Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5544)

Vierailija
5541/5544 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on taas ollu spoilausta ja asian vierestä höpötystä; keskustellaan päivän jakson herättämistä ajatuksista mieluummin.  Mun mielestä Calebin olis kannattanut olla juonikkaampi kun tajusi Joen tempun eikä vaan käydä nyrkein hakkaamaan. Juonikin olis ollut mielenkiintoisempi, kun olis tehnyt jonkun ovelan tempun.

Päivän jaksosta ei tarinaa ritä paljoa yleensä.

Vierailija
5542/5544 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on taas ollu spoilausta ja asian vierestä höpötystä; keskustellaan päivän jakson herättämistä ajatuksista mieluummin.  Mun mielestä Calebin olis kannattanut olla juonikkaampi kun tajusi Joen tempun eikä vaan käydä nyrkein hakkaamaan. Juonikin olis ollut mielenkiintoisempi, kun olis tehnyt jonkun ovelan tempun.

Tarviiko sitä sitten olla suuna ja päänä koko päivän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5543/5544 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai. Nyt kun tämä älytön munuaisjuoni on menoillaan, niin olen nauttinut Calebin ja Joen yhteisistä kohtauksista. Kummastakin näyttelijästä uusia puolia. Esim hyvin aistikkaat silmät kummallakin herralla ja viehättävät. Voishan niihin tuijotella pidempäänkin. 

John Sugdenista on kuoriutunut ärsyttävä. En yhtään tykkää sen pälyilyistä ja itsekseen virnuilusta. Se on lapsellisen tyytyväinen itseensä. Tykkäsin enemmän kun oli hiljainen ja kolkko hahmo.

Vierailija
5544/5544 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sitä sitten olla suuna ja päänä koko päivän?

Anteeksi. Nauran täällä.ääneen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän