Nyt on intiimiä - taitaa olla Kirkin leskellä olla Vancen kanssa suhde
Hmmm
https://www.is.fi/viihde/art-2000011609615.html
mitä mieltä
nainen hyväilee hiuksia
ukon käsi vyötäröllä
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan jo . . .Vance pitää enemmän sohvista kuin naisista.
Meikkaa myös enemmän kuin useimmat naiset.
Charliella oli hienoja teorioita onnistuneesta parinvalinnasta, mutta käytännössä kuitenkin itse höynähti gold diggeriin miehiseen tapaan vain siksi, että tämä on kaunis. En usko Vancen olevan ihan yhtä hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Charliella oli hienoja teorioita onnistuneesta parinvalinnasta, mutta käytännössä kuitenkin itse höynähti gold diggeriin miehiseen tapaan vain siksi, että tämä on kaunis. En usko Vancen olevan ihan yhtä hölmö.
Minä kyllä uskon Vancen olevan aivan äärimmäisen hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä uskon Vancen olevan aivan äärimmäisen hölmö.
Hänessä väreilee vähän sellainen pelkuri, yrittää kovin kyllä peitellä sitä. En tiedä onko kuinka kiusattu pienenä, mutta juuri sellainen tietynlainen arkuus paistaa välillä raoista läpi.
Vierailija kirjoitti:
Jossain päin maalmaa jopa halataan tuttavia ilman suhdetta.
Ei noin intiimiin tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Erikahan oli koulutettu uranainen, joten mikä gold digger? Käsittääkseni Charlien ajatus avioliitosta ja perheen perustamisesta oli se, että mies elättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en aidosti tajua tätä. En nähnyt tuossa halauksessa sitä takaraivosta KOURAISUA ja alaselän HIVELYÄ mitä on kohistu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Erikahan oli koulutettu uranainen, joten mikä gold digger? Käsittääkseni Charlien ajatus avioliitosta ja perheen perustamisesta oli se, että mies elättää?
Miksi sitten valitsi uranaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en aidosti tajua tätä. En nähnyt tuossa halauksessa sitä takaraivosta KOURAISUA ja alaselän HIVELYÄ mitä on kohistu...
Kyllä käsi kävi hiuksissa niin että...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fame digger nyt ainakin. Tähtäin on olla presidentin vaimo.
Se on Trumpin, Muskin, Hegsethin ja Vancen yhteinen rakas. Rubio viisaampana pysyttelee kauempana 😁
Vierailija kirjoitti:
Se on Trumpin, Muskin, Hegsethin ja Vancen yhteinen rakas. Rubio viisaampana pysyttelee kauempana 😁
Ei Trumpia kiinnosta, se on aivan liian vanha harppu oranssille pedarille. Trump haluaa teinityttöjä (ja omaa tytärtään, vaikka seki alkaa olemaan jo liian vanha).
En kyllä tajua miten Vance komeana miehenä valitsi tuon harmaan Intiaaninaisen vaimokseen.
Kukapa ei Vanceen ihastuisi. Ne kajalilla rajatut silmät. Uuuuh 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten valitsi uranaisen?
Varmaan koska menestyneet miehet haluavat yleensä älykkään ja itsenäisen vaimon, joka tukee heitä. Poikkeuksia on, varsinkin jos mies on vanha ja etsimässä nukkea, mutta noin niinkuin perheenperustamis- ja elämänkumppanuustarkoitukseen nuorena/nuorehkona pätee useimmiten toi ensin mainittu, eli älykäs kumppani halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei Vanceen ihastuisi. Ne kajalilla rajatut silmät. Uuuuh 💗
Ei ole kajalia.
Owens se vasta kahjo onkin. Melkein yhtä kahjo kuin magatit.