Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen ei pysty kylässä koskaan syömään mitään,

Vierailija
07.11.2025 |

Ja tätä jatkuu monta vuotta, ja ruokaongelmat aina vaihtelevat, niin eikö kyse ole vakavasta syömishäiriöstä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyse on vakavasta tuputushäiriöstä. Ruuan tuputtaminen on verrattavissa pakottamiseen ja ruumiillisen koskemattomuuden sivuuttamiseen. Olet vieraallesi väkivaltainen.

Vierailija
22/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen allergiat vaihtelevat tapauskohtaisesti, sillä on päässä vikaa. Fakta tieto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan. Minä en koskaan syö kylässä mitään - en yksinkertaisesti halua, koska inhoan syömistä (lisäksi olen turhankin tarkka hygieniasta). En kuitenkaan missään nimessä halua loukata ketään, joten kerron etukäteen, ettei tarvitse varata minulle mitään. Kaikki, joiden kanssa asioin, ovat tähän tottuneet. En myöskään koskaan käy ravintoloissa.

On jokaisen oma asia päättää, miten toimii, kunhan hoitaa asian kohteliaasti ja ketään loukkaamatta.

N33

Näköjään päässä heittää !

Miksi noin tuumit? Mielestäni perustelin toimintani aivan asiallisesti.

Vierailija
24/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän ei ylipäätään halua syödä kyläillessä? Eikö se ole vapaaehtoista. Syytä en lähde arvailemaan

Vierailija
25/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hän ei ylipäätään halua syödä kyläillessä? Eikö se ole vapaaehtoista. Syytä en lähde arvailemaan

Juuri näin.

Vierailija
26/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty kunnolla syömään kuin kotona. Juhlat ovat kauhistus. Muutenkin inhoan juhlia ja eniten sitä että siellä pitää syödä.

Vierailija
27/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan. Minä en koskaan syö kylässä mitään - en yksinkertaisesti halua, koska inhoan syömistä (lisäksi olen turhankin tarkka hygieniasta). En kuitenkaan missään nimessä halua loukata ketään, joten kerron etukäteen, ettei tarvitse varata minulle mitään. Kaikki, joiden kanssa asioin, ovat tähän tottuneet. En myöskään koskaan käy ravintoloissa.

On jokaisen oma asia päättää, miten toimii, kunhan hoitaa asian kohteliaasti ja ketään loukkaamatta.

N33

Näköjään päässä heittää !

Miksi noin tuumit? Mielestäni perustelin toimintani aivan asiallisesti.

No ehkä toi "inhoan syömistä" pisti vähän silmään.

Ohis

Vierailija
28/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon syömishäiriöisiä.

Vierailija
29/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hän voisi tuoda tuliaisia,joita itsekin voisi maistaa- ihan mitä vaan hyvää taivas rajana- suolaista,makeaa,jäätelöä,virvoitusjuomia jne jne- vai tuoko kukkia vain.. eikö tuo joskus mitään-ei aina tarvii,mutta tuoko mitään edes joskus..

Vierailija
30/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä paljon syömishäiriöisiä.

Minä en kyllä saanut sellaista vaikutelmaa. Täällä on annettu ihan hyviä perusteluita.

Vierailija
31/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuputtaminen on miltei pahoinpitelyä. Eikö voida seurustella syömättä mitään? Kaikki pystyy sen korkeintaan parin tunnin visiitin olevan syömättä. Jopa neljä tuntia menee. Kotona voi syödä sitten mitä itse haluaa. Harvalla on enää ruuasta pulaa kotioloissa. 

Vierailija
32/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään , on täällä outoa porukkaa. Mitä semmoinen kyläileminen on jossa mitään ei syödä tai juoda, miksi sinne kylään sitten ylipäätään pitää mennä, en ymmärrä yhtään tai sitten nykypäivän ihmiset on vaan niin outoja. huhuh

Vierailija
33/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas sentään , on täällä outoa porukkaa. Mitä semmoinen kyläileminen on jossa mitään ei syödä tai juoda, miksi sinne kylään sitten ylipäätään pitää mennä, en ymmärrä yhtään tai sitten nykypäivän ihmiset on vaan niin outoja. huhuh

Minä ainakin menen kylään tarkoituksessa tavata rakasta ja tärkeää ihmistä, kuulla hänen kuulumisiaan ja vaihtaa ajatuksia. Seura on kaikkein tärkeintä. Syödä voi samalla, mikäli niin haluaa - minä en suurin surminkaan halua.

N33

Vierailija
34/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sen allergiat vaihtelevat tapauskohtaisesti, sillä on päässä vikaa. Fakta tieto!

Tai testailee, että mikä sopii ja mikä ei. Tuskin haluaa syödä jotain mitä epäileekin ja on ihmisen ihan oma asia.

Vierailija
35/35 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hän voisi tuoda tuliaisia,joita itsekin voisi maistaa- ihan mitä vaan hyvää taivas rajana- suolaista,makeaa,jäätelöä,virvoitusjuomia jne jne- vai tuoko kukkia vain.. eikö tuo joskus mitään-ei aina tarvii,mutta tuoko mitään edes joskus..

Omaperäinen tapa käyttää välimerkkejä. Jotenkin kubistinen lauseenjäsennys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi