Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7081)

Vierailija
7041/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charity teki huumedrinkin, kukahan sen juo?  

Vierailija
7042/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämä ketju ollut työpöydällä koko sen olemassa olon ajan. Se alkuosakin oli tuossa.. rintarinnan.

Olin viikonlukematta ketjua ja sitten kun palasin, niin johan oli homma lähtenyt käsistä. Suuauki luin osaa teksteistä ja sitten tajusin, ettei ole pointtia käyttää aikaansa siihen teksturointiin.

Seuraavalla kerralla yritin jotain havaintoja kirjottaa sarjasta, mutta aika äkkiä se haihtu muiden joukkoon.. sitten kävin silmäilemään. Olette olleet aivan jäätävän ahkeria paskanjauhannassa. Kymmeniä sivuja pelkkää soopaa. Deletoin linkit. En mä tarvii tätä ketjua enää mihinkään, pskaa voi jauhaa tuolla muissa ketjuissa.

Harmi, että tässä nyt on näin käynyt. 

On vaan niin pirun vaikeeta löytää koko AV:ta, kun sen kymmenen vuotta olin yhden ja saman linkin kautta tullut. :D Syvällä lihasmuistissa.

Palailen myöhemmin, jos vaikka olisitte päätyneet takaisin Emmerdalen pariin.

N54 loma alkaa ihan just.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7043/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miusta oli oudot pönötysjuhlat kun kuitenki kyse Dingleist, vaik eihän siel heitä ollu kuin murto-osa. Siel ois pitäny olla vauhtii ja vaarallissii tilanteita, mut Kerry ja Paddy vain otti vähän liikoo viunapuolta. Mutta suattaaha se olla että vielä suahaan kannat kattoon, ilo ylimmillee ja muutamat turpakäräjät. Niitä uotellessa. 

Vierailija
7044/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämä ketju ollut työpöydällä koko sen olemassa olon ajan. Se alkuosakin oli tuossa.. rintarinnan.

Olin viikonlukematta ketjua ja sitten kun palasin, niin johan oli homma lähtenyt käsistä. Suuauki luin osaa teksteistä ja sitten tajusin, ettei ole pointtia käyttää aikaansa siihen teksturointiin.

Seuraavalla kerralla yritin jotain havaintoja kirjottaa sarjasta, mutta aika äkkiä se haihtu muiden joukkoon.. sitten kävin silmäilemään. Olette olleet aivan jäätävän ahkeria paskanjauhannassa. Kymmeniä sivuja pelkkää soopaa. Deletoin linkit. En mä tarvii tätä ketjua enää mihinkään, pskaa voi jauhaa tuolla muissa ketjuissa.

On vaan niin pirun vaikeeta löytää koko AV:ta, kun sen kymmenen vuotta olin yhden ja saman linkin kautta tullut. :D Syvällä lihasmuistissa.

Dramaattinen poistuminen saippuasarja ketjusta. Miksi ajattelet että tämä kiinnostaa ketään?

Ainaki mua kiinnostaa 👍

Vierailija
7045/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joelle tarkoitettu mutta meneekö oikeaan osoitteeseen?

Vierailija
7046/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joelle tarkoitettu mutta meneekö oikeaan osoitteeseen?

Joelle lopetuspiikki persuksiin olisi tehokkaampi 💉

Vierailija
7047/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Gabby ja Vinny juhlis. Joko en huamannut tai hekään eivät jostain syyst sukujuhliin päässeet. Mitä Joe siel ylipäätään teki ja nii? Ei ol Lydian ystävä, eikä kuulu Dinklen klaaniinkaan. Tietysti se asuu kartanol, mut kuakkija se oli ku kyl suurin osa vieraist häntä inhoaa.

Ilmiannetaan juanipaljastukset tiätty

Vierailija
7048/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, antaa trollin horista omiaan, jutelkoon ittesä kanssa, huvi se on hulluillakin. Sekoilkoon vaikka maailman tappiin, mutta ainakin mä liputan kaikki spoilaukset. 

Sama. Asiattomat ilmoitan.

Vierailija
7049/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Gabby ja Vinny juhlis. Joko en huamannut tai hekään eivät jostain syyst sukujuhliin päässeet. Mitä Joe siel ylipäätään teki ja nii? Ei ol Lydian ystävä, eikä kuulu Dinklen klaaniinkaan. Tietysti se asuu kartanol, mut kuakkija se oli ku kyl suurin osa vieraist häntä inhoaa.

Ilmiannetaan juanipaljastukset tiätty

Olihan Gabby ja Vinny juhlissa. Kerry kaatoi juoman ja toi Gabbylle uuden.

Vierailija
7050/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dramaattinen poistuminen saippuasarja ketjusta. Miksi ajattelet että tämä kiinnostaa ketään?

Ei ketään. Idiootti.

Suu soukemmalle!

Kim on aika kesy nykyään. Lastenkin kanssa hassuttelee.

Vierailija
7051/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kim otti hoitaakseen Lydialle juhlat, hienot juhlat. Sam olisi vienyt frettikisoihin. Sorryt, mutta 50 vee minussa olisi milloin vaan valinnut miehensä seuran ja fretit kuin jotkut posh juhlat Kartanolla Kimin tahtiin.

Vaikka Kim ryyppypuolen naisia onkin, niin pirun tylsä Saappaasta en olisi kuitenkaan juonut yhtään mitään.

Vierailija
7052/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainaki mua kiinnostaa 👍

Mikä dramaattinen poistuminen.. Sano tulevansa takas.

Noinkin lukutaidottomia ketjussa on ja toinen vielä komppaa yhtä hönösti.

Hönöilen sitten ihan itse. Eikun unille.

Vierailija
7053/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että mä toivon koulujen alkavan pian niin päästään noista kakaroista eroon edes osaksi päivää. Raivostuttavia pikku nillittäjiä jotka saa kicksejä kun tekevät kiusaa nettikeskustelussa. Tietysti ovat juurikin niitä koulukiusattuja reppanoita jotka live-elämässä ovat kyykyssä kuin mannaryynit. 

Olet siis sitä mieltä että kiusatut ovat reppanoita? Kyllä ne kiusaajat ovat niitä säälittäviä reppanoita. Olet kuvottava! Ilmeisesri kiusaaja itsekkin. Hyi.

Vierailija
7054/7081 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kim otti hoitaakseen Lydialle juhlat, hienot juhlat. Sam olisi vienyt frettikisoihin. Sorryt, mutta 50 vee minussa olisi milloin vaan valinnut miehensä seuran ja fretit kuin jotkut posh juhlat Kartanolla Kimin tahtiin.

Vaikka Kim ryyppypuolen naisia onkin, niin pirun tylsä Saappaasta en olisi kuitenkaan juonut yhtään mitään.

Lydialle taisi käydä hyvä säkä kun ei päässy omiin juhliinsa. Johan niissä olisi nunnakin nukahtanut. Frettikisoista en kyl o varma kun en lämpene eläinten kilpailuil ja vastustan kukko- ja koiratappeluit. Ehkä ne fretit kuitenkin ois vain pelannu jalkapalloo tai jotain muuta niistä itsestään kivaa. 

Vierailija
7055/7081 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin toivon, et nuo porukassa muiluttais Joen köyhyyteen ja yksinäisyyteen, siinä ois kostoa kyllin, ei tarttis edes tappaa. Tai voishan aiheuttaa munuaishaavaan tulehduksen, kituis kauan... sori, lähti vähän laukalle.

Vierailija
7056/7081 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miusta oli oudot pönötysjuhlat kun kuitenki kyse Dingleist, vaik eihän siel heitä ollu kuin murto-osa. Siel ois pitäny olla vauhtii ja vaarallissii tilanteita, mut Kerry ja Paddy vain otti vähän liikoo viunapuolta. Mutta suattaaha se olla että vielä suahaan kannat kattoon, ilo ylimmillee ja muutamat turpakäräjät. Niitä uotellessa. 

Katsoin nyt aamulla tämän päivän jakson. Eilinen oli lämmittelyä, tänään alkaa juhlissa tapahtua. 

Vierailija
7057/7081 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nyt aamulla tämän päivän jakson. Eilinen oli lämmittelyä, tänään alkaa juhlissa tapahtua. 

Näin arvelinkin. Sitä ihmettelin, miten Paddy oli heti juhlien alussa sen tuhannen tuiskeessa? Oliko salakätkö 200l of Gold?

Vierailija
7058/7081 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmahäät esittelee rumia tatuoituja punatukkia. Ei mitään tyylitajua. Missään muussa maassa ei ole niin kamalan maun omaavia kuin neillä

Vierailija
7059/7081 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan 🤸

Vierailija
7060/7081 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ryminät Dinglejen tapaan niin että kartano menee remonttiin ja Kimkin irrottelee oikein kunnolla eikä ole kuin seipään niellyt. Tämä siis vain toive. 

Ketju on lukittu.