Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Ostin tÀnÀÀn keikkaliput kevÀÀlle. Oltaispa menossa yhdessÀ.
mullakin on keikkaliput kevÀÀlle, ollaankohan menossa samalle keikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisin halunnut nÀhÀ sut tÀnÀÀn :(
TÀÀllÀ olen ollut koko ajan nÀhtÀvissÀ. Mutta kun mieheltÀ puuttuu SE rohkeus.
En oo mies. MiestÀ ei tÀhÀn kuvioon liity millÀÀn lailla. Olen nainen ja olisin halunnut nÀhdÀ naisen jota yleensÀ nÀÀn tiistaisin...
Mulla ei ole koskaan keikkalippuja, eikÀ tuu. Hauskoja keikkoja silti!
Vierailija kirjoitti:
Varmuuden vuoks voisin kyllÀ jatkossa vÀltellÀ sua.
Ai vaikka kaipaat?
MÀ en itke perÀÀn, mut oon maailman surullisin, jos hÀn lÀhtee mun elÀmÀstÀ. Jotain menee pysyvÀsti rikki minussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mut vielÀ pari kertaa Bo.
MikÀ ihana nimi, Bo.
KerjÀÀn sua, arvostan ja rakastan sua samalla, kun pidÀt mun puolta ja vedÀt suomalaisista rikollisista ulos ja nÀytille sitÀ suolta.
Bo on vanhan miehen nimi, paitsi varmaan tulee taas uudelleen kiertoon, kun meidÀn suvussakin just kastettiin pieni Bo.
Bo on englantilaisen asianajajan nimi. Lempinimi Robertista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo bo on
Maailman seksikkÀin mies.
Mun kaivattuni on maailman komein mies! đ
Haluan halata ja pitÀÀ kĂ€destĂ€, ihana ruotsinkielinen rouva erityisopettaja HelsingistĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
MÀ en itke perÀÀn, mut oon maailman surullisin, jos hÀn lÀhtee mun elÀmÀstÀ. Jotain menee pysyvÀsti rikki minussa.
SinÀ lÀhdit, en minÀ. Et kysellyt, sopiiko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ ihana nimi, Bo.
KerjÀÀn sua, arvostan ja rakastan sua samalla, kun pidÀt mun puolta ja vedÀt suomalaisista rikollisista ulos ja nÀytille sitÀ suolta.
Bo on vanhan miehen nimi, paitsi varmaan tulee taas uudelleen kiertoon, kun meidÀn suvussakin just kastettiin pieni Bo.
Mutta se on tosi ihana nimi silti. Skandinaavinen alunperin, mullakin suvussa useampi Bo-pappa.
Mun ei ole tarvinnut koskaan juosta yhdenkÀÀn miehen perÀssÀ. Kun teitÀ katsoo niin sÀÀlittÀÀ. Ihmettelen miten tuollaseen tilanteeseen hankkiudutaan.
"PidÀn sinusta mutten itseÀni siedÀ. En tarvitse muita, sinusta en tiedÀ."
L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikÀ ihana nimi, Bo.
Mutta se on tosi ihana nimi silti. Skandinaavinen alunperin, mullakin suvussa useampi Bo-pappa.
MeillÀ nyt vaan tuo yksi mini :D
MinÀ itken perÀÀn, mutta sitÀ olen tehnyt jo monta vuotta, eikÀ se tuonut hÀntÀ yhtÀÀn lÀhemmÀs. TÀmÀ on enÀÀ loppukiri. Sitten tÀytyy lopettaa itkeminen. Koko loppuelÀmÀÀ ei voi itkeÀ hÀntÀ, joka meni menojaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisit kaikkeniđ„
Miten aiot osoittaa sen?
Vierailija kirjoitti:
Mun ei ole tarvinnut koskaan juosta yhdenkÀÀn miehen perÀssÀ. Kun teitÀ katsoo niin sÀÀlittÀÀ. Ihmettelen miten tuollaseen tilanteeseen hankkiudutaan.
En minÀkÀÀn ole juossut perÀssÀ muutoin kuin kaipausketjussa. Se, joka juoksee karkuun, ei halua tulla tavoitetuksi ja se, joka haluaa kohdata, tulee luokse tai ainakin puolitiehen.
Vierailija kirjoitti:
Olisit kaikkeniđ„
Mies vai nainen?