Kaikki meni väärin elämässä
Kommentit (5)
Mä elämältä kaiken sain ja tunnen kuinka vauhti kiihtyy. Nuorempana tuli vain päättämästi mentyä yleisten normien mukaan, niitä aina välillä väistellen, mutta nyt vanhempana on tullut enemmän vain oltua sen enempää riehumatta rauhallisuudesta nauttien.
Vierailija kirjoitti:
Mä elämältä kaiken sain ja tunnen kuinka vauhti kiihtyy. Nuorempana tuli vain päättämästi mentyä yleisten normien mukaan, niitä aina välillä väistellen, mutta nyt vanhempana on tullut enemmän vain oltua sen enempää riehumatta rauhallisuudesta nauttien.
Noin se varmaan olisikin fiksumpaa. Itse viittasin nuorena kintaalla normeille ja tavanomaisille elämänvalinnoille enkä ymmärtänyt sitä, etten voi muuttaa mieltäni enää myöhemmin. Tai siis tokihan mä pystyin mieleni muuttamaan, mutta en enää saanut elämääni sellaiseksi jollaisesta oikeasti nauttisin. En minä oikeasti ole varmaan koskaan ollut kovinkaan liberaali ajatus- ja arvomaailmaltani, mutta koin että täytyy yrittää sopeutua siihen itsenäisen ja voimaantuneen naisen malliin (joka ei tarvitse miestä kuin panemiseen) jota koko kaveripiiri tyrkytti. Todellisuudessa olen ja olin jo nuorena hyvinkin perhekeskeinen konservatiivi joka haaveili puolisosta, nuorena perustetusta perheestä ja ihan tavallisesta, tylsästäkin arjesta.
Mutta kun niin.. Sitä piti yrittää olla kuin muutkin ja mennä pää kolmantena jalkana rai-rai.
Et ole ainoa. Onko kiinnostuksia joihin saa huomion välillä. Jossa olisi jotain hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Onko kiinnostuksia joihin saa huomion välillä. Jossa olisi jotain hyvää.
On mulla jotain. Oon vain niin laiska paska enkä jaksa keskittyä mihinkään kovin pitkään. Ja oon kyllä saanut paljon hyvääkin. Enemmän kuin olisin ansainnut. Jotenkin vain onnistun aina sössimään kaiken hyväkin.
Konalako se täällä inisee? Vihdoinkin olet oivaltanut elämäsi tarkoituksen - sitä ei ole koskaan ollutkaan.