Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5544)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on taas ollu spoilausta ja asian vierestä höpötystä; keskustellaan päivän jakson herättämistä ajatuksista mieluummin. Mun mielestä Calebin olis kannattanut olla juonikkaampi kun tajusi Joen tempun eikä vaan käydä nyrkein hakkaamaan. Juonikin olis ollut mielenkiintoisempi, kun olis tehnyt jonkun ovelan tempun.
Päivän jaksosta ei tarinaa ritä paljoa yleensä.
Tarviiko sitä sitten olla suuna ja päänä koko päivän?
Aijai. Nyt kun tämä älytön munuaisjuoni on menoillaan, niin olen nauttinut Calebin ja Joen yhteisistä kohtauksista. Kummastakin näyttelijästä uusia puolia. Esim hyvin aistikkaat silmät kummallakin herralla ja viehättävät. Voishan niihin tuijotella pidempäänkin.
John Sugdenista on kuoriutunut ärsyttävä. En yhtään tykkää sen pälyilyistä ja itsekseen virnuilusta. Se on lapsellisen tyytyväinen itseensä. Tykkäsin enemmän kun oli hiljainen ja kolkko hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on taas ollu spoilausta ja asian vierestä höpötystä; keskustellaan päivän jakson herättämistä ajatuksista mieluummin. Mun mielestä Calebin olis kannattanut olla juonikkaampi kun tajusi Joen tempun eikä vaan käydä nyrkein hakkaamaan. Juonikin olis ollut mielenkiintoisempi, kun olis tehnyt jonkun ovelan tempun.
Tarviiko sitä sitten olla suuna ja päänä koko päivän?
Anteeksi. Nauran täällä.ääneen