Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sulla on oikeus sun tunteisiin"- ärsyttääkö?

Vierailija
07.11.2025 |

Mielestäni tätä käytetään nykyään lähinnä kun ei osata vastata toisen tunnnereaktioon.

Tai puhtaasti *ittuillessa toiselle.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sulla on oikeus sun kokemukseen, eihän se sitä tarkoita etteikö se sulle olisi totta", mun sisko kun aloin pitää omia puoliani. Voiko enää vähättelevämpi ja mitätöivämpi olla. Eli hän siis päätti, että mun kokemus on totta vain mulle. Mitään ongelmaa ei ollut niin kauan kun hän sai olla se, joka kritisoi minua. Mutta sitten kun aloin miettiä ja kertoa miltä minusta tuntuu niin yhtäkkiä se ei ollutkaan totta. 

Kertomasi kuvastaa sanonnan ydintä, mielestäni.

Vierailija
42/44 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olisi hyvä vain pitää ne omat tunteensa piilossa.

Edes vähän opetella asiaa.

Aivan samaa mieltä. Avautuminen on iso riski ja ei välttämättä monessakaan tapauksessa järkevää. Maailma on täynnä "hyvää tarkoittavia" narsisteja ja muita rajattomia, jotka vaan kyttää toisten heikkouksia saadakseen niistä itselleen jotain pönkitystä tai käyttääkseen niitä sinua vastaan.

Tuo "Sulla on oikeus sun tunteisiin" tuo kyllä itselleni mieleen erään Putous-hahmon takavuosilta...että voi olla ihan puhdasta vi...ilua, jos noin sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt aika outo kommentti. Sama kuin sanoisi "sulla on oikeus hengittää" tai "sulla on oikeus aukoa suutasi" - thank you captain obvious

Vierailija
44/44 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mun luonto, mitäs läksit niin kikkeliskokkelis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan