Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
HyvÀÀ yötĂ€ đ, annahan pikkuhiljaa kuulua itsestĂ€si tai sitten lopetetaan tĂ€mĂ€ leikki tĂ€hĂ€n.
ilkka ihanaiseni, miksi sun piti lÀhteÀ tÀhÀn.. Sun jÀlkeen kaikki seksi on ollut niin huonoa, ettÀ sen olis voinut ihan suosiolla jÀttÀÀ vÀliin. Ja vielÀ enemmÀn perceestÀ se koko homma oli sua ennen!
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ đ, annahan pikkuhiljaa kuulua itsestĂ€si tai sitten lopetetaan tĂ€mĂ€ leikki tĂ€hĂ€n.
Ei multa
Ette tunnista minua enÀÀ tai vÀlttelette. Samapa tuo, matka jatkuu kohti ultimaattista vapautta. Kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet edelleen tulossa kylÀÀn. Mua jÀnnittÀÀ ihan helvetisti. En edelleenkÀÀn tiedÀ, onko sulla aavistustakaan mun tunteistani sua kohtaan, vaikka vÀlillÀ kuvittelen kaikenlaista. En tiedÀ, miten menettelisin. Kerronko tunteistani heti suoraan vai yritÀnkö saada selville, mitÀ itse ajattelet. Jos olet tietoinen tunteistani, miksi tulisit kylÀÀn, jos pitÀisit asiaa vastenmielisenÀ.
KÀytÀn ihan liikaa aikaa tÀmÀn pÀhkÀilemiseen.
t. brutaali panda
Joo mÀ nÀen ne. Odotan milloin sanot jotain niistÀ. En yritÀ peitellÀ omiani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀlttevÀsti kiintyneet koolla.
Olet oikeassa. TÀÀllÀ on ne, jotka eivÀt kohtaa asiaa tosielÀmÀssÀ. Tai toinen heistÀ ei halua kohdata. Osalle tÀmÀ on pÀivÀkirja.
NÀmