Omituisimpia asioita nettikirpparilla, torilla tai ihan perinteisellä kirpparilla?
Joku myy TYHJIÄ suklaakonvehtirasioita parhaillaan torilla. Sama sarjaa nää tyhjien kahvipussien myyjät.
Kommentit (22)
-Kaikki mahdollinen avattu ja puoliksi käytetty kosmetiikka. (Hyi helv...)
-Sähkölaitteet, joissa lukee "rikki"
-Paristot ja vastaava pikkukrääsä kalliimmalla hinnalla kuin tavallisessa kaupassa
Kun konvehtirasiat ovat tarpeeksi vanhoja niistä tulee keräilyesineita.
Eniten ihmetyttää likaiset ja/tai rikkinäiset lelut ja vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset askartelevat niistä tyhjistä kahvipusseista. Mäkin oon joskus myynyt niitä, muovikassillinen eurolla. Meni kaupaksi.
Jotenkin ymmärrän, että annetaan roskia, mutta että oikein myydään. Sama kuin rikkinäisiä sohvia ja kodinkoneita. Kaatopaikkakuorma kun maksaa muutamista euroista kymppeihin.
Ostoilmoitukset, joissa kysellään jotakin arvokasta tavaraa, mutta "kirppishinnoilla". Samoin ne pitkät listat, mitä ostaja/myyjä ei halua tehdä. Saattaa turhauttaa vastata samoihin kysymyksiin, mutta jokaiselle yhteydenottajalle tilanne on ainoa, eivätkä he tiedä toisistaan, niin turhaa heitä on lähteä niputtamaan ärsyttäviksi kyselijöiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset askartelevat niistä tyhjistä kahvipusseista. Mäkin oon joskus myynyt niitä, muovikassillinen eurolla. Meni kaupaksi.
Jotenkin ymmärrän, että annetaan roskia, mutta että oikein myydään. Sama kuin rikkinäisiä sohvia ja kodinkoneita. Kaatopaikkakuorma kun maksaa muutamista euroista kymppeihin.
Kirpparille nyt on hynä laittaa se nimellinen hinta.
"Myydään vain yhdessä" -setit, joissa on iso määrä sekalaista toisistaan poikkeavaa tavaraa. Ostaja tarvitsee vain sen yhden tietyn tavaran, mutta joutuu kustantamaan kaiken muun sälän kierrättämisen myyjän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli seniilit mummot ostaa 😆
No, en tiedä, kuka osti. Keräsin noita, kun yksi tuttu niistä askarteli. Kun hän muutti pois paikkakunnalta, laitoin kirpparipöytään ja kaupaksi meni. En tapaa vaivata päätäni sillä, millaiset ihmiset tavaroitani ostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkinäisestä sohvasta tai kodinkoneesta harvemmin askarrellaan mitään, kuten kahvipusseista tai konvehtirasioista. Hirveän paljon keräilytavaraa päätyy roskiin, kun raivaajat eivät ymmärrä niiden arvoa. Taas vastaavasti roskaakin päätyy kirppareille samasta syystä. Vaatii silmää erottaa ne toisistaan, mutta toisaalta, sitä vartenhan kirpparit on, että ostaja saa päättää.
Vierailija kirjoitti:
Annetaan kahvipussit 😆🤣😁😂😄
Keräilyharvinaisuuksia: tekstit oikealta vasemmalle.
Vierailija kirjoitti:
Todella vammaista säästää jotain kahvipusseja 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Sen sijaan on aikuismaista ja kypsää hyperventiloida vauvapalstalla tuntemattomien ihmisten tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
https://m.tori.fi/vi/105825124.htm
Ei kyllä mikään keräilyesine ole 🤣
Mutta eipä ole hintakaan kuin euron. Sillä hinnalla tuota voi pitää käyttöesineenä, säilyttää siinä vaikka särkyvää pikkutavaraa. (Tietenkin voi viedä metallinkeräykseen, jos ei tykkää ja tarvitse.)
Eniten on torissa ahdistanut ulkonäön kommentoijat, kun olen laittanut kuvia myymistäni vaateista itseni päällä. "Hyvä perse", "Paljo sisältö maksaa?" (siis mitä vaatteen sisällä on, jos nyt joku ei ymmärtänyt)
Ällöttäviä.
No, nyt täällää rällää joku teini, jonka ei tarvitse itse ostaa mitään, vaan saa vaatia kalleinta parasta vielä vanhemmiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Eniten on torissa ahdistanut ulkonäön kommentoijat, kun olen laittanut kuvia myymistäni vaateista itseni päällä. "Hyvä perse", "Paljo sisältö maksaa?" (siis mitä vaatteen sisällä on, jos nyt joku ei ymmärtänyt)
Ällöttäviä.
Miehille pitäisi antaa porttikielto tuonne.
Vierailija kirjoitti:
No, nyt täällää rällää joku teini, jonka ei tarvitse itse ostaa mitään, vaan saa vaatia kalleinta parasta vielä vanhemmiltaan.
Huoris taitaa ikävuosiltaan olla jo aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttäviä.
Niin. Lisätään tähän vielä, että tuo sisältö-kysymys esitettiin siis 19v tyttärelleni, joka oli myymässä vanhojentanssipukuaan 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkinäisestä sohvasta tai kodinkoneesta harvemmin askarrellaan mitään, kuten kahvipusseista tai konvehtirasioista. Hirveän paljon keräilytavaraa päätyy roskiin, kun raivaajat eivät ymmärrä niiden arvoa. Taas vastaavasti roskaakin päätyy kirppareille samasta syystä. Vaatii silmää erottaa ne toisistaan, mutta toisaalta, sitä vartenhan kirpparit on, että ostaja saa päättää.
Karsii potentiaalisia ostajia kaikenmaailman romukasat. Mä olen ottanut tavakseni ostaa kerrallaan yhtä kahta tuotetta ja haen vain niitä. Silmä jo harjaantunut löytämään etsimäni kaiken kaaoksen keskeltä mitä kirpparit nykyään on. Viellä 10 vuotta sitten ihmisillä oli järki päässä ja teki löytöjä, nyt kaikki raahataan myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
https://m.tori.fi/vi/105825124.htm
Ei kyllä mikään keräilyesine ole 🤣
Tuo on sentään metallia eli sen voi päällystää ja siitä saa kestävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttäviä.
Niin. Lisätään tähän vielä, että tuo sisältö-kysymys esitettiin siis 19v tyttärelleni, joka oli myymässä vanhojentanssipukuaan 😡
No näitä rumien puhujiahan ilmestyy täälläkin joka keskusteluun. Joitakin tosiaan kiinnostaa tuollainen ällökäytös.