Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Kunpa ymmÀrtÀisin tÀtÀ tilannetta. Kunpa en tulisi satutetuksi. Kunpa osaisin ilmaista tunteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mytomaanikko ei koskaan muutu.
Tobon liittyy mielenterveydellisiÀ haasteita usein.
Aina ei mitÀÀn sen kummempaa, lÀhinnÀ psyykkeeseen liittyviÀ asioita jotka ovat yhteydessÀ persoonallisuuteen. Tarinointi ja mielikuvituksellisuus on ok kunhan muistaisi ettei lÀhde pahoille teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pÀÀsen pois nykyajasta?
MitÀ meinaat? Minne sun pitÀisi pÀÀstÀ?
1800-luvulle. Siis vuosisadalle, jolloin synnyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin hyvÀuskoinen etten edes huomaa kun mua viilataan linssiin ja mulle naureskellaan pilkallisesti.
Tiedostaminen on hyvÀ alku asioille.
En voi ymmÀrtÀÀ miten löytÀÀ ihmisiÀ jotka voisivat arvostaa mua oikeasti. EikÀ vaan pilattavana viihteenÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitin.
MitÀ
Omat haasteeni. Suosittelen rehellisyyttÀ kaikille vakavissa asioissa. Tarinoita voi sepitellÀ mutta mielellÀÀn hyvÀntahtoisesti ja kertoa ÀÀneen tarinoivansa jos tilanne sitÀ vaatii.
Millaisissa vakavissa asioissa?
Kaikissa. Voi olla rehellinen myös vÀhemmÀn vakavissa asioissa. Voi olla rehellinen ihan kaikessa.
Onko tÀmÀ n->m vai m->n ?
Vastasin vain kommenttiin. Ei liity teihin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt maistui seksi
Maistuisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka ei koskaan ole kohdannut kunnon kielimiestÀ, ei ole elÀnyt. Ugh.
Onhan tÀmÀkin hienoa mutta kaikki eivÀt kaipaa samoja asioita. Harvempi mies nauttii myöskÀÀn kovinkaan paljon kielihommista.
No nyt puhut ihan höpöjÀ. Se ei ole mies eikÀ mikÀÀn joka ei kuelihommista nauti.
Saanen olla eri mieltÀ. Monikaan mies ei oikeasti nauti niistÀ niin kovin paljon eikÀ useasti kyseessÀ toiminta joka jatkuu loppuelÀmÀn ainakaan aktiivisesti. Olen aika kokenut ihmisten suhteen joten uskallan vÀittÀÀ tÀmÀn todeksi. Jos tykkÀÀ niin go ahead, ei siinÀ mitÀÀn pahaakaan ole.
Jos sun miehet ei oo nauttineet kielihommista, kannattais tutkituttaa römpsÀ
Ei nyt justiinsa ole kyse siitÀkÀÀn, kiitos neuvonannostasi.
đ§đŒđȘđ§
TĂ€htien lapset vihaavat ovia.
Kannattaa lukea aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pÀÀsen pois nykyajasta?
MitÀ meinaat? Minne sun pitÀisi pÀÀstÀ?
1800-luvulle. Siis vuosisadalle, jolloin synnyin.
Niin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon niin hyvÀuskoinen etten edes huomaa kun mua viilataan linssiin ja mulle naureskellaan pilkallisesti.
En voi ymmÀrtÀÀ miten löytÀÀ ihmisiÀ jotka voisivat arvostaa mua oikeasti. EikÀ vaan pilattavana viihteenÀ.
Kannattaa keskittyÀ ensisijaisesti omaan hyvinvointiin ja omaan elÀmÀÀn, tÀmÀ siivittÀÀ eteenpÀin.
Vierailija kirjoitti:
đ§đŒđȘđ§
MitÀ lÀhdettÀ suosittelet?
Terveiset julkkismiehelle joka katsoi minua silmiin vÀhÀn pidempÀÀn kuin mitÀ tarve olisi ollut. Pidin itsevarmuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa keskittyÀ ensisijaisesti omaan hyvinvointiin ja omaan elÀmÀÀn, tÀmÀ siivittÀÀ eteenpÀin.
Mutta hyvÀksytyksi tulemisen tunne olisi tÀrkeÀÀ. SitÀ en ole kokenut ikinÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset julkkismiehelle joka katsoi minua silmiin vÀhÀn pidempÀÀn kuin mitÀ tarve olisi ollut. Pidin itsevarmuudestasi.
KenestÀ on kysymys? Itsevarmuus kiinnostaa minuakin, se kiinnittÀÀ aina huomion.
Laulaja. En kerro tarkemmin mutta pidin siitÀ miten hÀn katsoi intensiivisesti ja pitkÀÀn suoraan silmiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinua vielÀ onnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KenestÀ on kysymys? Itsevarmuus kiinnostaa minuakin, se kiinnittÀÀ aina huomion.
Laulaja. En kerro tarkemmin mutta pidin siitÀ miten hÀn katsoi intensiivisesti ja pitkÀÀn suoraan silmiin
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ§đŒđȘđ§
MitÀ lÀhdettÀ suosittelet?
Asta Swan: TÀhdistÀ Tippuneet - Suomalaisten Kosmisia Kokemuksia
TÀmÀ nyt oli puolihuumorinen heitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinua vielÀ onnistaa.
EnpÀ usko. En oo semmonen rakastettava.
Jos sun miehet ei oo nauttineet kielihommista, kannattais tutkituttaa römpsÀ. TÀmÀ kaikella ystÀvyydellÀ.