Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4951)
Kylässä on kaksi salapoliisia. Jai tutkii Calebia Anthonyn katoamiseen liittyen ja Ross tarkkailee Joeta. Mitenhän käy jos Joe kaappaa Calebin ja nämä salapoliisit ovat molemmat tahoillaan kohteensa perässä tarkkailemassa näitä. Tästähän voi tulla mielenkiintoinen sotku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on ihan sekoboltsi. Hirveä uhriutuminen, kun vankilassa häntä kohdeltiin huonosti ja bla bla bla ja sen seurauksena hänen pitää aina olla kiltti ja kuuliainen ja pitää malttinsa eikä saa sanoa kellekään vastaan. Paitsi että on saanut hirveitä raivareita jo useampia, joissa on tavarat lennelleet, hyökkäsi Wendyn kimppuun jne. Eilen raivosi Manpreetille, että Manpreet valitsi Liamin eikä Ellaa, kun Manpreet antoi kenkää, mutta mitä muuta Manpreet olisi voinut edes tehdä?! Heittää lääkärin (Liamin) ulos Ellan sijaan?! Etenkin kun Ella on se, joka varasti lääkärin tulevan vaimon sormuksen ja on epäiltynä myrkytyksestä. En ymmärrä miten Manpreet ja Wendy jaksavat edelleen olla myötätuntoisia.
Ella on ollut oikeastaan alusta asti mun inhokkihahmo, Dawnin kanssa.
Selittäkääs mulle typerykselle miten tuo Chasin "myrkytys" oikein tapahtui? Siis joku vaihtoi Chasin lääkkeet vahvempiin ilman, että Chas huomasi?
Ja miten tulee tapahtumaan tuo Calebin munuaisen varastaminen? Pistävätkö Calebin kylmäksi?
Ehkä Caleb huumataan kuten Noah, tuskin Caleb vapaaehtoisesti lähtee munuaistaan luovuttamaan.
Ajattelin, että Noah huumattiin, että saadaan verikokeet otettua. Jos Calebilta viedään munuainen, kai Caleb sen sitten huomaa ja Manpreet heti arvaa kuka sen munuaisen on vienyt. Vai onko Joe sitten ehtinyt jo karata muille maille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ella on ihan sekoboltsi. Hirveä uhriutuminen, kun vankilassa häntä kohdeltiin huonosti ja bla bla bla ja sen seurauksena hänen pitää aina olla kiltti ja kuuliainen ja pitää malttinsa eikä saa sanoa kellekään vastaan. Paitsi että on saanut hirveitä raivareita jo useampia, joissa on tavarat lennelleet, hyökkäsi Wendyn kimppuun jne. Eilen raivosi Manpreetille, että Manpreet valitsi Liamin eikä Ellaa, kun Manpreet antoi kenkää, mutta mitä muuta Manpreet olisi voinut edes tehdä?! Heittää lääkärin (Liamin) ulos Ellan sijaan?! Etenkin kun Ella on se, joka varasti lääkärin tulevan vaimon sormuksen ja on epäiltynä myrkytyksestä. En ymmärrä miten Manpreet ja Wendy jaksavat edelleen olla myötätuntoisia.
Selittäkääs mulle typerykselle miten tuo Chasin "myrkytys" oikein tapahtui? Siis joku vaihtoi Chasin lääkkeet vahvempiin ilman, että Chas huomasi?
Ja miten tulee tapahtumaan tuo Calebin munuaisen varastaminen? Pistävätkö Calebin kylmäksi?
Wendy ei ole kenellekään myötätuntoinen kun ei ole koko kylässä vaan häipyi jo joku aika sitten. Mandy sensijaan on ymmärtänyt Ellaa eniten kyläläisistä.
Juu, Mandya tietysti tarkoitin! Niin vauhkona kirjoitin, että meni nimet sekaisin (vaikka oon aina ihmetellyt miten ihmisillä muka menee nimet sekaisin). :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Caleb huumataan kuten Noah, tuskin Caleb vapaaehtoisesti lähtee munuaistaan luovuttamaan.
