Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö teille koskaan niin, että teidän puoliso lyö teitä unissaan kasvoihin, ja on silmä mustana?

Vierailija
06.11.2025 |

Joutuuko tässä selittelemään kaikille ihmisille tulevat viikot, että ei ole kyse lähisuhdeväkivallasta, mutta ilmeet kertovat, ettei kaikki ole aivan varmoja pitäisikö tähän uskoa. 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sitä väkivaltaa ei tarvi peitellä! Voit ilmoittaa poliisille ja mennä lapsen kanssa turvakotiin! 

Vierailija
2/54 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta olen kerran itse lyönyt itseltäni silmän mustaksi unissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! 

Vierailija
4/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappelin kerran unissani Putinin kanssa ja potkaisin vaimoa. Ei tykännyt. Yks toistuva uni on sellainen että olen ampumassa rankkaria futisottelussa ja taas vaimo saa kärsiä.

Vierailija
5/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Hän pyörii joskus hirveästi unissaan. Ei onneksi mennyt silmä mustaksi. Mutta kyllä sattui. 

Vierailija
6/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika hyvä turvakotiverkosto. Turvakodissa saa nukkua ilman, että tulee silmä mustaksi.

Vierailija
7/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noin hullun puolison vieressä nukkkuu? 

8/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mahdollista 😅 mutta töis löin kerran silmäkulman hyllynreunaan, eikä kukaan kyselly miksi on luomi violettina 😃

Vierailija
9/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies näkee joskus painajaisia, alkaa möykkäämään unissaan ja heilumaan ja huitomaan käsillään. On pari kertaa huitomalla osunut minuunkin, mutta onneksi herään jo ennakkoon tähän ääntelyyn. Kerran säikähdin ja huusin, että älä lyö.  Ravistelin hereille ja naurettiin, että mitähän naapurit ajattelee, jos keskellä yötä sattuvat kuulemaan tämän melskeen. En ole kertaakaan edes epäillyt, että olisi tarkoitus oikeasti lyödä, niin summittaista on huitominen ja maailman rauhallisin mies valveilla ollessaan.  

Vierailija
10/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies, murta oma 3v lapsi potkaisi unissaan mua nenään niin, että silmä mustui. Oli tullut samaan sänkyyn meidän kanssa nukkumaan keskellä yötä. Ja mulla on aikoinaan käynyt se klassinen törmäsin oveen & silmä mustana -tapus. Tyhjensin tiskikonetta ja yläkaapin ovi oli auki siinä yläpuolella kun sinne just laseja nostin koneesta ja suoraan silmäkulma siihen kaapin oven kulmaan. Mulla on vielä silmälasit, en tajua miten ne ei hajonneet, mutta silmä mustui. O.li kavereiden ilmeet aikamoisia kun selitin tätä juttua heille

Vierailija
11/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira kerran löi mua tassulla silmän kohdalle juuri niin, että tuli mustelma. Töissä pari näytti vähän epäileviltä, mutta yksi toinen koiranomistaja nauroi.

Vierailija
12/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies näkee joskus painajaisia, alkaa möykkäämään unissaan ja heilumaan ja huitomaan käsillään. On pari kertaa huitomalla osunut minuunkin, mutta onneksi herään jo ennakkoon tähän ääntelyyn. Kerran säikähdin ja huusin, että älä lyö.  Ravistelin hereille ja naurettiin, että mitähän naapurit ajattelee, jos keskellä yötä sattuvat kuulemaan tämän melskeen. En ole kertaakaan edes epäillyt, että olisi tarkoitus oikeasti lyödä, niin summittaista on huitominen ja maailman rauhallisin mies valveilla ollessaan.  

Onko teillä lapsia? Ei varmaan kannata lasta/vauvaa ikinä ottaa viereen nukkumaan. Siinä käy huonosti silloin

Vierailija
13/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levottomasti nukkuva 2 v. potkaisi kantapäällä suoraan silmään, mutta ei mustelmaa. 

Noin levottomasti ja agressiivisesti nukkuvan miehen vieressä en nukkuisi. 

Vierailija
14/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka noin hullun puolison vieressä nukkkuu? 

Millä mentaaliakrobatialla unissaan heiluminen tekee ihmisestä hullun? 😳

Vierailija
15/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniksen kanssa useinkin. Mutta muuten se on niin ihana!

Vierailija
16/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jänniksen kanssa useinkin. Mutta muuten se on niin ihana!

Jännikset on muuten nukkuessaankin "jänniä"...

Vierailija
17/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sitä väkivaltaa ei tarvi peitellä! Voit ilmoittaa poliisille ja mennä lapsen kanssa turvakotiin! 

unissaan. on pari tapausta,joissa näkee painajaista ja on muka lyövinään,puolustaessaan- kuulema ääriphat lyömiset,ikäänkuin halusivat murskata toisen. muutenkin stressiä jne , ilmentyy panajaisina. jos olisi tilaa-mahdollisuus nukkua eri huoneissa,mutta ei ole tilaa.  ja joo ,kukaan ei uskonut heitä. se taas loi-luo stressiä.

monilla kauhuhuudot unissa-jokin esim postraumaattinen juttu, huutaa kuin sikaa tapettais-naapuri hätääntyy ,soittaa poliisin, asunto  pimeä ja yksi ihmine tukka pörrössä vuoteesta.  siksi on nykyisin varoittanut kaikkia sivunaapureita,että tallaista ilmenee, ei ole likaista elämää,ei parisuhteita, exiä,ei etkoja, jatkoja ihan siisti elämä, että älkää säikähtäkö.  nuo on kauheita juttuja

Vierailija
18/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika! 

jätä sä tää palsta kun et edes tajuu mitään länkkysittu

Vierailija
19/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aika hyvä turvakotiverkosto. Turvakodissa saa nukkua ilman, että tulee silmä mustaksi.

tyhmäää, mee pois sittupersii

Vierailija
20/54 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihäiriö kumppanilla vai muu huitominen? Älä nuku samassa? Mitä jos joku haluaisi lyödä, mutta esittää nukkuvaa..? Onneksi kai vaan possessio tai univahinko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä