Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1100)
On toi Mandy hirvee säheltäjä. Siis varsinkin kännissä. Ei jaksais oikeassa elämässä kyllä sen kanssa ottaa alkoholia.
Vihdoinkin tämä,Tom sähellys alkaa pikkuisen näyttämään valoa tunnelin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Thomas on päiväkodissa, mutta päiväkotihan Emmestä muka puuttui, eikös Tracyn pitänyt semmoinen perustaa.
Niinhän sieltä puuttuukin. Gabbyhän valehteli, että taksi teki oharin.
Eikö Vinny tiedä, ettei Mandy ole sen biologinen äiti? Mä oon aina luullut, että se on siitä tietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Vinny tiedä, ettei Mandy ole sen biologinen äiti? Mä oon aina luullut, että se on siitä tietoinen.
On ollut tietoinen, että Mandy ei ole Bio äiti, mutta Vinny taitaa olla tietämätön kuka on hänen bio äiti.
Bio äiti kiristää Mndyä äiti tiedolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut tietoinen, että Mandy ei ole Bio äiti, mutta Vinny taitaa olla tietämätön kuka on hänen bio äiti.
Bio äiti kiristää Mndyä äiti tiedolla.
Okei, ai niin se menee. Kiitos.
Emmentaali tänään jo klo 16.00! Tuplajaksot.
Vierailija kirjoitti:
Emmentaali tänään jo klo 16.00! Tuplajaksot.
Kiitti muistutuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että voi olla ärsyttävä toi Belle tosi itsekeskeinen sekopää joutaisi hoitoon.
Belle on muuten siviilissä miellyttävä ja sympaattinen ihminen :)
Mistä sinä sen tiedät?
Se on salaisuus
Vierailija kirjoitti:
Vinnyn äiti on Tina Dingle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinnyn äiti on Tina Dingle.
Ja isä Baddy! Ei ollutkaan se lurjus joka kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se naimimsissa olo millään tavalla estä sängyssä vierailuja. Ainakaan Emmessä.
No Sam on ollut uskolinen Lydialle mutts ei estä ei mutta ei taida Kerrylä oll edes vihkisormusta sormessa (myynyt sen ehkä) ja ukosta (ex tai ei) ei ole kuulunut mitään yli 10 vuoteen.
Eipä tainnut siitä ukosta paljon kuulua ennen snne Villapakkaan ilmestymistäkään. Taitaa muuten Sam olla ainoa laatuaan.
Mites Lydia? En muista, että olisi Samia pettänyt.
Craigin kanssa petti. Siksi syyttikin myöhemmin raiskauksesta, tuli katumus.
Tätä vähän pelkäsinkin, että ketjussa voi olla noinkin sairasmielinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ross on huonompi ja paskempi kuin ennen. Punttisaliketju kaulassa ja uho päällä. Aggressiivinen pitsa naama.
Aika huonovointinen taidat olla itsekkin.
Kun ei ole mitään itsellä sanottavaa niin alkaa tölviä oudosti kirjoittajaa.
Sinulla on vikaa paljon. Näytätkö itse Drossilta? Halpa ruma kettinki kaulassa. Ja tappelussa osumia saanut naama.
Rossin naama meni jo Debbien järjestämässä happohyökkäyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Thomas on päiväkodissa, mutta päiväkotihan Emmestä muka puuttui, eikös Tracyn pitänyt semmoinen perustaa.
Kyllähän lähikylissä ja Hottenissa on päiväkoteja ollut koko ajan. Ei vaan itse Emmerdalen kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan jännä homma, että Tracyn ja Samin välillä ei ole nykyään mitään kanssakäymistä vaikka Tracy tuli aikoinaan Samin "kutsumana" kylään.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan jännä homma, että Tracyn ja Samin välillä ei ole nykyään mitään kanssakäymistä vaikka Tracy tuli aikoinaan Samin "kutsumana" kylään.
No toinen asuu kylässä ja toinen asuu maatilalla kaukana (ei nyt kovin kaukana sen droonilerntelyn perusteella) kylästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toinen asuu kylässä ja toinen asuu maatilalla kaukana (ei nyt kovin kaukana sen droonilerntelyn perusteella) kylästä.
Luulis ny, että olisivat 11 vuoden aikana edes muutaman kerran osuneet yhtä aikaa kylään.
Vierailija kirjoitti:
Luulis ny, että olisivat 11 vuoden aikana edes muutaman kerran osuneet yhtä aikaa kylään.
Ovathan he mutta tällä kertaa ei vanha suola janota.
Kyllä tämä Tom ja Belle-saaga kestää kun vielä on n. 2 kuukautta kunnes tulee päätös.