Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
PÀÀsisinpÀ takaisin viime torstaiaamuun. Sun hymy jÀi muhun. SÀ jÀit muhun. Miehelle.
MissÀ?
Vierailija kirjoitti:
Ai ettÀ muistin tuosta vanhan ajan tyttökalenterit, joita pidettiin reteÀsti vaikkapa työpisteen seinÀllÀ. Ei taida enÀÀ olla tyypillistÀ ja toivottavaa kÀytöstÀ.
Saa niitÀ edelleenkin pitÀÀ.
voi --- oikeesti miks oot olemassa? mun pitÀÀ pÀÀstÀ yli tÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus on rakkautta, pÀÀstÀÀ menemÀÀn. PÀÀstÀÀ irti.
KeltÀs tÀmÀ oli?
En voi mainita nimeÀ tÀÀllÀ, jostain syystÀ siitÀ nousee jÀrkyttÀvÀ meteli tÀÀllÀ
Mun aloite on sitten edelleen voimassa, jos kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Me ei varmaan tykĂ€ttĂ€is edes samoista peleistĂ€. Kun mĂ€ oon vielĂ€ viime vuostuhannella. đ
Ei tuo mitÀÀn haittaisi.
Palsta on nyt kuin uutena vuotena ilotulitusta odotellessa. Kaikki hiljenee odottamaan ettÀ kello lÀhestyy tasaa!
Rakastavaiset löytÀÀ tiensÀ toistensa sydÀmeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaamatta jÀttÀminen, ei selkeÀ kommunikointi, jÀtetÀÀn toinen roikkumaan ja vastuuttömuus omasta toiminnasta ei tee vaikutusta kehenkÀÀn.
Oon kirjoitellu sulle joka pÀivÀ kuuden vuoden ajan.En tiedÀ, kertooko se enemmÀn sinusta vai minusta, mutta jotainhan se kyllÀ kertoo. Sivusta, tietty
Luota siihen ettei sun ajattelema henkilö mitenkÀÀn voisi pitÀÀ sua tai kÀyttÀytymistÀsi inhottavana kun hÀneen suhtaudut noin rakastavasti. Anna anteeksi itsellesi. Sivullinen joka kÀynyt lÀpi samoja tunteita
Vierailija kirjoitti:
Palsta on nyt kuin uutena vuotena ilotulitusta odotellessa. Kaikki hiljenee odottamaan ettÀ kello lÀhestyy tasaa!
Every
Single
Time
Kun viimeksi katselin sinua salaa, olisin halunnut silitellÀ hiuksiasi. Nyt haluaisin laittaa posken poskea vasten ja lÀmmitellÀ siinÀ. Nuku hyvin, rakkaimpanl.
TĂ€nÀÀn oli se pĂ€ivĂ€, jolloin oikeesti ketutti, ettei olla irl frendejĂ€. Olisin nimittĂ€in delegoinu sulle yhden hommanđ
Vierailija kirjoitti:
Ei tÀnne kunnon kansalainen ehdi ennen kuin 22.50. Nykyisin en aina muista silloinkaan. Hulluutta kesti aika monta vuotta, mutta nyt voin rehellisesti sanottuna sanoa, ettÀ yli on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en haluais pelata mitÀÀn pelejÀ. En tiedÀ mitÀ voin tehdÀ sun kanssas.
MinÀ tiedÀn. Laita viesti.
No kun en voi. Mihin laittaisin kun ei ole numeroa.
Laita vaikka perceeceesi kuten kaikki muutkin tÀhÀnastiset asiasi
No jopas. Toivottavasti et ole kaivattuni.
Vierailija kirjoitti:
Onko tunniste toi --- ? đ€đ
Vierailija kirjoitti:
Rakastavaiset löytÀÀ tiensÀ toistensa sydÀmeen.
Mutta löytÀvÀtkö toistensa luokse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaamatta jÀttÀminen, ei selkeÀ kommunikointi, jÀtetÀÀn toinen roikkumaan ja vastuuttömuus omasta toiminnasta ei tee vaikutusta kehenkÀÀn.
Oon kirjoitellu sulle joka pÀivÀ kuuden vuoden ajan.En tiedÀ, kertooko se enemmÀn sinusta vai minusta, mutta jotainhan se kyllÀ kertoo. Sivusta, tietty
Monet kirjoittelee minulle siellÀ tÀÀllÀ kun ne alkuun pÀÀsevÀt ja sormet pysyvÀt nÀppÀimillÀ
Ei ole tullut aloitetta kuin P-naiselta. Siihen jouduin vastaamaan kieltÀvÀsti.
Vierailija kirjoitti:
đ„
Laita vaikka perceeceesi kuten kaikki muutkin tÀhÀnastiset asiasi