Oletko koskaan huomannut, että sinua tirkistellään?
Seksiä harrastaessa, vessassa, suihkussa, vaatteita vaihteessa jne. ?
Kommentit (36)
Minulla käy säännöllisesti tavarantoimittajamies tuomassa tavaraa ja olen huomannut kuinka hän katsoo minua kiihkeällä katseella. Viimeksi laitoin päälleni itse leikatun paidan, jonka alle en pue rintaliivejä lainkaan ja sekä alatissit että sivutissit näkyvät, isot rintani erittäin selvästi. Näin kuinka mies ei saanut katsettaan irti rinnoistani. Tilanne oli ihanan kiihottava. Nyt hän tulee tänään uudelleen ja laitan saman paidan ylleni...
Vierailija kirjoitti:
Minulla käy säännöllisesti tavarantoimittajamies tuomassa tavaraa ja olen huomannut kuinka hän katsoo minua kiihkeällä katseella. Viimeksi laitoin päälleni itse leikatun paidan, jonka alle en pue rintaliivejä lainkaan ja sekä alatissit että sivutissit näkyvät, isot rintani erittäin selvästi. Näin kuinka mies ei saanut katsettaan irti rinnoistani. Tilanne oli ihanan kiihottava. Nyt hän tulee tänään uudelleen ja laitan saman paidan ylleni...
Ollapa tämä mies..
Olen huomannut, että miehet tykkäävät katsella silareitani. Sen jälkeen kun kävin laitattamassa uudet tissit, miesten kiinnostus nousi rakaettimaisesti. Eipä siinä, tykkään esitellä niitä ja nautin kun miehet tuijottavat. Vaimojen kanssa kulkevat miehet ovat parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Olen piristänyt mieltäni sillä että kuvittelen jonkun tirkistelevän minua ja puolisoani ku harrastamme seksiä. Makaan juuri nytkin sängyssä ja tuossa vieressä seinässä on reikä hirsien välissä, mistä on varmaan johtoja joskus vedetty toiseen huoneeseen. Siitä näkee juuri kivasti sänkyyn.. voisin itse myös tirkistellä siitä, jos joku muu puuhaisi naiseni kanssa..
N36
Piristäisikö sellainen, että seinän toisella puolella pitäisi käyttää sosiaalisten sääntöjen mukaan häveläisyyssyistä kuulokkeita tai kuulosuojaimia, mutta uteliaisuus saisi välillä vallan ja tulisi vähän kuulosteltua. Tai sitten passiivisista kuulosuojaimista kuuluisi välillä hieman läpi.
M38
Muistan kouluaikoina kuinka kaunista, suloista ja ennenkaikkea kiihottavaa ja seksikästä oli katsella erästä ylemmällä luokalla ollutta pariskuntaa, kun he suutelivat toisiaan taukoamatta välitunneilla. Tyttö nojasi seinää vasten koulun käytävällä ja poika oli hänen edessään ihan kiinni tytön hoikassa vartalossa. He suutelivat kiihkeästi ja poika hyväili tytön vartaloa. Tyttö oli niin kaunis, koulun kauneimpia ehdottomasti, pitkine tummine hiuksineen ja tummine silmineen. Välillä poika suuteli tytön kaulaa ja piti hänen käsiään hänen päänsä yläpuolella. He olisivat varmasti monta kertaa rakastelleet siinä käytävällä, jos vain olisivat saaneet olla kahden.
Tämä on jäänyt kauniina muistona mieleeni.
Aikoinaan oltiin kuuluisia siitä että harrastettiin seksiä jokaisessa kotibileissä. Joten tirkistelijöistä ei ollut pulaa. Yleensä oltiin talon makkarissa mutta myös muualla. Jotenkin ihmiset aina löysivät meidät ja sitten katsoivat loppuun asti. Yleensä ei siten että tekivät läsnäolonsa meille tiettäväksi mutta itse huomasin aina kun olimme katseltavana. Sain siitä kiksejä ja poikaystäväni myös. Voi sitä huoletonta nuoruusaikaa. Usein tirkistelijät olivat niitä luokan kilteimpiä tyyppejä joilta ei olisi odottanut moista käytöstä.
Tein miehelleni seksivideota järven rannalla. Mies oli ollut pari viikoa työreissulla, Kuvasin siis itseäni käyttämässä hieromasauvaa ilta-auringossa lämpimänä kesäiltana. Juuri kun olin lähes hekuman huipulla näin vanhemman miehen katselevan touhuani n. 10 metrin päässä. Keskeytin ja kerroin tekeväni miehelleni videota ja sanoin, että voit katsella jos haluat. Mies runkkasi ja katsoi, kun hetken päästä sain ihanan orgasmin. Tirkeistelijäkin sai. Mieskin sai videon hetken päästä.
