Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7081)
Vierailija kirjoitti:
Yksi vanha juonipaljastus, joka ketjussa aikanaan pyöri. Oli että Moira olisi MacKenzien äiti, että siellä olisi isä käyttänyt tytärtä hyväkseen. Eipä pitänyt sekään paikkansa. Sitten sarjaan tuli Caleb... siitä ei spoilattu hirveen ajoissa. Vasta kun Anthony tuli sarjaan.
Ei niitä spoilauksia kannata aina niin tosissaan ottaa.
Anthony kuvio tuli aika myöhään kun suunitelmat muuttuivat Stephin osalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mun mummi tykkäsi lukea näitä Emme keskusteluja, ja usein kirjoitin tänne myös hänen puolestaan. Eiköhän nämä keskustelut ole varsin monelle seuraa ja ajankulua olipa ikä mikä tahansa. Yksinäisiä ihmisiä on paljon, syystä tai toisesta yksinäisiä. TV ja netin keskustelut ovat monelle hyvin tärkeitä.
No eikä ole mitään hyvin tärkeitä! Kyllä pitää olla tyhjä elämä jos tämmöstä kutsuu tärkeäksi. Kaikkea sitä lukeekin!
Vierailija kirjoitti:
Poistuuko Lydiakin sarjasta, vai mihin on kadonnut? Harmi jos lähtee, vähän kuin uusi (mikä sen Bellen äidin nimi nyt olikaan)
Ei poistu vielä. Bellen (joka ei myöskään ole poistunut) äiti oli Lisa.
Nyt minä päätän, että tässä ketjussa saa puhua vain Dingleistä! Kaikki muut on kielletty
Tehkää niille muille omia ketjuja.
Kun joku toimii vastoin päätöstäni, aloitan kamalan älämölyn! Asiastahan on nyt sovittu.
Jos ei tottele, on kamala luonnehäiriöinen keskenkasvuinen paskatrollispoilaaja. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryan parka, löytäisipä hän uuden onnen 🥹
Ei ainakaan kylästä sillä siellä ei ole kuin nuorempia ja sitten vanhempia tyttöjä/naisia.
Kyllä Manpreet huolii
Sillä on Ross.
Viimeiset 30+ sivua on ollut yhtä hakkumista puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vanha juonipaljastus, joka ketjussa aikanaan pyöri. Oli että Moira olisi MacKenzien äiti, että siellä olisi isä käyttänyt tytärtä hyväkseen. Eipä pitänyt sekään paikkansa. Sitten sarjaan tuli Caleb... siitä ei spoilattu hirveen ajoissa. Vasta kun Anthony tuli sarjaan.
Ei niitä spoilauksia kannata aina niin tosissaan ottaa.
Anthony kuvio tuli aika myöhään kun suunitelmat muuttuivat Stephin osalta.
Että sen verran ymmärsit. Sehän se pointti olikin. Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Nyt minä päätän, että tässä ketjussa saa puhua vain Dingleistä! Kaikki muut on kielletty
Tehkää niille muille omia ketjuja.
Kun joku toimii vastoin päätöstäni, aloitan kamalan älämölyn! Asiastahan on nyt sovittu.
Jos ei tottele, on kamala luonnehäiriöinen keskenkasvuinen paskatrollispoilaaja. Piste.
Tohon vois lisätä myös kellonajat, milloin saa puhua.
Jos puhuu esim Cainista mutta myös Kimistä, voi helposti kipaista toiseen ketjuun puhumaan Kimistä.
Siellä sitten joku voi kriiseillä, jos joku mainitsee Cainin. Väärä ketju ja väärä kellonaika! Senkin häiriintynyt kiusaaja!
Vierailija kirjoitti:
Hoivakodissa vanhukset makaavat yksin huoneissaan. Siellä on sänky ja kaappi talon puolesta. Jos vanhus ei kykene menemään alakertaan jossa oleskeluhuone, on elämä hyvin hyvin yksinäistä. Tunnit ovat pitkiä vaikka omaiset kävisivät useinkin vierailulla. Ikävä kyllä aika harvat vaivautuvat edes kerran viikossa käymään. Jos vanhuksella ei ole omaa televisiota, eikä hän pysty esim. lukemaan tai tekemään sudokuja niin ainoa ajanviete on tuijottaa kattoon. Muutamilla onneksi on oma pieni televisio ja ainakin parilla tabletti sekä kykyä sen käyttämiseen, mutta suurimmalla osalla ei. Itsenäisesti liikkuvilla elämä on monipuolisempaa, mutta liikuntakyvyttömien ja muistisairaiden osastolla, huokaus, sitä elämää ei haluaisi kenellekään. Joku Emmerdale, Kaunarit tai Salkkarit on monelle ehkä se ainoa ilon hetki päivässä, ja sarjojen hahmot ikään kuin vanhoja tuttuja ja kavereita. Ehkä se on vielä joskus sama juttu teillekin. Joten ymmärrystä heille joille tv on hyvin tärkeä.
No voi kyynel.
Entä lastenkotilapset ja resquekoirat? Heiltäkin menee elämänilo spoileista.
Älä unohda koomapotilaita ja vainajia. Heilläkin on kurjaa pötkötellä ilman saippuasarjoja.
Kyllä nyt annoit hyvät perustelut, miksi Emmerdale-ketjussa ei saa spoilata tai puhua muuta pask44.
Vierailija kirjoitti:
Hoivakodissa vanhukset makaavat yksin huoneissaan. Siellä on sänky ja kaappi talon puolesta. Jos vanhus ei kykene menemään alakertaan jossa oleskeluhuone, on elämä hyvin hyvin yksinäistä. Tunnit ovat pitkiä vaikka omaiset kävisivät useinkin vierailulla. Ikävä kyllä aika harvat vaivautuvat edes kerran viikossa käymään. Jos vanhuksella ei ole omaa televisiota, eikä hän pysty esim. lukemaan tai tekemään sudokuja niin ainoa ajanviete on tuijottaa kattoon. Muutamilla onneksi on oma pieni televisio ja ainakin parilla tabletti sekä kykyä sen käyttämiseen, mutta suurimmalla osalla ei. Itsenäisesti liikkuvilla elämä on monipuolisempaa, mutta liikuntakyvyttömien ja muistisairaiden osastolla, huokaus, sitä elämää ei haluaisi kenellekään. Joku Emmerdale, Kaunarit tai Salkkarit on monelle ehkä se ainoa ilon hetki päivässä, ja sarjojen hahmot ikään kuin vanhoja tuttuja ja kavereita. Ehkä se on vielä joskus sama juttu teillekin. Joten ymmärrystä heille joille tv on hyvin tärkeä.
Tottakai tv voi olla ja onkin hyvin tärkeä.
Kyse on siitä, ettei pidä pomotella toisua julkisessa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin joskus siinä aiemmassa ketjussa kummastella Manpreetin ja Meenan sisaruutta, kun heillä oli yhteisiä lapsuusmuistoja tai jotain ja ikäeroa kuitenkin aika paljon. Silloin ei tainnut selvitä Manpreetin ikä. Meena tuskin oli ainakaan paljon yli 30? Olen itse 47 ja olen kyllä pitänyt Manpreetia itseäni reilusti vanhempana, ehkä sellaisena hyvin säilyneenä vähän alle 6-kymppisenä, olihan se Manpreetin ex-mieskin (en muista nimeä, se intialainen) vanha ukkeli.
Muistelisin että Manpreetillä olisi aikuisia lapsiakin. Jotain probleemaa oli tyttären kanssa, kun eivät olleet yhteyksissä. Vai muistanko väärin?
Joten ei Manpreet ole 49v.
Emmewikin mukaan syntynyt 1973 joten 53 vuotias ollut viime vuonna. Ihan mielettömän on hyvin säilynyt vartaloltaan. Muuten on ihan aikuisen naisen näköinen. Ettekö muista kuinka Leylakin oli huulipyöreänä kun näki Manpreetin alastonkuvat. Sanoi WOW.
Käsikirjoittajat päätti muutta iän 49v, jotta suhde Rossiin ei ole niin ällö?
Roolihahmo Manpreet on FIKTIIVISESTI 53 v. Näyttelijän ikää en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole mahdollisuutta ottaa Katsomoa tai aikaa katsoa töllöä/nettiä kuin illalla. Lehdissä toki spoileja on, mutta ainakaan minä en niitä auki klikkaile tai Katso:a tai Seiskaa tilaa. Minä voin elää ilman tätä keskustelua, mutta esim. mummilleni tämä on tapa "tavata ihmisiä". Hän kun makaa hoitolaitoksessa ja Emmerdale on niitä harvoja ilonaiheitaan. Kun hänelle vietiin tabletti, niin hän löysi "ystäviä" näistä keskusteluista. Tuskin ainoa ihminen jolle tämäkin keskustelu on ihan oikeasti tärkeä. Ikävä kun ilkiöt tahtovat tämänkin pilata 🥺
Kyllä on kamala viesti. Jos kenellekkään mikä tahansa vauva keskustelu on tärkeä niin silloin ei voi kuin surra niin tyhjää elämää. Ja vieläpä ketju saippuasarjasta. Todella hälyyttävää ettei sosiaalisia kontakteja ole. Jo tämän pitäisi herätellä läheisiä käymään useammin.
Ei kaikilla ole omaisia jotka voivat istua läheisen rakkaan mummon vierellä 24/7 niin kuin ilmeisesti teillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryan parka, löytäisipä hän uuden onnen 🥹
Ei ainakaan kylästä sillä siellä ei ole kuin nuorempia ja sitten vanhempia tyttöjä/naisia.
Kyllä Manpreet huolii
Sillä on Ross.
Aloittaako ne ihan suhteen?
Ross oli tänään aika kauhuissaan ja Manpreet käyttäytyi kuin epävakaa teinityttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin joskus siinä aiemmassa ketjussa kummastella Manpreetin ja Meenan sisaruutta, kun heillä oli yhteisiä lapsuusmuistoja tai jotain ja ikäeroa kuitenkin aika paljon. Silloin ei tainnut selvitä Manpreetin ikä. Meena tuskin oli ainakaan paljon yli 30? Olen itse 47 ja olen kyllä pitänyt Manpreetia itseäni reilusti vanhempana, ehkä sellaisena hyvin säilyneenä vähän alle 6-kymppisenä, olihan se Manpreetin ex-mieskin (en muista nimeä, se intialainen) vanha ukkeli.
Muistelisin että Manpreetillä olisi aikuisia lapsiakin. Jotain probleemaa oli tyttären kanssa, kun eivät olleet yhteyksissä. Vai muistanko väärin?
Emmewikin mukaan syntynyt 1973 joten 53 vuotias ollut viime vuonna. Ihan mielettömän on hyvin säilynyt vartaloltaan. Muuten on ihan aikuisen naisen näköinen. Ettekö muista kuinka Leylakin oli huulipyöreänä kun näki Manpreetin alastonkuvat. Sanoi WOW.
No miksi se sanoi FIKTIIVISTI olevansa 49v, kun tyrkytti Rossille itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole mahdollisuutta ottaa Katsomoa tai aikaa katsoa töllöä/nettiä kuin illalla. Lehdissä toki spoileja on, mutta ainakaan minä en niitä auki klikkaile tai Katso:a tai Seiskaa tilaa. Minä voin elää ilman tätä keskustelua, mutta esim. mummilleni tämä on tapa "tavata ihmisiä". Hän kun makaa hoitolaitoksessa ja Emmerdale on niitä harvoja ilonaiheitaan. Kun hänelle vietiin tabletti, niin hän löysi "ystäviä" näistä keskusteluista. Tuskin ainoa ihminen jolle tämäkin keskustelu on ihan oikeasti tärkeä. Ikävä kun ilkiöt tahtovat tämänkin pilata 🥺
Kyllä on kamala viesti. Jos kenellekkään mikä tahansa vauva keskustelu on tärkeä niin silloin ei voi kuin surra niin tyhjää elämää. Ja vieläpä ketju saippuasarjasta. Todella hälyyttävää ettei sosiaalisia kontakteja ole. Jo tämän pitäisi herätellä läheisiä käymään useammin.
Ei kaikilla ole omaisia jotka voivat istua läheisen rakkaan mummon vierellä 24/7 niin kuin ilmeisesti teillä...
Joo oikei. Kyllä toi sitten oikeuttaa kieltämään spoilit.
Eiku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rebecca Saeker synt 1975
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rebecca Saeker synt 1975
Nimi siis Sarker
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rebecca Saeker synt 1975
Niin?
Tässä puhutaan, minkä ikäinen Manpreet on sarjassa? Sanoi olevansa 49v mutta on pakko olla vanhempi, koska hänellä on aikuinen tytär.
Ketään ei nyt kiinnosta näyttelijän ikä.
Manpreetiä nuorennettiin, koska käsikirjoittajat arvelevat kaiken menevän läpi. Ymmärrän heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rebecca Saeker synt 1975
Niin?
Tässä puhutaan, minkä ikäinen Manpreet on sarjassa? Sanoi olevansa 49v mutta on pakko olla vanhempi, koska hänellä on aikuinen tytär.
Ketään ei nyt kiinnosta näyttelijän ikä.
Manpreetiä nuorennettiin, koska käsikirjoittajat arvelevat kaiken menevän läpi. Ymmärrän heitä.
et nyt lue ihan kunnolla kaikkea...
Manpreet on sarjassa EmmeWikin mukaan 53 v ja kysyttiin miksi hän sanoi 49. JA joku sanoi ettei tiedä minkä ikäinen on näyttelijä johon joku vastasi että on s 1975,
Eli älä nyt vauhkoa siellä.
Poistuuko Lydiakin sarjasta, vai mihin on kadonnut? Harmi jos lähtee, vähän kuin uusi (mikä sen Bellen äidin nimi nyt olikaan)