Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on intiimiä - taitaa olla Kirkin leskellä olla Vancen kanssa suhde

Vierailija
06.11.2025 |

Hmmm

https://www.is.fi/viihde/art-2000011609615.html

mitä mieltä 

nainen hyväilee hiuksia 

ukon käsi vyötäröllä 

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkin kuolema oli kuin lottovoitto monille oikeistoöyhöille, vaimo mukaan lukien, ja poliittinen lyömäase mm. Trumpille. Oisko ollu peräti tilaustyö? Halusivat marttyyrin poliittisten pyrkimystensä edistämiseen, vastapuolen syyllistämiseen, ja viemään huomion taas kerran pois Epsteinistä, ettei Trumpin pimeä menneisyys paljastuisi.

Candace Owensin youtubekanava kannattaa laittaa tilaukseen. Hän oli Kirkin läheisimpiä ystäviä ja on paljastanut järkyttäviä asioita murhan taustalta.

Owens se vasta kahjo onkin. Melkein yhtä kahjo kuin magatit.

Vierailija
42/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatkohan jo . . . 

Vance pitää enemmän sohvista kuin naisista. 

Meikkaa myös enemmän kuin useimmat naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charliella oli hienoja teorioita onnistuneesta parinvalinnasta, mutta käytännössä kuitenkin itse höynähti gold diggeriin miehiseen tapaan vain siksi, että tämä on kaunis. En usko Vancen olevan ihan yhtä hölmö.

Vierailija
44/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charliella oli hienoja teorioita onnistuneesta parinvalinnasta, mutta käytännössä kuitenkin itse höynähti gold diggeriin miehiseen tapaan vain siksi, että tämä on kaunis. En usko Vancen olevan ihan yhtä hölmö.

Minä kyllä uskon Vancen olevan aivan äärimmäisen hölmö.

Vierailija
45/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä uskon Vancen olevan aivan äärimmäisen hölmö.

Hänessä väreilee vähän sellainen pelkuri, yrittää kovin kyllä peitellä sitä. En tiedä onko kuinka kiusattu pienenä, mutta juuri sellainen tietynlainen arkuus paistaa välillä raoista läpi.

Vierailija
46/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain päin maalmaa jopa halataan tuttavia ilman suhdetta.

Ei noin intiimiin tyyliin.

Vierailija
47/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Erikahan oli koulutettu uranainen, joten mikä gold digger? Käsittääkseni Charlien ajatus avioliitosta ja perheen perustamisesta oli se, että mies elättää? 

Vierailija
48/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en aidosti tajua tätä. En nähnyt tuossa halauksessa sitä takaraivosta KOURAISUA ja alaselän HIVELYÄ mitä on kohistu... 

Vierailija
49/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Erikahan oli koulutettu uranainen, joten mikä gold digger? Käsittääkseni Charlien ajatus avioliitosta ja perheen perustamisesta oli se, että mies elättää? 

Miksi sitten valitsi uranaisen?

Vierailija
50/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en aidosti tajua tätä. En nähnyt tuossa halauksessa sitä takaraivosta KOURAISUA ja alaselän HIVELYÄ mitä on kohistu... 

Kyllä käsi kävi hiuksissa niin että...

Vierailija
51/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fame digger nyt ainakin. Tähtäin on olla presidentin vaimo.

Vierailija
52/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Trumpin, Muskin, Hegsethin ja Vancen yhteinen rakas. Rubio viisaampana pysyttelee kauempana 😁

Vierailija
53/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on Trumpin, Muskin, Hegsethin ja Vancen yhteinen rakas. Rubio viisaampana pysyttelee kauempana 😁

Ei Trumpia kiinnosta, se on aivan liian vanha harppu oranssille pedarille. Trump haluaa teinityttöjä (ja omaa tytärtään, vaikka seki alkaa olemaan jo liian vanha).

Vierailija
54/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua miten Vance komeana miehenä valitsi tuon harmaan Intiaaninaisen vaimokseen. 

Vierailija
55/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei Vanceen ihastuisi. Ne kajalilla rajatut silmät. Uuuuh 💗

Vierailija
56/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten valitsi uranaisen?

Varmaan koska menestyneet miehet haluavat yleensä älykkään ja itsenäisen vaimon, joka tukee heitä. Poikkeuksia on, varsinkin jos mies on vanha ja etsimässä nukkea, mutta noin niinkuin perheenperustamis- ja elämänkumppanuustarkoitukseen nuorena/nuorehkona pätee useimmiten toi ensin mainittu, eli älykäs kumppani halutaan.

Vierailija
57/57 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei Vanceen ihastuisi. Ne kajalilla rajatut silmät. Uuuuh 💗

Ei ole kajalia.