Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ sain eilen nuolentaa... tapasin rakastajaani aamulla. Ihana laittaa pitsiÀ alle, meikata kunnolla kun oli rauhallinen aamu. Ei olla nÀhty kahteen viikkoon. HÀnen vaimonsa ei anna riittÀvÀsti, ja nyt saatiin jÀrjestettyÀ huone ja oli taas niin upeeta.
MitÀ leuhkimista tuollaisessa on, jos saa olla jonkun jalkavaimona? Taidat olla vain huomionkipeÀ trollaaja tai sitten sulla ei ole minkÀÀnlaista omanarvontuntoa.
Jos se on jÀnnÀÀ elÀmÀÀ. Vaimot on kyllÀ pers ceestÀ kun ne ei koskaan anna nÀille ;)
Ja miehet rakastaa. -sivu
Ne mitÀÀn rakasta. Kunhan tyhjentÀvÀt kassinsa helppoon naiseen ja menevÀt sitten perheensÀ luokse.
MieshÀn se tuossa skenaariossa on helppo ja lor t to ja petturikin vielÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaisan piniđ
Ăllö sana tuo pini
Mun mielestÀ se on ihan söpö sana, mutta ei sitÀ nyt tÀÀllÀ tarvis hokea joka pÀivÀ... /sivusta
Nuoriso haluaa hokea muotisanojaan mahdollisimman useasti, mielellÀÀn koko ajan.
EivÀtkÀ vain nuoret, myös n. 30-50 vuotiaat osaavat tÀmÀn tyylilajin.
Vierailija kirjoitti:
Vahvat pÀrjÀÀvÀt.
Vahvat eivÀt ole yhtÀ kuin valehtelijat.
Vierailija kirjoitti:
Surullista ettÀ petyit minuun ja ettÀ en tÀyttÀnyt kohtuullisia odotuksiasi. En tosin tiedÀ mitÀ odotit kun et viitsinyt kertoa minulle, tai ylipÀÀtÀÀn viestiÀ kanssani - mielellÀni olisin jutellut kanssasi kahvikupposen ÀÀrellÀ jossakin soveliaassa paikassa.
Milloin pyysit kahville?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet eivÀt ole kovin ÀlykkÀitÀ ihmisiÀ. Se rajoittaa.
Ja sit kun ne ottavat nokkiinsa vaikka pakeista niin ovat vielÀ ÀlyttömÀmpiÀ kakaroita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voisin lakata kaipaamasta mahdotonta?
MitÀ on tÀmÀ mahdoton? SiitÀ voisi lÀhteÀ selvittÀmÀÀn tÀtÀ probleemaasi.
En nÀe hÀntÀ irl. En ole kontaktissa. Vaikutti, ettÀ hÀn olisi tÀÀllÀ ja tuntisi samoin, mutta varsinkin jÀlkimmÀisestÀ en voi olla varma. PitÀisi kai mennÀ sinne, keksiÀ jokin tekosyy. Silti se olisi kiusallista.
Klassinen tilanne.
EhkÀ asian pyörittely auttaa sinua selvittÀmÀÀn asiaa, sitten jotenkin eteenpÀin johonkin suuntaan. Mietin ettÀ kiusallisetkin tilanteet voivat olla hyvÀ kohdata joskus.
NiitÀ olen tosissaan jo latonut tÀhÀn vuoteen aikaisemmin kun olin erilaisessa mielentilassa. Nyt ei vaan jaksaisi.
Niin vahvalla kemialla niin mahdoton yhtÀlö.
Onko joku mamna antanut puhelimensa taaperolleen? Sen nÀköstÀ viestiÀ on ketjussa. Ja ei edes ole moderoitu pois noita sekoiluja mutta sitten ihan normaalit viestit lÀhtee? Hieno logiikka.
Jonkun kannattais pysyÀ poissa tÀÀltÀ kun ei mielenterveys kestÀ.
Ei tarvi kertoo kellekÀÀn.
Vmp tÀmÀ ketju nykyisin. Toista se oli silloin, kun tunteet roihusivat minullakin. Terveiseni laitan alle 160cm:lle. -169.5.
Ai ettÀ miten yhdellÀ ihmisellÀ voikin olla niin iso vaikutus. TÀmÀn ihmisen kans lÀhtisin todellakin kahville.
Tuosta tuli mieleen ettÀ nÀin kÀy vÀlillÀ. Kova tarve saada jokin yhteys hÀneen tai tÀÀllÀ leperrellÀ. Sitten saatan olla asialta rauhassa taas jonkun aikaa ilman mitÀÀn. On erikoista.
TypsykkĂ€, sinua odotan ja kaipaan. Sinulta viestiĂ€ toivon. Aina piristÀÀ mun pĂ€ivÀÀni. đ„°
En kestĂ€ jos nöyryytĂ€t mut đ
EhkĂ€ se on hormonaalista. đ”đ«
Vierailija kirjoitti:
TypsykkĂ€, sinua odotan ja kaipaan. Sinulta viestiĂ€ toivon. Aina piristÀÀ mun pĂ€ivÀÀni. đ„°
En oo typsykkÀ. SelvitÀppÀ uus numero ja tee yllÀri.
Mun tÀytyy vaan unohtaa sut. SÀ oot varmaan onnellinen sun puolisosi kanssa, ette kai te muuten yhdessÀ olis.
Ota mut vielÀ pari kertaa Bo.
MikÀ ihana nimi, Bo.
KerjÀÀn sua, arvostan ja rakastan sua samalla, kun pidÀt mun puolta ja vedÀt suomalaisista rikollisista ulos ja nÀytille sitÀ suolta.