Kävin panemassa eksän kanssa
Oltiin erossa yli 10 vuotta ja satuimme törmäämään ja siitä se sitten lähti.
Molemmat sinkkuja, joten ei siinä mitään. Vietettiin viikko yhdessä ja seksiä harrastettiin paljon. Nyt on ikävä häntä. Voiko vanha suola janottaa näin paljon?
Kommentit (25)
Kivat teille 🙂 Mitä sitä pidättelemään jos kerran seksiä haluaa. Itsekin panen eksän kanssa silloin tällöin, vaikka erosta on jo yli 7 vuotta.
Teillä oli varmaan joku syy miksi erositte, joten muisteppa tarkasti sitä äläkä viikkoista seksiä. Se intohimo ei kestä kauaa ja sitten kohtaatte jälleen sen eronne syyn, sillä se tuskin lienee hävinnyt minnekkään.
Minä kävin panemassa sinun nyksäsi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Teillä oli varmaan joku syy miksi erositte, joten muisteppa tarkasti sitä äläkä viikkoista seksiä. Se intohimo ei kestä kauaa ja sitten kohtaatte jälleen sen eronne syyn, sillä se tuskin lienee hävinnyt minnekkään.
Niin AP: Miksi erositte vai onko tämäkin taas tapahtunut Porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin AP: Miksi erositte vai onko tämäkin taas tapahtunut Porvoossa?
99% varmuudella on kun lukee tarkasti aloituksen.
Alat kävellä ympäriinsä kaduilla ilman housuja, niin kyllä se taikavarpu näyttää minne mennä.
Sinäkö se olitkin, ilmankos ei tuntunut miltään. 🤣
Onhan sitä menty uudelleen avioonkin.
Minä olen nussinut ex naistani kohta 7 vuotta. Hän on naimisissa ja on lapsia. Mutta joka viikko näemme kiihkeän panon merkeissä. Välillä on mukava kun pikkasen sijaan vietämme luonani pitkän viikonlopun ja naidaan kunnolla. M37
Pitäisköhän muuttaa Porvooseen, kun siellä tuntuu seksi sujuvan niin monessa aloituksessa.
Tämä on vanha juttu. Soitin joskus ex- tyttöystävälle ja kerroin lähteväni kotipaikkakunnalle. Älä nyt vielä lähde, soita parin tunnin kuluttua. Soitin ja tavattiin ja hän tuli mukaani minun kämpille. Rakasteltiin illalla ja yöllä sekä aamulla. Jonkun aikain kuluttua olin käymässä luonaan ja tyttö kysyi, jäätkö yöksi? Jäin yöksi ja sen jälkeen monta kertaa. Kaikki loppui aikanaan ja oman vaimon kanssa menossa kohta 40. hääpäivä. Näin se elämä menee.
Kyllä välit exään kannattaa pitää kunnossa. Minun exä hermostui ja lähti, kun löysi minut toisen naisen kanssa sängystä. Nyt kun aikaa on kulunut vuosi, hän on alkanut taas innostumaan panemisesta kanssani. Nyt panen nyxääni pari kertaa viikossa ja exääni n. kerran kuukaudessa.
No joo, ei asuta Porvoossa. Espoossa. Tuon tapailun jälkeen muistui mieleen miksi erottiin. Ei siitä sen enempää.
Miekin oon naija napsauttanut eksää.
T.Pena
Ootko onnellinen? Se ratkaisee.