Mies esti kädellään pääsyni bussiin ensimmäisenä
Tänään tällaista. Saavuin bussipysäkille, jolla oli muutamia muitakin odottamassa bussia, ml. otsikossa mainittu mies. Mies seisoi bussipysäkillä siinä kohtaa, mihin bussin keula usein jää siinä kohtaa. Jäin seisomaan hänestä parin metrin päähän. Bussi saapuu pysäkille ja ovet osuvat juuri kohdalleni. Olin nousemassa bussiin, kun huomaan miehen ensin yrittävän kiilata ohitseni ovista sisälle ja siinä epäonnistuessaan sitten tunki kätensä eteeni, mulkaisi ja nousi bussiin. Kuskikin katsoi tilannetta ilmeisen hämmentyneenä. Lopuksi hän laski reppunsa viereiselle paikalleen, ettei kukaan vahingossakaan istuisi tyhjässä bussissa juuri hänen viereensä.
Onko tilanteessa ongelmana miehen ego vai oliko minun saapuminen pysäkille ja bussin pysähtyminen juuri minun kohdalleni törkeä temppu? Herrasmies ei ollut lainkaan iäkäs saati huonokuntoinen.
Kommentit (69)
Meillä Keravalla on tyyppi, jonka on pakko seistä koko matka kuskin vieressä ja hölöttää. Kuskilta herpaantuu usein huomiokyky tästä niin pahasti, että ajaa ihmisten ja pysäkkien ohi. Tekisi mieli ilmoittaa tästä Helsingin seudun liikenteelle, mutta kaveri on mitä ilmeisemmin sen verran "kehityskelpoinen" ja "erityinen", että ei varmaan edes tajuaiai lopettaa häirintäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työttömän emakon miesvihaketju, vol. 54008
Auts, unohdin mainita itse olevani 21-vuotias mies.
Ai. Meinasin just kertoa, miten valtava vihan aihe joillekin miehille on uimahallissa ohi uiva nainen. Mies ei vain kestä, että nainen ohittaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pitää päästää ensin mahdollisen ansan tai tappajan varalta. Jos nainen kuolee, selviää mies. Tästä juontuu vanha tapa avata naiselle ovi ja että nainen menee ensin.
Hohhoijaa, miksi ihmeessä? Naiset ei ole mitään heikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työttömän emakon miesvihaketju, vol. 54008
Auts, unohdin mainita itse olevani 21-vuotias mies.
Ai. Meinasin just kertoa, miten valtava vihan aihe joillekin miehille on uimahallissa ohi uiva nainen. Mies ei vain kestä, että nainen ohittaa.
Naiset vihaavat miehiä
Vierailija kirjoitti:
Meillä Keravalla on tyyppi, jonka on pakko seistä koko matka kuskin vieressä ja hölöttää. Kuskilta herpaantuu usein huomiokyky tästä niin pahasti, että ajaa ihmisten ja pysäkkien ohi. Tekisi mieli ilmoittaa tästä Helsingin seudun liikenteelle, mutta kaveri on mitä ilmeisemmin sen verran "kehityskelpoinen" ja "erityinen", että ei varmaan edes tajuaiai lopettaa häirintäänsä.
No jos ajaa ihmisten ja pysäkkien ohi niin huudat sille kuskille että pysähdy???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kävellyt kättä päin. Mokasit tilaisuutesi näpäyttää.
Hämmennyin tilanteesta niin, etten tajunnut. Jälkeenpäin kyllä tajusin, että olisi kannattanut.
Ap
Noita on paljon naisissakin, ihan teineistä vanhuksiin. Uutinen tässä oli, että sinä loukkaannuit, koska tekijä oli mies?
Kävelen vain päin, oppivat ähab naiset käytöstavat, vaikka vähän kirpaisee.
Itkettää.