Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettÀ me nÀhdÀÀn lÀhiaikoina. Haluaisin sut ja toivon ettÀ meistÀ tulis jotain pysyvÀmpÀÀ.
Nuku hyvin.
TÀmÀn haluaisin omia. HyvÀÀ yötÀ. -ei varmaan mulle
Vierailija kirjoitti:
VÀhÀn ujosti katsoittiin ;)
Me ei katottu ujosti yhtÀÀn. EnemmĂ€n pirullisesti. EhkĂ€ sen takia tĂ€mĂ€ ei toimi. đ
Meille kummallekaan ei kÀy ystÀvyys. Kaikki tai ei mitÀÀn. Paitsi ettÀ mulle ei kÀy tuo ei mitÀÀn -vaihtoehto.
Eri
IkÀvÀ. Olet rakas. Olisitpa tÀssÀ.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Vierailija kirjoitti:
Meille kummallekaan ei kÀy ystÀvyys. Kaikki tai ei mitÀÀn. Paitsi ettÀ mulle ei kÀy tuo ei mitÀÀn -vaihtoehto.
Eri
Sitten ollaan tÀysin samoilla linjoilla. All in.
Vierailija kirjoitti:
Ootko suuttunut mulle? Se edelliskerta oli nimittÀin vÀÀrinkÀsitys. En tiennyt mitÀ tehdÀ ja jÀÀdyin. Harmittaa se vielÀkin koska ei ollut tarkoitus olla tyly.
En ollenkaan. Olen tottunut. Toki toivoisi, ettÀ voitaisiin saada lÀmpötila plussan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Ootko suuttunut mulle? Se edelliskerta oli nimittÀin vÀÀrinkÀsitys. En tiennyt mitÀ tehdÀ ja jÀÀdyin. Harmittaa se vielÀkin koska ei ollut tarkoitus olla tyly.
Edelliskerta?
Mutta ei viime kerta đ
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Kalle missÀ oot ollut? Ei ole nÀkynyt pitkiin aikoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelliskerta?
Mutta ei viime kerta đ
Edelliskerta joo, ei viimeisin kerta
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ, oli tultava toivottamaan.
Ei olisi ollut mikÀÀn pakko.
God natt fru speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ§Ą
Sov gott min snygga medelĂ„lders favoritlĂ€rare đ
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀn susta valtavasti hassu!
Voisitko nÀyttÀÀ sen myös irl
Vierailija kirjoitti:
-Tikusta asiaa, kokeiltu nyt wa, ei napannu kala onkeen
Rohkea sinĂ€! đđœ