Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
13521/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihana E-mies ajatuksissani.

Vierailija
13522/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötÀ

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13523/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötĂ€ 😘, annahan pikkuhiljaa kuulua itsestĂ€si tai sitten lopetetaan tĂ€mĂ€ leikki tĂ€hĂ€n. 

Vierailija
13524/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ilkka ihanaiseni, miksi sun piti lÀhteÀ tÀhÀn.. Sun jÀlkeen kaikki seksi on ollut niin huonoa, ettÀ sen olis voinut ihan suosiolla jÀttÀÀ vÀliin. Ja vielÀ enemmÀn perceestÀ se koko homma oli sua ennen!

Vierailija
13525/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀÀ yötĂ€ 😘, annahan pikkuhiljaa kuulua itsestĂ€si tai sitten lopetetaan tĂ€mĂ€ leikki tĂ€hĂ€n. 

Ei multa 

Vierailija
13526/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ette tunnista minua enÀÀ tai vÀlttelette. Samapa tuo, matka jatkuu kohti ultimaattista vapautta. Kaikki hyvin.

Vierailija
13527/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet edelleen tulossa kylÀÀn. Mua jÀnnittÀÀ ihan helvetisti. En edelleenkÀÀn tiedÀ, onko sulla aavistustakaan mun tunteistani sua kohtaan, vaikka vÀlillÀ kuvittelen kaikenlaista. En tiedÀ, miten menettelisin. Kerronko tunteistani heti suoraan vai yritÀnkö saada selville, mitÀ itse ajattelet. Jos olet tietoinen tunteistani, miksi tulisit kylÀÀn, jos pitÀisit asiaa vastenmielisenÀ.

KĂ€ytĂ€n ihan liikaa aikaa tĂ€mĂ€n pĂ€hkĂ€ilemiseen. 

t. brutaali panda

Joo mÀ nÀen ne. Odotan milloin sanot jotain niistÀ. En yritÀ peitellÀ omiani

Vierailija
13528/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VĂ€lttevĂ€sti kiintyneet koolla. 

Olet oikeassa. TÀÀllĂ€ on ne, jotka eivĂ€t kohtaa asiaa tosielĂ€mĂ€ssĂ€. Tai toinen heistĂ€ ei halua kohdata. Osalle tĂ€mĂ€ on pĂ€ivĂ€kirja. 

NĂ€mĂ€ joo, sitten on salaihastuneet jotka eivĂ€t edes halua muuttaa elĂ€mĂ€ssÀÀn mitÀÀn tai sekaantua toisen elĂ€mÀÀn, ja jotain tommosia. 

Sit on masentuneet hyvikset jotka ei oikein saa elĂ€mĂ€stĂ€ kiinni, ja saattavat ottaa tÀÀllĂ€ olevat jutut liian vakavasti. NĂ€iden lisĂ€ksi psykoosissa olevat/psykoottiset ja persoonallisuushĂ€iriöiset, jotkut pershĂ€röistĂ€ myös harhaisia kun jatkuva projektio pÀÀllĂ€. Mut nÀÀ viimeisimmĂ€t on sit pahoja, ja tykkÀÀvĂ€t hĂ€iriintyneinĂ€ ihmisinĂ€ esim. kiusata muita. Sellaisia Weksi-videon Ă€idin ja nuotiokohtauksessa pikkupojalle rumasti puhuneen miehen kaltaisia ihmisenkuvatuksia. 

Vierailija
13529/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

I want you beib..👀

Vierailija
13530/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Robin Packalen 

ei minulta.

MÀ lÀhden meneen

tÀÀltÀ. Olla jahdattu ja

stalkattu kuin superjulkkis

on vĂ€hĂ€n liikaa. EnemmĂ€n 

kuin vÀhÀn liikaa. PitÀisi

olla 2 omaa bodyguardia.

I do not like this. I do not want this.

Olen aivan 'tavallinen' ihminen,

vaikka miten 'tĂ€htelĂ€inen'. 👋

Vierailija
13531/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En viitsi juurikaan kirjoitella joten vĂ€lttelen ajatuksia kirjoittamisesta. Syy? Triggeröitymisenne. Se ei tunnu minustakaan mukavalta.

Vierailija
13532/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllĂ€ anna. 

Vierailija
13533/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NiinpĂ€ tietysti 😘

Vierailija
13534/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÖitĂ€. Reilu viikko vielĂ€ puristusta ja sitten koittaa juhlan aika. 

MitĂ€ juhlit? 

Syksyn maratoonia.

Vierailija
13535/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet edelleen tulossa kylÀÀn. Mua jÀnnittÀÀ ihan helvetisti. En edelleenkÀÀn tiedÀ, onko sulla aavistustakaan mun tunteistani sua kohtaan, vaikka vÀlillÀ kuvittelen kaikenlaista. En tiedÀ, miten menettelisin. Kerronko tunteistani heti suoraan vai yritÀnkö saada selville, mitÀ itse ajattelet. Jos olet tietoinen tunteistani, miksi tulisit kylÀÀn, jos pitÀisit asiaa vastenmielisenÀ.

t. brutaali panda

Joo mÀ nÀen ne. Odotan milloin sanot jotain niistÀ. En yritÀ peitellÀ omiani

Sanon niistÀ jotain vain kasvotusten.

Vierailija
13536/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoppa leuassa vessasta alas vedetyllÀ super lÀskillÀ teinillÀ, joka nai sekÀ ÀitiÀÀn ettÀ isÀÀnsÀ. Ja itkee rahan perÀÀn!

Sorry, meil taitaa olla tÀnÀÀ pikku bileet.

Vierailija
13537/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten?

Vierailija
13538/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. brutaali panda

En tiedÀ oletko hÀn, mutta mÀ olen menossa tapaamaan kaivattua, jos hÀn vaan niin haluaa. TÀytyy ensin pÀÀstÀ lÀhemmÀs niin ehkÀ se ehdotus tulee ihan luonnostaan. Ajattelin tunnustaa kaiken viestissÀ. EhkÀ vielÀ mietin, onko se fiksua vai ei. Sivusta varmaankin

Vierailija
13539/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hei beib đŸ‘©đŸ»đŸŠ°

Vierailija
13540/22554 |
24.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sun pitÀÀ toimia. MikÀÀn ei muutu jos jumitat sun elÀmÀssÀs. Me voitaisiin olla me.

Ketju on lukittu.