Joen puoskari käski tuoda Calebin tajuttomana, jos ei kolkkaa tajua kankaalle niin luultavasti huumataan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nyt kun Manpreet antoi Calebin verinäytteen eteenpäin niin Caleb tuskin voi käydä paikallisesta omakannasta katsomassa tuloksia. Miten Manpreet ylipäätään pystyy Calebille kertomaan tulokset, jos ei itse lähetä näytettä analysoitavaksi? Todella typerä juonikuvio tämä kyllä!
Ella on sekopää. Varas nyt ainakin. Ei ilmeisesti ole syyllistynyt Chasin myrkyttämiseen, mutta voisi tuon sekopäisen käytöksensä perusteella ollakin. Kuka normaali ihminen rupeaa vastustelemaan poliiseja, jos nämä käskevät kuulusteluun?!
Ella on sekopää. Hän on tap panut raivoissaan ihmisen.
Samalta pohjalta hän riehuu poliisille.
Nyt väittää, että Chas on lääkekoukussa suht hurmoksellisesti
***.
Chas kun vietiin sairaalaan, niin Liam vakuutti, että on vahtinut lääkkeiden syöntiä. Nyt ei sanaakaan aiheesta, kun Ella kävi syyttelemässä. Liam nieli noineen vaan ellan teoriat.
Itse osoittelisin vaivihkaa Johnia. Medicinä ymmärtäisi enemmänkin lääkkeistä ja yliannostuksista. Lisäksi hän on vielä täysmysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö seuraavaksi kuinka Sarahin elämä alkaa menemään raiteiltaan? Vasta ollaan saatu (jouduttu) seuraamaan ennen niin järkevän Aprilin "syöksykierrettä". Ja tämä ei ollut spoilauspyyntö vaan pohdintaa:)
En usko. Sarah on kova mimmi. Se on jo kestänyt vaikka mitä sairautensa vuoksi, se ottaa nyt ilon irti tämän Kammyn kanssa, kun Jacob ei ymmärtänyt mikä aarre Sarah on.
Kyllä ne käsikirjoittajat keksivät ongelmia kovillekin mimmeille.
Luulen nimenomaan että käsikirjoittajat tekevät Sarahista taipumattoman, ovat itseasiassa jo tehneet. Ei jäänyt itkemään Jacobin perään vaan pisti tuulemaan. Mummo ja äiti , hyvät esikuvat Sarahilla vahvoista naisista. Ihanasti Sarah jaksoi tukea Jacobiakin, joka ei ymmärtänyt mitä menetti. Ka Sarah jaksoi olla Chloen tukena kun muut eivät. Olen aina tykännyt hänen asenteestaan.
Näyttää menettäneen rikollisuuteen taipivaisen tyttöystävän.
Sarah on Dingle perua, että verenperintönä tulee rikollinen mieli ja automekanikkous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö seuraavaksi kuinka Sarahin elämä alkaa menemään raiteiltaan? Vasta ollaan saatu (jouduttu) seuraamaan ennen niin järkevän Aprilin "syöksykierrettä". Ja tämä ei ollut spoilauspyyntö vaan pohdintaa:)
En usko. Sarah on kova mimmi. Se on jo kestänyt vaikka mitä sairautensa vuoksi, se ottaa nyt ilon irti tämän Kammyn kanssa, kun Jacob ei ymmärtänyt mikä aarre Sarah on.
Luulen nimenomaan että käsikirjoittajat tekevät Sarahista taipumattoman, ovat itseasiassa jo tehneet. Ei jäänyt itkemään Jacobin perään vaan pisti tuulemaan. Mummo ja äiti , hyvät esikuvat Sarahilla vahvoista naisista. Ihanasti Sarah jaksoi tukea Jacobiakin, joka ei ymmärtänyt mitä menetti. Ka Sarah jaksoi olla Chloen tukena kun muut eivät. Olen aina tykännyt hänen asenteestaan.
Sarah on Dingle perua, että verenperintönä tulee rikollinen mieli ja automekanikkous.
Taitaa käsikirjoittajat ja tuottajat olla samaa sukua kun eivät osaa tuoda muita uusia hahmoja kuin rikollisisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että Noah huumattiin, että saadaan verikokeet otettua. Jos Calebilta viedään munuainen, kai Caleb sen sitten huomaa ja Manpreet heti arvaa kuka sen munuaisen on vienyt. Vai onko Joe sitten ehtinyt jo karata muille maille?
Vaikea sitä on olla huomaamatta kun selässä on arpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa käsikirjoittajat ja tuottajat olla samaa sukua kun eivät osaa tuoda muita uusia hahmoja kuin rikollisisa.
Eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Kylässä on kaksi salapoliisia. Jai tutkii Calebia Anthonyn katoamiseen liittyen ja Ross tarkkailee Joeta. Mitenhän käy jos Joe kaappaa Calebin ja nämä salapoliisit ovat molemmat tahoillaan kohteensa perässä tarkkailemassa näitä. Tästähän voi tulla mielenkiintoinen sotku.
Jotenkin outoa tämäkin, että Jai on yhtäkkiä niin kiinnostunut Anthonyn katoamisesta ja Calebin osuudesta siinä. Omistiko Jai jonkun osuuden tuosta firmasta vai miksi Caleb ei vaan potki sitä pihalle? Ei muuta tee kuin valittaa ja ärsyttää kaikkia siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outoa tämäkin, että Jai on yhtäkkiä niin kiinnostunut Anthonyn katoamisesta ja Calebin osuudesta siinä. Omistiko Jai jonkun osuuden tuosta firmasta vai miksi Caleb ei vaan potki sitä pihalle? Ei muuta tee kuin valittaa ja ärsyttää kaikkia siellä.
Eihän Emme olis Emme jos siellä joku tekisi jotain positiivista.
Miksi Mandy näkee Ellan niin kovasti viattomana ja haluaa uskoa hyvää? Onko Ella joskus jeesannut Mandya vai mikä niiden suhde on? ( kaksi ärsyttävintä tyyppiä!)
Jos minä olisin Liam niin en välttämättä luottaisi siihen, että Chas on uskollinen.
Mun mielestä Liam ansaitsisi tasokkaamman ja "hillitymmän" vaimon kuin Chas. Mitä niillä edes on yhteistä!?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Liam ansaitsisi tasokkaamman ja "hillitymmän" vaimon kuin Chas. Mitä niillä edes on yhteistä!?
Chasissa on enenmän naista kun Liam tohtorissa miestä!
Tohtori hyppää sängystä sänkyyn. Kun vaan jossain hameenhelma hulmahtaa niin tohtori on valmis tapaus!
Vierailija kirjoitti:
Tänään nähdään kaunis messinkinen kattovalaisin kun Ella ja Liam keskustelevat ovensuussa. Nauhurit pyörimään!
En huomannut. Nauhurista tuli lähinnä mieleen lähinnä toimittajien käyttämä pikku kasettinen nauhuri. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuli omistavansa mutta omistukset ovat toisessa firmassa jonka arvo on nolla puntaa/euroa ja Caleb otti Jain töihin vain tyynnyttääkseen tämän.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten väri.
Jai on taas palannut omaksi ärsyttäväksi itsekseen. Semmoseksi joka oli sarjaan tullessaan. Työntää nokkaansa toisten asioihin kärkkäästi, penkoo, tutkii ja ehkä saa selville jotain ja sitten alkaa kiristys.
Jai oli jopa siedettävä perheenisänä. Nyt sillä on taas aikaa ilkeillä ja kytätä. Harmi, ettei Archie ole sille tarpeeksi.
Dawn oli freshimmän näköinen, kun hiukset oli auki ja suoristettu. Tais olla jotain värikkäämpää päällä, ei niin harmaan nukkavieruista. Aika rohkeesti mimmi on nyt lähtenyt Joeta piirittämään. Vaatii ja haluaa.
Tänään nähdään kaunis messinkinen kattovalaisin kun Ella ja Liam keskustelevat ovensuussa. Nauhurit pyörimään!