Käykö teille koskaan niin, että teidän puoliso lyö teitä unissaan kasvoihin, ja on silmä mustana?
Joutuuko tässä selittelemään kaikille ihmisille tulevat viikot, että ei ole kyse lähisuhdeväkivallasta, mutta ilmeet kertovat, ettei kaikki ole aivan varmoja pitäisikö tähän uskoa.
Kommentit (54)
Ei, mutta olen kerran itse lyönyt itseltäni silmän mustaksi unissani.
Tappelin kerran unissani Putinin kanssa ja potkaisin vaimoa. Ei tykännyt. Yks toistuva uni on sellainen että olen ampumassa rankkaria futisottelussa ja taas vaimo saa kärsiä.
On käynyt. Hän pyörii joskus hirveästi unissaan. Ei onneksi mennyt silmä mustaksi. Mutta kyllä sattui.
Meillä on aika hyvä turvakotiverkosto. Turvakodissa saa nukkua ilman, että tulee silmä mustaksi.
Kuka noin hullun puolison vieressä nukkkuu?
Ei oo mahdollista 😅 mutta töis löin kerran silmäkulman hyllynreunaan, eikä kukaan kyselly miksi on luomi violettina 😃
Mun mies näkee joskus painajaisia, alkaa möykkäämään unissaan ja heilumaan ja huitomaan käsillään. On pari kertaa huitomalla osunut minuunkin, mutta onneksi herään jo ennakkoon tähän ääntelyyn. Kerran säikähdin ja huusin, että älä lyö. Ravistelin hereille ja naurettiin, että mitähän naapurit ajattelee, jos keskellä yötä sattuvat kuulemaan tämän melskeen. En ole kertaakaan edes epäillyt, että olisi tarkoitus oikeasti lyödä, niin summittaista on huitominen ja maailman rauhallisin mies valveilla ollessaan.
Ei mies, murta oma 3v lapsi potkaisi unissaan mua nenään niin, että silmä mustui. Oli tullut samaan sänkyyn meidän kanssa nukkumaan keskellä yötä. Ja mulla on aikoinaan käynyt se klassinen törmäsin oveen & silmä mustana -tapus. Tyhjensin tiskikonetta ja yläkaapin ovi oli auki siinä yläpuolella kun sinne just laseja nostin koneesta ja suoraan silmäkulma siihen kaapin oven kulmaan. Mulla on vielä silmälasit, en tajua miten ne ei hajonneet, mutta silmä mustui. O.li kavereiden ilmeet aikamoisia kun selitin tätä juttua heille
Mun koira kerran löi mua tassulla silmän kohdalle juuri niin, että tuli mustelma. Töissä pari näytti vähän epäileviltä, mutta yksi toinen koiranomistaja nauroi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies näkee joskus painajaisia, alkaa möykkäämään unissaan ja heilumaan ja huitomaan käsillään. On pari kertaa huitomalla osunut minuunkin, mutta onneksi herään jo ennakkoon tähän ääntelyyn. Kerran säikähdin ja huusin, että älä lyö. Ravistelin hereille ja naurettiin, että mitähän naapurit ajattelee, jos keskellä yötä sattuvat kuulemaan tämän melskeen. En ole kertaakaan edes epäillyt, että olisi tarkoitus oikeasti lyödä, niin summittaista on huitominen ja maailman rauhallisin mies valveilla ollessaan.
Onko teillä lapsia? Ei varmaan kannata lasta/vauvaa ikinä ottaa viereen nukkumaan. Siinä käy huonosti silloin
Levottomasti nukkuva 2 v. potkaisi kantapäällä suoraan silmään, mutta ei mustelmaa.
Noin levottomasti ja agressiivisesti nukkuvan miehen vieressä en nukkuisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka noin hullun puolison vieressä nukkkuu?
Millä mentaaliakrobatialla unissaan heiluminen tekee ihmisestä hullun? 😳
Jänniksen kanssa useinkin. Mutta muuten se on niin ihana!
Vierailija kirjoitti:
Jänniksen kanssa useinkin. Mutta muuten se on niin ihana!
Jännikset on muuten nukkuessaankin "jänniä"...
Vierailija kirjoitti:
Hei sitä väkivaltaa ei tarvi peitellä! Voit ilmoittaa poliisille ja mennä lapsen kanssa turvakotiin!
unissaan. on pari tapausta,joissa näkee painajaista ja on muka lyövinään,puolustaessaan- kuulema ääriphat lyömiset,ikäänkuin halusivat murskata toisen. muutenkin stressiä jne , ilmentyy panajaisina. jos olisi tilaa-mahdollisuus nukkua eri huoneissa,mutta ei ole tilaa. ja joo ,kukaan ei uskonut heitä. se taas loi-luo stressiä.
monilla kauhuhuudot unissa-jokin esim postraumaattinen juttu, huutaa kuin sikaa tapettais-naapuri hätääntyy ,soittaa poliisin, asunto pimeä ja yksi ihmine tukka pörrössä vuoteesta. siksi on nykyisin varoittanut kaikkia sivunaapureita,että tallaista ilmenee, ei ole likaista elämää,ei parisuhteita, exiä,ei etkoja, jatkoja ihan siisti elämä, että älkää säikähtäkö. nuo on kauheita juttuja
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
jätä sä tää palsta kun et edes tajuu mitään länkkysittu
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aika hyvä turvakotiverkosto. Turvakodissa saa nukkua ilman, että tulee silmä mustaksi.
tyhmäää, mee pois sittupersii
Unihäiriö kumppanilla vai muu huitominen? Älä nuku samassa? Mitä jos joku haluaisi lyödä, mutta esittää nukkuvaa..? Onneksi kai vaan possessio tai univahinko.
Hei sitä väkivaltaa ei tarvi peitellä! Voit ilmoittaa poliisille ja mennä lapsen kanssa turvakotiin!