Amazing Race Suomi 2025 - Ruutu+ S P O I L E R versio - Official
Amazing Race Suomen uusi kausi starttaa Ruudussa lauantaina 15.11.
RUUTU+ tässä ketjussa saa puhua ennakkojaksoista niin paljon kuin sielu sietää. Tänne kaikki ennakkotiedot ja käänteet. Kerro niin paljon kuin kehtaat eikä kukaan moiti spoilauksista <3
Tällä kaudella Amazing Race Suomi vie ikimuistoiseen seikkailuun nämä 11 kahden hengen tiimiä:
Podcast-juontaja Tomas Grekov ja appiukkonsa Esko Rotola-Pukkila,
näyttelijä Armi Toivanen ja ystävänsä Sari Majamaa,
laulaja Arttu Lindeman ja tubettaja Jaakko Parkkali,
sosiaalisen median vaikuttaja Sara Sieppi ja pikkuveljensä Artturi Sieppi,
räppäri Karri "Paleface" Miettinen sekä ystävänsä, räppäri Tuukka "Leijonamieli" Rihkola,
kirjailija Paula Noronen ja ystävänsä, radiotoimittaja Kati Launiainen,
podcast-juontaja Tuomas Peltomäki ja kaksoissiskonsa Sini Peltomäki,
laulaja Nina Tapio ja tyttärensä Elsa Forsberg,
näyttelijä Mari Hynynen ja poikansa Joel Volanen,
Loopin aamuista tutut radiojuontajat Mia "Millu" Haataja ja Karoliina Tuominen,
europarlamentaarikko Maria Guzenina sekä ystävänsä Vilma Vähämaa.
Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (333)
Onkohan tuo Marian pari mukana ajatuksella saada nostetta hänen uralleen?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävä kolmikko eka jakson parhaat. Plusjaksossa onneksi tippui tämä itserakas "let's fucking do this"-Paleface. Hänen parinsa vaikutti kyllä ihan asialliselta. Seuraavaksi saisi lähteä kaksoset, mies on todella ärsyttävä.
Suosikkini tähän mennessä ovat Nina ja tyttärensä sekä Tomas appiukkoineen. Ehkä myös Armi ja Sari.
Ihan kivoja monipuolisia tehtäviä ollut, toivottavasti jatkuu monipuolisena.
Jess! Oli monta viikkoa poissa TVstä karanteenin takia, vaikka joutui kotiin maitojunalla.
Vierailija kirjoitti:
Olisivat tehneet mieluummin täysin taviskauden kuin tällaisen neverheard-julkkisten kauden.
No tämähän on sitten taviskausi, jos kaikki on neverheard-tyyppejä.
Joel Volanen (Jopi) on jotenkin aito.
Vierailija kirjoitti:
Olisivat tehneet mieluummin täysin taviskauden kuin tällaisen neverheard-julkkisten kauden.
Itselke nämä on kyllä suurimmaksi osaksi tuttuja, toki monella on kaverina aiemmin julkisuudessa tuntematon, mutta niinhän on ollut aiemmillakin kausilla. Veikkaan, että sinä olet sitä ikäluokkaa, joka tuntee parhaiten some julkkikset, joita täsdä ei onneksi ole montaa mukana. Tai ainakaan et tunne näitä vähän kypsemmässä iässä olevia. Meitä kypsemmässä iässä olevia katsojia taas ilahduttaa, että mukana ei ole pelkästään nuoria, eikä pelkästään jotain some julkkuja, sisällöntuottajia, niinkuin nykyään sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselke nämä on kyllä suurimmaksi osaksi tuttuja, toki monella on kaverina aiemmin julkisuudessa tuntematon, mutta niinhän on ollut aiemmillakin kausilla. Veikkaan, että sinä olet sitä ikäluokkaa, joka tuntee parhaiten some julkkikset, joita täsdä ei onneksi ole montaa mukana. Tai ainakaan et tunne näitä vähän kypsemmässä iässä olevia. Meitä kypsemmässä iässä olevia katsojia taas ilahduttaa, että mukana ei ole pelkästään nuoria, eikä pelkästään jotain some julkkuja, sisällöntuottajia, niinkuin nykyään sanotaan.
Puhu vain omasta puolestasi. Olen "kypsässä iässä" , eivätkä sisällöntuottajat tai somejulkkikset haittaa lainkaan. Maailma muuttuu Eskoseni!
En ole pitänyt Saraa erityisen hauskana ihmisenä, mutta nyt hän on vapautunut ja rento. Tuo kinastelu sisarusten kesken on niin tuttua omasta perheestä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi. Olen "kypsässä iässä" , eivätkä sisällöntuottajat tai somejulkkikset haittaa lainkaan. Maailma muuttuu Eskoseni!
Eli sinä olisit halunnut tänne ne kaikki samat naamat, joka kiertää joka ikisessä realityssä? Ok, ei siinä sitten mitään. Minä olen tyhmä vanha homekorva, mutta en liene kuitenkaan ihan yksin mielipiteineni.
Vierailija kirjoitti:
En ole pitänyt Saraa erityisen hauskana ihmisenä, mutta nyt hän on vapautunut ja rento. Tuo kinastelu sisarusten kesken on niin tuttua omasta perheestä :)
Luojan kiitos en syntynyt tuollaiseen perheeseen. Kamalaa tuollainen kinastelu.
Vierailija kirjoitti:
Vapautunut ja rento? Jo oma veli yritti selittää, että lopettaa sen stressaamisen ja yrittäis rauhoittua.
Vierailija kirjoitti:
Joel Volanen (Jopi) on jotenkin aito.
Hauska se Luota poikaan 😆
Kävi jo sääliksi kelluvan koulun lapsia, jotka joutuivat kuuntelemaan Piippolan vaarin yhä uudelleen ja uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt juuri sometähdistä välitä enkä heitä näihin ohjelmiin kaipaa, mutta onneksi Sara otti veljensä mukaan eikä mitään some-/missikaveriaan. Itse asiassa aika hauska kaksikko, naljailua, mutta hyvässä hengessä.
Minusta Sara vaan laittaa veljeään alas. Kiusaaja.
Ihan sama! sisaruksellinen naljailu on eri asia mutta tämä kuulosti todella pahalta. Sara oli koko ajan niskan päällä. hän osaa hienovaraisesti painaa toista alas samalla nostaa itseään ihan jo alkaen siitä repliikistä , että veli ei ole koskaan matkustellut missään (lue: minä sen sijaan olen maailmannainen ja kiertänyt maailman moneen kertaan). joka tilanteessa hän jyräsi mielipiteineen. totta puhuen hän ei olisi selvinnyt yhdestäkään tehtävästä ilman veljeään. jopa se jousiammuntakisa, harakoille olisi mennyt jos veli ei olisi häntä opastanut. vastenmielinen kuva, jonka olen Sarasta saanut, vahvistuu vahvistumistaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt juuri sometähdistä välitä enkä heitä näihin ohjelmiin kaipaa, mutta onneksi Sara otti veljensä mukaan eikä mitään some-/missikaveriaan. Itse asiassa aika hauska kaksikko, naljailua, mutta hyvässä hengessä.
Ihan sama! sisaruksellinen naljailu on eri asia mutta tämä kuulosti todella pahalta. Sara oli koko ajan niskan päällä. hän osaa hienovaraisesti painaa toista alas samalla nostaa itseään ihan jo alkaen siitä repliikistä , että veli ei ole koskaan matkustellut missään (lue: minä sen sijaan olen maailmannainen ja kiertänyt maailman moneen kertaan). joka tilanteessa hän jyräsi mielipiteineen. totta puhuen hän ei olisi selvinnyt yhdestäkään tehtävästä ilman veljeään. jopa se jousiammuntakisa, harakoille olisi mennyt jos veli
Aika jännä miten eri tavalla me katsojat voidaan nähdä asiat. Mun mielestä nuo sun kuvailemat jutut on just sellaisia tyypillisiä "isosisko" -juttuja. Siis tuollaista pientä hyväntahtoista naljailua, puolin ja toisin. Mun mielestä molemmat vaikuttaa hauskoilta ja sympaattisilta, enkä nää mitään erikoista dynamiikkaa.
Kiva kun oli tälläinen vahva alku kaudelle. Suoraan Aasiaan ja kunnon nähtävyys/ tehtävä heti alkuun eikä mitään kansantanssia Narvassa. Niinkuin Mari pelkäsi, että eka kohde olis Narva 😁 Tavallaan oli pieni pettymys Angkor Wat kun odotin sen olevan vielä niiden hienojen puunjuurien peitossa edes osittain, vaan ei, kaikki on raivattu pois. Tietty siitä on pitänyt tehdä turistirysä jossa on esteetön kulku niiden alueiden osalta missä ei ole portaita. Itse olisin mielummin nähnyt sitä osittain viidakon valtaamaa temppeliä jollaisena sen kuvista muistan.
Toivottavasti tämä kausi olisi nyt enemmän painottunut tehtäviin joissa ei vaan pyöritä jonkun kansantanssin tahdissa ympyrää. Niitä on aiemmilla kausilla ollut ihan liikaa. Laulua aina tungetaan mukaan, siltä ei voi välttyä, mutta toivossa on hyvä elää, että tehtävät olisi monipuolisia ja vaatisi muutakin kuin rytmitajua. Jää nähtäväksi, mutta alku lupaa hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kävi jo sääliksi kelluvan koulun lapsia, jotka joutuivat kuuntelemaan Piippolan vaarin yhä uudelleen ja uudelleen.
Oppilaat olivat näiden kohteena. En tykänny. Osa oppilaista oli niin kypsyneen, tympääntyneen näköisiä noitten piippolaa kuunnellessa.
Hyvin käyttäytyiviä oppilaat olivat. On valtava ero monessa suomalaisiin kouluihin verrattaessa. Suomen koulut pilattu ylenpalttisuudella, digilaitteilla, kaiken ymmärtämisellä.
Paleface on outo tyyppi. Onneski putosivat.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Joutuivat turhan pitkään istumaan kovilla penkeillä ja odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama! sisaruksellinen naljailu on eri asia mutta tämä kuulosti todella pahalta. Sara oli koko ajan niskan päällä. hän osaa hienovaraisesti painaa toista alas samalla nostaa itseään ihan jo alkaen siitä repliikistä , että veli ei ole koskaan matkustellut missään (lue: minä sen sijaan olen maailmannainen ja kiertänyt maailman moneen kertaan). joka tilanteessa hän jyräsi mielipiteineen. totta puhuen hän ei olisi selvinnyt yhdestäkään tehtävästä ilman veljeään. jopa se jousiammuntakisa, harakoille olisi mennyt jos veli
Oletko sinä se ammattivalittaja, joka valmiiksi vihaa jokaisen realityn nuorempia naisia?