Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6263)
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne saatanan spoilit tuohon ketjuun -> https://www.vauva.fi/keskustelu/4951754/emmerdale-juonipaljastusketju-m…
Ööööö….. . Data mitä on on kerrottu ? Viimeisimmät jutut tässä ketjussa ei koske edes Emmmerdali sarjaa.
Ja jos tuota näyttelijän raskaus juttua moitit, niin täytyisi olla sokea, ellei näkisi/ huomaisi hänen olevan raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne saatanan spoilit tuohon ketjuun -> https://www.vauva.fi/keskustelu/4951754/emmerdale-juonipaljastusketju-m…
Ööööö….. . Data mitä on on kerrottu ? Viimeisimmät jutut tässä ketjussa ei koske edes Emmmerdali sarjaa.
Ja jos tuota näyttelijän raskaus juttua moitit, niin täytyisi olla sokea, ellei näkisi/ huomaisi hänen olevan raskaana.
🔎😳
Kai se on käytävä optikolla kun ainakaan minä en ole tajunnut "Stephin" olevan pieniin päin. En kyllä olisi halunnut sitä tietääkään, en ainakaan lukea täältä. En tykkää lukea juonipaljastiksia, enkä myöskään mitä näyttelijöille kuuluu, sillä viimeksi mainituistakin voi alkaa asioita päättelemään. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kai se on käytävä optikolla kun ainakaan minä en ole tajunnut "Stephin" olevan pieniin päin. En kyllä olisi halunnut sitä tietääkään, en ainakaan lukea täältä. En tykkää lukea juonipaljastiksia, enkä myöskään mitä näyttelijöille kuuluu, sillä viimeksi mainituistakin voi alkaa asioita päättelemään. Eri
(Varmaan kannattaa käydä )
on niin selvästi raskaana.
Nyt on vain peitelty todella kömpelösti raskausmaha.
Varmaan nyt osaat katsoa toisin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos käyttää omia hoksottimia ! Ja omat päätelmät ei osu aina oikeaan, mutta voihan sitä miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkun kädet ovat niin pienet lyhyet että ei ylety pilliin pisuaarilla kumartumatta. On tuore video YT jossa kahvilassa Vinkun kädet suorana ja hänellä on ns berex käsivarret. Miehillä on pidemmät käsivarret ja ulottuvat puoli reiteen normaalisti ja naisilakin samaa pituutta.
No nyt on 🤣🤣🤣
Kuka on Vinkku? Tarkoitatko Vinnyä?
Miksi olet kiinnostunut hänen pissaamisestaan ja siitä miten hän ylettyy piliinsä?
Fetissi tai kiinnostaa mitä Vinny tekee,
Ai kauhee 😃
Mua vois kiinnostella Cainin pissaletku. Mutta ei pissamisen kannalta.
Mekaanikko on varmaan hyvä käsistäänkin
Hmmm.. 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nyt osaat katsoa toisin.
Mie ainaki oon käynyt optikolla, jopa silmälääkärissä, ja näköhermot sekä näkö ovat kunnossa. Toki lukulasit tarviin, mutta en mie telkkarii lähietäisyydelt katokaan. En ole mainittua raskautta havainnu. Nyt kun sillä silmäl katoin nii onhan se tyttö joko vähän pulskistunu tai käyttää vain ei niin kropal imartelevaa puseroo. Kun seuraava tyyppi tulee kantavaks niin elkää kertoko. En miekää haluu tietää. Antakaa meijän luulla että niille on vaan pöperö maistunu esim. kuten Moiran tapaukses.
Joku koputtaa ovellesi -ketjuja on monia.
Kenen Emmen tyypin haluaisit ovellesi koputtavan ja miksi?
Minä haluaisin Charityn, sillä hänen kanssaan olisi hauska jutella ja kipata hieman (muutama pullollinen) valkkaria.
Katseleeko Emmerdalea jotenkin tavallista sekopäisempi porukka? Ainakin näiden kirjoitusten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Katseleeko Emmerdalea jotenkin tavallista sekopäisempi porukka? Ainakin näiden kirjoitusten perusteella.
Kuka täysipäinen vauvapalstalle yleensä kirjoittaakaan? Eiköhän me kaikki vähän kajahtaneita olla 🥳
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin Charityn, sillä hänen kanssaan olisi hauska jutella ja kipata hieman (muutama pullollinen) valkkaria.
Cain. Se pissaletku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cain. Se pissaletku!
😂 Jono!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nyt osaat katsoa toisin.Mie ainaki oon käynyt optikolla, jopa silmälääkärissä, ja näköhermot sekä näkö ovat kunnossa. Toki lukulasit tarviin, mutta en mie telkkarii lähietäisyydelt katokaan. En ole mainittua raskautta havainnu. Nyt kun sillä silmäl katoin nii onhan se tyttö joko vähän pulskistunu tai käyttää vain ei niin kropal imartelevaa puseroo. Kun seuraava tyyppi tulee kantavaks niin elkää kertoko. En miekää haluu tietää. Antakaa meijän luulla että niille on vaan pöperö maistunu esim. kuten Moiran tapaukses.
Ahaa, en ollut ainut joka näki raskausmahan.
Mietin myös, että raskaana näyttelee noinkin kipeää aihetta.
En nähnyt mitään massua, en tykkää, että siitä täällä spoilataan. Ootte ilkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Lydia. Tulisi yllärinä siivoamaan tai apuna järjestämään ja auttamaan tän kämpän raivaamisessa. Häneen mä luottaisin ja uskaltaisin päästää avuksi. Ei tarvis pelätä, että juorut lähtee liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt mitään massua, en tykkää, että siitä täällä spoilataan. Ootte ilkeitä.
Nythän oli kyse Georgia Jaysta. Ei roolihahmosta tai tulevista jaksoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nyt osaat katsoa toisin.Mie ainaki oon käynyt optikolla, jopa silmälääkärissä, ja näköhermot sekä näkö ovat kunnossa. Toki lukulasit tarviin, mutta en mie telkkarii lähietäisyydelt katokaan. En ole mainittua raskautta havainnu. Nyt kun sillä silmäl katoin nii onhan se tyttö joko vähän pulskistunu tai käyttää vain ei niin kropal imartelevaa puseroo. Kun seuraava tyyppi tulee kantavaks niin elkää kertoko. En miekää haluu tietää. Antakaa meijän luulla että niille on vaan pöperö maistunu esim. kuten Moiran tapaukses.
Ahaa, en ollut ainut joka näki raskausmahan.
Mietin myös, että raskaana näyttelee noinkin kipeää aihetta.
Suunnitelmat muuttuivat kun näyttelijä tuli raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka täysipäinen vauvapalstalle yleensä kirjoittaakaan? Eiköhän me kaikki vähän kajahtaneita olla 🥳
Totta kun katselee ketjujen aiheita.
Kimin hopoti voisi tulla kolkuttelemaan. Sitten me laukkailtaisiin niityillä ja metsissä kunnes päädyttäisiin kartanolle jossa Kim tarjoaisi parasta konjakkiaa. Ae että.
Ja Rodney tuuraan niitä.