Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vinkiksi, ettÀ rillit oli taas jÀÀny kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Hemmottelisin sua, jos olisit mun.
Oispa joku joka hemmottelis mua. Mieli on musta. Masentaa, ÀrsyttÀÀ ja vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni rakastaa hÀntÀ hullun lailla. HÀn rakastaa vain minua. Mutta monesti mietin, mitÀ minÀ sillÀ hÀnen rakkaudellaan teen?
Tuollaisia ihmisiÀ on, joilla on niin hyvÀt taidot tunneasioissa, ettÀ he saavat tuollasen olon aikaan jokaiselle johon keskittyvÀt sillÀ hetkellÀ
MyönnÀn olevani ehkÀ tollainen ihminen. Ainakin jÀljestÀ pÀÀtellen. Oon kyllÀ oikeasti vÀlittÀnyt syvÀstikin. Mutta se tuntuu aina hÀmmentÀvÀn ihmisiÀ kun tulee lopullinen niitti, ettÀ se on oikeasti lopullinen ja elÀmÀni jatkuu. VÀhÀn jopa surullisella tasolla ihmisten vÀliset suhteet kun huomaavaisuus on erikoista. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmottelisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa ymmÀrtÀÀ omien tunteiden yksipuolisuus. Miten mieli voi kuvitella sellaisen syvÀn yhteyden toiseen mitÀ ei ole edes olemassa? Miten hyvÀ ja luonnollista toisen seurassa on olla. Kuvitelmaako kaikki? EikÀ koskaan saa tietÀÀ totuutta.
Saat tietÀÀ jos olet rohkea.
Rohkea pitÀisi olla ja henkisesti vahva. Olo on mallia maanrakoon nuijittu. Ei kaipaamani henkilö tÀtÀ versiota minusta huoli. EnkÀ ole yllÀttynyt. -sivusta-
NÀ ymmÀrrÀn tÀysin. M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikeaa ymmÀrtÀÀ omien tunteiden yksipuolisuus. Miten mieli voi kuvitella sellaisen syvÀn yhteyden toiseen mitÀ ei ole edes olemassa? Miten hyvÀ ja luonnollista toisen seurassa on olla. Kuvitelmaako kaikki? EikÀ koskaan saa tietÀÀ totuutta.
Saat tietÀÀ jos olet rohkea.
Rohkea pitÀisi olla ja henkisesti vahva. Olo on mallia maanrakoon nuijittu. Ei kaipaamani henkilö tÀtÀ versiota minusta huoli. EnkÀ ole yllÀttynyt. -sivusta-
Miksi ei huolisi jos vÀlittÀÀ sinusta? VÀlillÀ itse kukin on maanrakoon nuijittu.
S-mies, nuoruudesta. IkÀvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ sÀ haluat.
Haluan repÀistÀ pyyhkeen lanteiltani edessÀsi ja heilutella kullia kiusoittelevasti pyyhkeineni toreron lailla hetkutellen ja keikkuen ja hÀrnÀten kunnes sun on tartuttava siihen ja vietÀvÀ se suuhusi. Muun muassa.
Kiitos mielikuvasta, nyt ajattelen tĂ€tĂ€ kun nÀÀn sut seuraavaksi đ đ
Se on tarkoituskin. Manipuloin sut ajattelemaan ja haluamaan sitÀ niin paljon ettÀ se toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmottelisit?
Vaatteilla, herkuilla, lÀheisyydellÀ, pienillÀ lomilla
Vierailija kirjoitti:
Sun pitÀis toimia. Irl
Toimin kun kohdataan.
Ai ettÀ kun olis joku joka hemmottelis, oon tottunu olemaan se joka huolehtii aina muista
Vierailija kirjoitti:
Kaunis Lottađ
Harala, Hintsa vai kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ sÀ haluat.
Haluan repÀistÀ pyyhkeen lanteiltani edessÀsi ja heilutella kullia kiusoittelevasti pyyhkeineni toreron lailla hetkutellen ja keikkuen ja hÀrnÀten kunnes sun on tartuttava siihen ja vietÀvÀ se suuhusi. Muun muassa.
Kiitos mielikuvasta, nyt ajattelen tĂ€tĂ€ kun nÀÀn sut seuraavaksi đ đ
Se on tarkoituskin. Manipuloin sut ajattelemaan ja haluamaan sitÀ niin paljon ettÀ se toteutuu.
Saat luvan toteuttaa sen.
Itse asiassa yritinkin hiukan hemmotella ennen kuin pistit sille stopin.
Vierailija kirjoitti:
KÀyn vÀhÀn hitaalla.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
SiitÀ puhe mistÀ puute.
Sinusta