Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Mun ei ole tarvinnut koskaan juosta yhdenkÀÀn miehen perÀssÀ. Kun teitÀ katsoo niin sÀÀlittÀÀ. Ihmettelen miten tuollaseen tilanteeseen hankkiudutaan.
Ei kai kenenkÀÀn mikÀÀn pakko ole juosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kaikkeniđ„
Miten aiot osoittaa sen?
Takertumalla ja ripustautumalla. Eikö tuo lause kerro kaiken jo. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mut vielÀ pari kertaa Bo.
MikÀ ihana nimi, Bo.
KerjÀÀn sua, arvostan ja rakastan sua samalla, kun pidÀt mun puolta ja vedÀt suomalaisista rikollisista ulos ja nÀytille sitÀ suolta.
Bo on vanhan miehen nimi, paitsi varmaan tulee taas uudelleen kiertoon, kun meidÀn suvussakin just kastettiin pieni Bo.
Mutta se on tosi ihana nimi silti. Skandinaavinen alunperin, mullakin suvussa useampi Bo-pappa.
Jos saisin lapsen, se kastettaisiin ehdottomasti nimellÀ Bo. Lyhyt ja ytimekÀs nimi on paras.
Ei todellakaan. Juokseminen on oikein mukavaa puuhaa, mutta ajatus miehen perÀssÀ juoksemisesta? No ehkÀ siinÀ tilanteessa, jos se mies olisi juuri anastanut puhelimeni/lompakkoni/laukkuni?
Vierailija kirjoitti:
Joka pÀivÀ joku autisti alkaa jankata mielestÀÀn hauskaa vitsiÀ. Eilen se oli pini, tÀnÀÀn se on Bo.
ja toinen kysyy ja vastaa ,ettÀ saadaan sivut tÀyteen.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Aika on rahaa.
Miten niin
Pahimmalta tuntuu se, ettei ollut halua antaa mitÀÀn. Visusti pidit kaiken nÀkymÀttömissÀ.
TÀmÀ tuli nÀhtyÀ. HyvÀÀ yötÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka pÀivÀ joku autisti alkaa jankata mielestÀÀn hauskaa vitsiÀ. Eilen se oli pini, tÀnÀÀn se on Bo.
67
69
Oon ihan sekaisin sinusta. Jos oisit tÀÀllÀ, niin painautuisin kainaloon ja unohtuisin sinne. Kuin kaivatulle. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mut vielÀ pari kertaa Bo.
MikÀ ihana nimi, Bo.
KerjÀÀn sua, arvostan ja rakastan sua samalla, kun pidÀt mun puolta ja vedÀt suomalaisista rikollisista ulos ja nÀytille sitÀ suolta.
Bo on vanhan miehen nimi, paitsi varmaan tulee taas uudelleen kiertoon, kun meidÀn suvussakin just kastettiin pieni Bo.
Mutta se on tosi ihana nimi silti. Skandinaavinen alunperin, mullakin suvussa useampi Bo-pappa.
Jos saisin lapsen, se kastettaisiin ehdottomasti nimellÀ Bo. Lyhyt ja ytimekÀs nimi on paras.
MinÀ taas voisin tykÀtÀ pidemmÀstÀ nimestÀ tyyliin Rafael.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ei ole tarvinnut koskaan juosta yhdenkÀÀn miehen perÀssÀ. Kun teitÀ katsoo niin sÀÀlittÀÀ. Ihmettelen miten tuollaseen tilanteeseen hankkiudutaan.
Naisen perÀssÀ tÀÀllÀ juostaankin.
Vierailija kirjoitti:
Aika on rahaa.
KyllÀ on.
Ilman aikaa ei rahallakaan paljon mitÀÀn tee.
ĂlĂ€ ota tĂ€tĂ€ liian vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Aika on rahaa.
Aika on harhaa ja niin on rahakin
67