Pantiin lasiseinäisessä " mökissä" Kirkkonummen lähellä. Pari kalastajaa oli virvelöimässä 50m päässä. Huomasin nämä niin olihan se pakko vähän show pistää pystyyn.
Ensimmäisessä diskossa kuudennella luokalla olin viimeisten hitaiden aikana pussailemassa tyttöä koulun seinää vasten. Huomasin sivusilmällä, että meitä katsellaan ja päätin vielä lisätä kiinnostusta menemällä nurtsille makaamaan tytön päälle. Siinä jatkettiin suutelua ja huomasin, että kerättiin yhä isompi yleisö mukaan lukien valvova opettaja. Jossain vaiheessa tyttö kuiskasi, että jatketaan jossain kahdestaan. Miestellen nousin ylös ja autoin nuoren neidin myös kädestä vetäen jaloilleen suoraan halaukseeni ja pusuihin. Saimme katseita, naurua ja huokauksia osaksemme. Supattelua kuului myös ja opettaja uhkasi äkäisenä jälki-istunnolla. Mitään ei siis tapahtunut, vaatteet pysyivät yllä ja kädet kurissa, mutta maine kyllä saatiin. Toki mun stondikseni oli aika erottuva housuissa ja olin sillä tavalla vähän miestä kuin nyt teinipojat ovat. Toiset pojat kunnioittivat tuon illan jälkeen meikäläistä ihan eri tavalla kuin aikaisemmin. 90-lukua.
Monta kertaa. Yläasteella pojat tirkistelivät liikuntatunnin jälkeen tyttöjen suihkuun ja olin itsekin monesti kohteena. Se vaan imarteli ja kroppa oli tosi nätti silloin.
Vähän vanhempana mökillä naapurimökin teinipoika katseli puskassa kun vaihdoin vaatteita kuistilla. Eipä siinäkään mitään. Kivaa ja hidastelin muuvejani tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisessä diskossa kuudennella luokalla olin viimeisten hitaiden aikana pussailemassa tyttöä koulun seinää vasten. Huomasin sivusilmällä, että meitä katsellaan ja päätin vielä lisätä kiinnostusta menemällä nurtsille makaamaan tytön päälle. Siinä jatkettiin suutelua ja huomasin, että kerättiin yhä isompi yleisö mukaan lukien valvova opettaja. Jossain vaiheessa tyttö kuiskasi, että jatketaan jossain kahdestaan. Miestellen nousin ylös ja autoin nuoren neidin myös kädestä vetäen jaloilleen suoraan halaukseeni ja pusuihin. Saimme katseita, naurua ja huokauksia osaksemme. Supattelua kuului myös ja opettaja uhkasi äkäisenä jälki-istunnolla. Mitään ei siis tapahtunut, vaatteet pysyivät yllä ja kädet kurissa, mutta maine kyllä saatiin. Toki mun stondikseni oli aika erottuva housuissa ja olin sillä tavalla vähän miestä kuin nyt teinipojat ovat. Toiset pojat kunnioittivat tuon illan jälkeen meikäläistä ihan eri tavalla kuin aikaisemmin. 90
Meillä yks pariskunta harrasti tätä jo ala-asteella. Monta kertaa kärähtivät koulun takana nurmikolla päällekkäin makoilusta. Reksi oli aivan hiilenä ja luokanope soitteli koteihin ja heitä koitettiin puhutteluilla saada lopettamaan. Ilman tulosta. Olin utelias nuori ja kuuntelin salaa mitä opet puhuivat välitunneilla. Ko. tyttö ja poika jatkoivat ja kävivät välkällä yhdessä vessassa kuulemma vaan suutelemassa. Kuudennen keväällä tanssittiin "abitansseja" ja siellä tää pari suuteli koko ajan. Semmoista oli elämä meidän pienessä koulussa maalla reilut 30 vuotta sitten.
Olen runkannut töissä toimiston naisten vessassa. Kerran ylitöissä ollessani esimiesnainen yllätti minut kun runkkasin lavuaarin edessä, en vessassa lukkojen takana. Siinä katselimme toisiamme vähän aikaa ja esimiesnainen katseli sitten jäykkää kaluani kun se oli vielä kädessäni. Hän lähti pois, mutta itse jatkoin hommia aina laukeamiseen asti.
Fatim Diarra oli sittenkin oikeassa. Häpeän syvästi, sillä epäilin hänen sanojaan. Suomalaiset ovat insestikansaa.