Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2898)
Vierailija kirjoitti:
Christine Tate kiitos taas automaatti korjaus.
Chris Tatea tarkoitin. Vaikka ei tuo Christine niin kaukana ollut. Uskon että Chrisin Zoe sisko olisi kyllä huolinut Charityn vaimokseen ja onhan hällä ollut Vanessakin..
Charityllä ja Zoella oli jonkinlainen suhde. En yhtään muista kestikö kauan ja miten päättyi, mutta ainakin pussailivat.
Vierailija kirjoitti:
Lydia tais vetää kovimman shown tänään. Sen verran pieteetillä räppäs. :D
Oli mukava piristys :'D.
Vierailija kirjoitti:
Kim on 1959 syntynyt, että kyllähän sen iän kuuluukin jo näkyä. Ei se mun mielestä on kummosesti turvonnut tms. muuttunut viime aikoina. Hyvin on vetreä ja ryhdikäs nainen. Harvinaista tuon ikäiselle. Näyttelijä Claire King on 64 vuotias. Sutjakka mimmi. Taitaa olla hevosmimmejä oikeessakin elämässä.
Vähän ohis, mutta Claire oli aikoinaan Bad Girls - sarjassa.
Dawn Joelle: Tämä jäi yhteen kertaan.
Juu ja lehmätkin lentää.
Vierailija kirjoitti:
Dawn Joelle: Tämä jäi yhteen kertaan.
Juu ja lehmätkin lentää.
Jää yhteen kertaan... tällä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim on 1959 syntynyt, että kyllähän sen iän kuuluukin jo näkyä. Ei se mun mielestä on kummosesti turvonnut tms. muuttunut viime aikoina. Hyvin on vetreä ja ryhdikäs nainen. Harvinaista tuon ikäiselle. Näyttelijä Claire King on 64 vuotias. Sutjakka mimmi. Taitaa olla hevosmimmejä oikeessakin elämässä.
Vähän ohis, mutta Claire oli aikoinaan Bad Girls - sarjassa.
Niin oli kun oli tauolla Emmerdalesta. Ei tainnut tulla täällä.
Bad Girls on tullut kyllä Suomessa oon sitä teininä katsellut.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Siinä oli ne Julie-nimiset kaksi naista ja miespuolinen vanginvartija, joka käytti hyväkseen ainakin yhtä naista. Hyvä sarja oli aikoinaan.
Ei taida Aaronille riittää vain Anthonyn kanssa juttelu varsinkin jos Anthony menee jotain tunnustamaan.
Anthony kuvio on oikeastaan ainoa joka itseä tällä hetkellä kiinnostaa. Jos ei sitä tarttis seurata voisi sarja jäädä ekaa kertaa ikinä tauolle.
En muista yhtään että Charity oli Jain kanssa naikassa. Siinä ne kuitenkin pubissa näkevät päivittäin. Miksi ne erosi?
Char on Vanessan Johnny- pojan virallinen vanhempi kun adoptoi tämän. Muistaakohan hän sitä? Vai onko adoptio purettu?
Oliko Chsr ja Vanessa naimisissa?
Luulempa että Dawn kohta raskaana Joelle.
Vierailija kirjoitti:
Jessss, hyvä Aaron 🤩 .
Eikä, ei kai Aaron hankkiudu poseen?
Täysin samaa mieltä. Muu on asiaa tikusta.
Vierailija kirjoitti:
En muista yhtään että Charity oli Jain kanssa naikassa. Siinä ne kuitenkin pubissa näkevät päivittäin. Miksi ne erosi?
Char on Vanessan Johnny- pojan virallinen vanhempi kun adoptoi tämän. Muistaakohan hän sitä? Vai onko adoptio purettu?
Oliko Chsr ja Vanessa naimisissa?
Ei olleet naimisissa, pitkä suhde heillä oli, sellainen riitainen ja töyssyinen mutta onnellisiakin olivat välillä.
Vierailija kirjoitti:
Siihenkö kosahtaa sekin liitto, Emmerdalessa ei parisuhteet oikein kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihenkö kosahtaa sekin liitto, Emmerdalessa ei parisuhteet oikein kestä.
Pettihän se Dawn Billyä Ellisinkin kanssa.
Charityn ja Jain avioliitto kariutui kun Jai petti Charitya Rachelin kanssa ja he saivat Archien.
Vierailija kirjoitti:
Charityn ja Jain avioliitto kariutui kun Jai petti Charitya Rachelin kanssa ja he saivat Archien.
Sarjassa kertalaukauksen seuraus, joka on kanssa unohdettu tyystin.
Vierailija kirjoitti:
Muistan Claren muttaen muita Bad Girs joita on näkynyt joskus tv.