Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Kuuntelen meidÀn biisiÀ jeeeehhhhhh :D <3
Toivottavasti siulla oli tÀnÀÀn kiva pÀivÀ, omani meni nukkuissa. Naiselle lounaaseen. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K, mÀ haluaisin katsoa vielÀ sun jÀÀnvÀrisiin silmiin. MÀ haluaisin tietÀÀ, alkaako meidÀn tuijotuskisa uudelleen. Ja ennenkaikkea mÀ haluaisin tietÀÀ mitÀ hittoa se tarkoittaa. (Tuskin sulle mitÀÀn, mutta aina voi haaveilla.)
Jumaliste ettÀ sÀ olit hÀmmentÀvÀn outo. Sen takia mÀ kai suhun jumitinkin. EnkÀ varmasti ole ainoa asiakkaasi jonka mieleen olet jÀÀnyt asumaan, jos sÀ kÀyttÀydyt kaikkien kanssa samoin kuin mun. PelkkÀÀ asiaa tÀydellÀ intensiteetillÀ, ja vÀlillÀ pieni pilkahdus huumoria. Turn down the charm, goddamnit.
Oletko ihan tosissasi vai onko tÀmÀ jotain veetuilua toisen kustannuksella?
En pilaillut, trollaus ei kuulu mun repertuaariin. En kuitenkaan jaksa uskoa ettÀ mun kaipaamani K olisi tÀÀllÀ, saati ettÀ uskaltaisin uskoa ettÀ jos olisikin, hÀn kaipaisi tÀÀllÀ just mua. Se mikÀ villiinnyttÀÀ toisilla vatsanpohjan perhoslauman ja aiheuttaa haaveilua, voi toisille olla vaan tavallinen työpÀivÀ ilman myöhempiÀ muistijÀlkiÀ. Sen verran realisti pitÀÀ anonyymipalstoillakin olla.
Tarkkailuluokalla ollaan joka iikka ja muutkin kun iikka.
God morgon fru speciallĂ€rare đ
Ha en bra dag đ
Vierailija kirjoitti:
Olen lievÀsti sitoutumiskammoinen. Pahoittelut siitÀ.
Niin minÀkin joten ei hÀtÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
MÀ haaveilen siitÀ, et voitais tavata ilman salailua. Vois olla sylikkÀin ja pussailla mielin mÀÀrin, jos tuntuis siltÀ. En tiedÀ, tuleeko koskaan mahdolliseksi. PelkkÀ ystÀvyyskin ois enemmÀn kuin kiva.
Haaveilen samoin, ettei tarvitsisi siellÀ aina varoa. Toivon, ettÀ kaikki olisi vielÀ mahdollista. Ainakin yritÀn tulla jotenkin vastaan.
JÀnnitÀn jo seuraavaa nÀkemistÀ, vaikka siihen on vielÀ aikaa. Jos silloin pysÀhdyn ja tervehdin silmiin katsoen, vastaatko vai kÀÀnnÀtkö pÀÀsi pois.
Vierailija kirjoitti:
JÀnnitÀn jo seuraavaa nÀkemistÀ, vaikka siihen on vielÀ aikaa. Jos silloin pysÀhdyn ja tervehdin silmiin katsoen, vastaatko vai kÀÀnnÀtkö pÀÀsi pois.
Vastaan sulle, lupaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaaleihin kÀytöstapoihin kuuluu vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaaleihin kÀytöstapoihin kuuluu vastata.
Mulle on kÀynyt kerran niin ettÀ en saanut sanaa suustani kun toinen tervehti. HÀvetti ihan sairaasti koska tietenkin kuuluu vastata ja olisin halunnut vastata
/sivusta
Hauduttaminen, marinoiminen, sÀilöminen, kÀyttÀminen ja homehduttaminen. Hiljaa hyvÀ tulee.
Voihan joulupukki jollekin tuoda risuja. Voihan?
Vierailija kirjoitti:
Voihan joulupukki jollekin tuoda risuja. Voihan?
Haluatko risuja?
Vierailija kirjoitti:
Hauduttaminen, marinoiminen, sÀilöminen, kÀyttÀminen ja homehduttaminen. Hiljaa hyvÀ tulee.
Ei nyt sentÀÀn viitsisi ihan hameeseen asti tÀtÀ juttua pÀÀstÀÀ.
Seppo Johannes, unohtaa en voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt sentÀÀn viitsisi ihan hameeseen asti tÀtÀ juttua pÀÀstÀÀ.
Homeeseen siis. đ Hameeseen ehkĂ€ voisikin pÀÀstÀÀ
Huomenna nÀhdÀÀn, ihana.