Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1100)
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään janottamisia tarkoittanut mutta en ihan äkkiä muista, että olisivat pitkään aikaan edes puhuneet toisilleen.
No Tracyä ei oke nähty vähään aikaan ja eivät ole kohdanneet enemmän tai vähemmän ollenkaan vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään janottamisia tarkoittanut mutta en ihan äkkiä muista, että olisivat pitkään aikaan edes puhuneet toisilleen.
No Tracyä ei oke nähty vähään aikaan ja eivät ole kohdanneet enemmän tai vähemmän ollenkaan vuosiin.
Kyllhän Tracy on ollut aikoinaan aika paljonkin mukana silloin kun teki Naten kanssa lapsen ja sitten uudestaan kun köyri Kaalepin kanssa. Olis siinä voinu muutaman sanan vaihtaa Saminkin kanssa. Sentään 1011 jaksossa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä Tom ja Belle-saaga kestää kun vielä on n. 2 kuukautta kunnes tulee päätös.
Kyllä ihmiset osaavat nämä itse etsiä netistä, jos asia kiinnostaa, omasta mielestäni näitä ei tarvitse täällä kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vinny-parka saa kohta tietää että hänen äitinsä on sekopää.
Ein taida paljon pahempi olla kuin "keinoemokaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä Tom ja Belle-saaga kestää kun vielä on n. 2 kuukautta kunnes tulee päätös.
Kyllä ihmiset osaavat nämä itse etsiä netistä, jos asia kiinnostaa, omasta mielestäni näitä ei tarvitse täällä kertoa.
Taisi olla enemmän toteamus että tuo kestää ja kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla enemmän toteamus että tuo kestää ja kestää.
Noin ilmaistuna se olisi toteamus, nyt on kertomus tulevien tapahtumien ajankohdasta. Anteeksi pilkunviilaus 😊
Miten Tom nyt taas asuu kylässä ihan julkisesti kun välillä piilotteli jossain metsässä? Mikä idea siinäkin oli jos nyt ei ole mitään ongelmaa näyttäytyä joka paikassa.
Tänään Ed taisi olla jo 15 alkava tunnin. Huomenna on 16 alkaen HUOM.
Vierailija kirjoitti:
Miten Tom nyt taas asuu kylässä ihan julkisesti kun välillä piilotteli jossain metsässä? Mikä idea siinäkin oli jos nyt ei ole mitään ongelmaa näyttäytyä joka paikassa.
No kun siellä on joka jaksolla eri käsikirjoittaja eikä niillä ole hölkäsen pöläyksen käsitystä mitä muut kirjoittavat.
Ihana Nicola! Alkaa aavistelemaan jotakin (viitaten siis eilisiin jaksoihin, en eilen ehtinyt kommentoimaan).
Nyt se Ross sitten paukahti kehiin. Hänestä oli tullut hirveän vihainen. En muista hänen olleen ihan noin k-pää aikoinaan.
Ja olisihan tämäkin paluu ollut melkoinen yllätys, jos ei jonkun hölöturvan olisi pitänyt siitä tänne jo aiemmin ilmoittaa :(
Vierailija kirjoitti:
Tom on karun kirveshyökkäyksen uhri nyt kaikkien silmissä, paitsi Dinglejen. Eikä pelkää enää Dinglejen kostoa kun se heikentäisi Bellen asemaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Nicola! Alkaa aavistelemaan jotakin (viitaten siis eilisiin jaksoihin, en eilen ehtinyt kommentoimaan).
En nyt Nicolan ihanuudesta noin muuten tiedä mutta nyt oli onneksi tarkkanäköinen Carlin suhteen. Hienosti toimittu, että sai pienen pojan avautumaan.
Onpa ärsyttävä se nainen joka Billyä kiristi nyrkkeilemään. Hyi hitto.
Oliskohan liikkaa vaadittu, että saatais joskus uutena tai vanhana palaajana joku täyspäinen hahmo mukaan kuvioihin?
Vierailija kirjoitti:
Tänään Ed taisi olla jo 15 alkava tunnin. Huomenna on 16 alkaen HUOM.
Ei vaan huomenna jo klo 14.30 alkaen ja on ohi jo ennen tämän päivän aloitusta.
Ensi viikolla ehkä normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan liikkaa vaadittu, että saatais joskus uutena tai vanhana palaajana joku täyspäinen hahmo mukaan kuvioihin?
Palaajista tulee mieleen esimerkiksi Vanessa joka ei ole mikään pimee päästään. Onko muita?
Hauska/outo sisustus elementti Charityllä. Sen seinällä luki SEA ja alla oli jonkinlainen hytin ikkuna. Huomasiko muut?