Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
MikĂ€ mussa ahdistaa niin paljon? đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaan samanlaisen kropan kun marinilla
Pyh! Naisella pitÀÀ olla muotoja.
Olisin mieluusti tÀysin muodoton taas, mieltÀni ei olla nyt kunnioitettu. TÀmÀ jÀrkyttÀÀ IhmismieltÀ. Sivusta
Ja tÀmÀ tarkoittaa mitÀ?
Haluaisin hyvin hoikan muodottoman vartaloni takaisin. SitÀ se tarkoittaa. En pidÀ runsaudesta enkÀ muodokkuudesta itsellÀni. EnkÀ enÀÀ jaksaisi edes leveÀmpÀÀ lantiota. Itse ei voi pÀÀttÀÀ eikÀ ole nyt ruokavaliossa ongelmia.
SynnytyksestÀ vielÀ sen verran vÀhÀn aikaa, ettÀ eiköhÀn se palaudu.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ pelastin sut
Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ pelastin sut
MiltÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin mieluusti tÀysin muodoton taas, mieltÀni ei olla nyt kunnioitettu. TÀmÀ jÀrkyttÀÀ IhmismieltÀ. Sivusta
Ja tÀmÀ tarkoittaa mitÀ?
Haluaisin hyvin hoikan muodottoman vartaloni takaisin. SitÀ se tarkoittaa. En pidÀ runsaudesta enkÀ muodokkuudesta itsellÀni. EnkÀ enÀÀ jaksaisi edes leveÀmpÀÀ lantiota. Itse ei voi pÀÀttÀÀ eikÀ ole nyt ruokavaliossa ongelmia.
SynnytyksestÀ vielÀ sen verran vÀhÀn aikaa, ettÀ eiköhÀn se palaudu.
Ei ole minulla siitÀkÀÀn kysymys. Vartalo muuttuu miten tahtoo. Totesin vain asian ÀÀneen kun se tuli mieleeni tuosta kommentista. Kaikki hyvin siis.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ pelastin sut
KIitos.
Vierailija kirjoitti:
tekis mieli mennÀ tinderiin hakee joku bdsm nainen ja unohtaa tÀÀ homma. nn
SiitÀ sitten tekojen tielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EntÀ jos tykkÀÀ nÀyttÀ rimpulalta
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ pelastin sut
Kiitos, taas đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites semmonen, ettÀ pusuja, haleja, hellyyttÀ, iltakÀvelyitÀ, seksiÀ, kokkailua ja matkustelua? Siihen pÀÀlle saat kÀydÀ vieraissa ja tanssia vieraiden miesten sukupuolielimet haarojen vÀlissÀ. Kotona kÀytettÀisiin kortonkia. En nuole sun alapÀÀtÀ puhtaaksi muiden eritteistÀ. Rakastaa sua lupaisin aina ja ikuisesti. Sormuksilla tai ilman.
Siis tÀÀ kommentti hÀmmentÀÀ niin paljon, ettÀ toivon ettet ole kaivattuni. En koskaan haluaisi tuollaista jos ja kun vÀlitÀn toisesta. Ainakin itse haluan monogaamisen suhteen. Sormuksella tai ilman.
Oon niin flirtti ja sitoutumista vĂ€lttelen ettĂ€ hieno ehdotus, tĂ€ynnĂ€ rakkautta, ymmĂ€rrĂ€n tĂ€ysin pointinđ sivusta
MinÀ en ymmÀrrÀ pointtia vielÀkÀÀn vaikka itsekin olen flirtti. Mutta on minullakin rajat ja rakkaushan on tunne ja sitoutuminen pÀÀtös. SiitÀ tÀytyy keskustella yhdessÀ. Olen ainakin itse hullaantunut kaivatusta ja se jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ pelastin sut
Joo kiitos. Ootko joku tuttiritari, vai muuten vaan nysvÀ?
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ pelastin sut
MiltÀ? Ei mua oo kukaan pelastanut. Oon ihan yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites semmonen, ettÀ pusuja, haleja, hellyyttÀ, iltakÀvelyitÀ, seksiÀ, kokkailua ja matkustelua? Siihen pÀÀlle saat kÀydÀ vieraissa ja tanssia vieraiden miesten sukupuolielimet haarojen vÀlissÀ. Kotona kÀytettÀisiin kortonkia. En nuole sun alapÀÀtÀ puhtaaksi muiden eritteistÀ. Rakastaa sua lupaisin aina ja ikuisesti. Sormuksilla tai ilman.
Siis tÀÀ kommentti hÀmmentÀÀ niin paljon, ettÀ toivon ettet ole kaivattuni. En koskaan haluaisi tuollaista jos ja kun vÀlitÀn toisesta. Ainakin itse haluan monogaamisen suhteen. Sormuksella tai ilman.
Oon niin flirtti ja sitoutumista vĂ€lttelen ettĂ€ hieno ehdotus, tĂ€ynnĂ€ rakkautta, ymmĂ€rrĂ€n tĂ€ysin pointinđ sivusta
MinÀ en ymmÀrrÀ pointtia vielÀkÀÀn vaikka itsekin olen flirtti
Liian aikuismaista tÀnne.
Voin joustaa sen verran, ettĂ€ sopii, sormuksella đ€
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ pelastin sut
Toivottavasti ollaan nÀin. Kaipaan sinua.
MÀ oon basisti. Löytyykö naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitÀÀ olla? Ei kropan koolla ole merkitystÀ, jos tykkÀÀ ihmisestÀ. Jokaisella on myös oikeus viihtyÀ omassa kropassaan.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kiitos. KyllÀ jos toisen kanssa on, niin ei seksiÀ harrasteta muiden kanssa.
Tarjosin tÀtÀ naiselle, jota rakastan. TiedÀn ettei hÀn pysty pitkÀssÀ juoksussa olemaan tyytyvÀinen ilman muiden miesten huomiota. HÀn ahdistuu ja kyllÀstyy, joten tarjoan sopivaa diiliÀ.
Miksi niin luulet?
KestÀvÀn intohimon luomiseen tarvitaan leikkisyyttÀ, puhetta ja luontaista seksuaalista vetovoimaa. HÀn on mun silmissÀ erittÀin eroottinen, enkÀ hÀneen ikinÀ kyllÀsty, mutta toisin pÀin asia on eri. Asioita pitÀisi jossain vaiheessa hioa kohdilleen, sillÀ haluisin hÀnestÀ tyttöystÀvÀn kiikkustuoliin asti.
Millaisenkohan suhteen mun kaivattu haluaisi. Jos siis haluaisi ollenkaan suhdetta, pohdituttaa.