Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teille koskaan niin, että teidän puoliso lyö teitä unissaan kasvoihin, ja on silmä mustana?

Vierailija
06.11.2025 |

Joutuuko tässä selittelemään kaikille ihmisille tulevat viikot, että ei ole kyse lähisuhdeväkivallasta, mutta ilmeet kertovat, ettei kaikki ole aivan varmoja pitäisikö tähän uskoa. 

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran heräsin siihen, että vaimoni yritti kuristaa minua. Kovaa! Sain itseni pois otteesta ja lopulta hänetkin hereille. Hän kertoi nähneensä pahaa unta, jossa joku ahdistelija yrittä hyökätä hänen kimppuunsa.

Tästä on aikaa jo yli kymmenen vuotta, mutta joskus on käynyt mielessä, että mitäs jos se fyysisesti vahvempi osapuoli tekisi samaa ja olisi niin sikeässä unessa, että... No. Pelottava kokemus.

Vierailija
42/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka noin hullun puolison vieressä nukkkuu? 

Millä mentaaliakrobatialla unissaan heiluminen tekee ihmisestä hullun? 😳

Jos unissaan riehuva lyö vieressä nukkuvaa, niin ei tilanne mikään normaalikaan ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisollani on sydämen rytmihäiriöitä estävä lääkitys. Sen sivuvaikutuksena on alkanut näkemään levottomia unia ja joskus riehuu unissaan. Hommattiin painopeitto hänelle niin potkut ei ole enää niin tanakoita kun peitto estää. Mutta käsiään ei pidä peiton alla ja unissaan kyllä huitoo joskus.  Toistaiseksi ei ole vielä osunut mutta onhan se mahdollista. Lääkkeen annostusta pienennettiin niin uniriehunta väheni muttei loppunut. Lääke on kuitenkin välttämätön hänelle. Voisin muuttaa toiseen huoneeseen nukkumaan mutta en halua.

Vierailija
44/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö anteeksi? Vai käänsikö kylkeä?

Vierailija
45/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko varas sanoa että käveli unissaan?😄🤭😁

Vierailija
46/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko varas sanoa että käveli unissaan?😄🤭😁

Ei, mutta mies voi sanoa että löi unissaan.

Vierailija
47/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveämpi sänky?

Omat makuuhuoneet?

Vierailija
48/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mustelma paranee noin viikossa, ettei tarvii viikkoja selitellä. Mies on kerran mua huitassut unissaan, mutta ei siitä jälkeä jäänyt. Silloin siirryin sohvalle nukkumaan. Muutenkin otettiin puheeksi omat nukkumispaikat. Hän myös kuorsas mahottaman kovaa, että mä vaan nukuin puoliksi.

Vierailija
49/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehkä sanottu, mutta eräs neurologinen sairaus oirehtii aluksi niin, että öisin on aggressiivisuutta. Pitäisi mennä neurologille, jos kyseessä on keski-ikäinen mies.

Vierailija
50/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla oire muistisairaudesta tuo yöllinen aggressiivisuus. Lääkäriin mars 

Vierailija
51/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaveteraanipappani taisteli loppuikänsä unissaan niin, että mummo ei nukkunut koskaan samassa sängyssä. Ehkä olisi musta silmäkin voinut tulla. Muuten on tavallisempaa iskeä päänsä vaikka kaapin oveen tai astua jonkun haravan päälle niin, että varsi lyö silmän mustaksi.

Vierailija
52/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso oli rauhallinen nukkuja, itse olen lyönyt useamman kerran, niin häntä kuin esim. seinääkin. Kerran jopa potkaissut alas sängystä. Omapa on ongelmansa kun haluaa kerran nukkua samassa sängyssä vaikka olen ehdottanut omia. Mä olen riehunut pennusta asti ja tää ei tullu uutisena koska kerroin tästä heti ekana yhteisenä yönä. Olkoot sit hakattavana kun kerran haluaa. 

Vierailija
53/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynärpäällä löi. Näki jotain unta ja huitoi. Osui kyynärpää minun silmäkulmaan. 

Vierailija
54/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yön unessa satuin paikalle todistamaan rais kausta. Aloin hakkaamaan sitä sikaa naamaan oikein huolella. Heräsin siihen että pieksin tyynyä raivopäissäni. Onneksi asun yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan