nämä keskustelut menee aina niin negatiivisiksi.

Vierailija
145/798 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä mielessä ajattelisin, että jos tiopuvat alussa miksi pitäisivöt podcastia. Kun ei olisi mitään inside materiaalia. T

Pitävät Podcastia siksi, että ovat Sanoma-konsernin (Ruuturadiokanavan juontajia. Ja siihen ei liity mitenkään se missä vaiheessa ovat pudonneet. Tekevät Podcastia nyt, kun jaksoja tulee ulos. 

Vierailija
146/798 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu on kyllä sivistynyt. Sirkka-lounaalla komensi muita, että lakki pois ruokapöydässä. Fiksu nuorukainen. 

Vierailija
147/798 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä sekä Sara että veljensä vaikuttavat ohjelmassa hauskoilta ja sympaattisilta. Tykkään heidän keskenäisestä naljailusta, ja etenkin siitä että tilanteelle nauretaan jälkikäteen. 

Osittain on hauskaa mutta esim. just ne lentodissaukset meni yli. Se oli nolaamista. Velikin oli siinä silleen että eikä ja yritti toppuutella. Naljailu on ok kunhan toista ei nolata tv kameroiden edessä.

Vierailija
148/798 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun kesken kilpailun sanotaan ettei pysty ja ottaa sinne ja tänne ja tuonne ja tee sinä. Tai hyi minä olen kyllä vegaani, en syö. Kunnon kilpailija vetää sisulla vaikka ripulit housuissa.

Vierailija
149/798 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä mielessä ajattelisin, että jos tiopuvat alussa miksi pitäisivöt po

Sama. Ja podcastia on tehty lähes joka ohjelmasta box, petolliset, onko jopa farmista tehty ?

Vierailija
150/798 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millu on podcastin rasittava minättelijä ja kiroilija. Karoliinalla on kiva ääni ja miellyttävää kuunnella hänen juttuaan.

Mutta näitä voi kuitenkin kuunnella- kuten ei millään tuota Selviytyjien podia se karsean naurajan takia. Se on nii hrveää. Millun minättelyt ja kiroilut menevät, vaikka nappaakin ytimeen saakka. 

Vierailija
151/798 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osittain on hauskaa mutta esim. just ne lentodissaukset meni yli. Se oli nolaamista. Velikin oli siinä silleen että eikä ja yritti toppuutella. Naljailu on ok kunhan toista ei nolata tv kameroiden edessä.

Onhan nuo jotkut kommentti sellaisia ehkä vähätteleviä, sellanen kokenut matkailija-isisisko kyselee et miltä tuntuu ku pikkuvelikin päässyt lentokoneeseen. Pikkuveli kuitenki suhtautua hyväntuulisesti naureskellen tuohon.

Vierailija
152/798 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kuinka rasittava tyyppi on se kaksosparin Tuomas. Vaikuttaa siltä kun olis pikkukännissä koko ajan. Ilmeilee ja puhuu tosi raskaasti. Olisin jopa Palefacea katsonut pidempään kuin häntä. Toivottavasti tippuu seuraavaksi. 

Vierailija
153/798 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Sara ja veljensä 😃👍

Vierailija
154/798 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Maria ja Vilma-pari vähän Rapido-Rapido-tyyppejä.

Vierailija
155/798 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arttu on kyllä sivistynyt. Sirkka-lounaalla komensi muita, että lakki pois ruokapöydässä. Fiksu nuorukainen. 

Naiset voivat syödä hattu päässä. Miehet ilman hattua.

Vierailija
156/798 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Sara ja veljensä 😃👍

Nää on kyllä ihania ja hauskoja katsoa.

Vierailija
157/798 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua kuinka rasittava tyyppi on se kaksosparin Tuomas. Vaikuttaa siltä kun olis pikkukännissä koko ajan. Ilmeilee ja puhuu tosi raskaasti. Olisin jopa Palefacea katsonut pidempään kuin häntä. Toivottavasti tippuu seuraavaksi. 

Hömösti tehty kun Tuomas ei voinut näyttää HynysVolasille mihin suuntaan lähteä sirkkaravintolaan. Olisi ollut hyvä avaus yhteistyölle, mutta ei. Kaksoset saivat etua tuossa ehkä 2 minuuttia, ei olisi kannattanut. Voi kostautua.

Vierailija
158/798 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut joskus Yhdysvaltojen versioita, Suomen versioita en juurikaan. Nyt ajatuksena katsoa tämä kausi.

Kaksi ekaa jaksoa on olleet vähän pettymys, koska en ole niin kiinnostunut Kamputseasta tai Aasiasta enkä varsinkaan vatsaongelmista. Toivoisin, että siirtyisivät jo muualle. Lisäksi jaksot on olleet aivan liian pitkiä, mutta nythän ne lyhenevät.

Kilpailijoihin olen ihan tyytyväinen. Osa tuntuu rasittavilta, osa ystävällisiltä ja kohteliailta. Jännä nähdä, miten väsymys alkaa näkyä. Rankka kilpailu.

Vierailija
159/798 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos se niin että tuo kakkosjakson alussa näkyvät kilpailijoiden väliset aloituserot on suoraan otettu edellisen etapin maaliintulosta vai olenko ymmärtänyt väärin?

Vierailija
160/798 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää mitä tällainen kisa tuo esiin ihmisestä. Nina Tapio ja Elsa menestyvät, koska ovat positiivisia ja hyvällä asenteella kisaamassa. Esko on sitkeä ja vetää asenteella, vatsavaivoista viis. Henkinen voittaja ehdottomasti. Arttu tsemppaa ja auttaa hienolla asenteella muita, myös pariaan. 

Mari P. ei ole lainkaan hauska kisaaja, katkera ja kyräilevä. Poika on huomattavasti mukavammalla asenteella kisassa mukana ja hän kantaa joukkuettaan eteenpäin. Guzenina on jo näyttänyt prinsessapiirteitään komentelemalla pariaan sillä poliitikon opetellulla rauhallisella äänellä. Ja nuo auton tsekkaukset jokaista taksia valitessa eivät ole hauskoja. Tekohymykin tulee maneerisesti. 

Monta kivaa paria ja yksilöä mukana tällä kaudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä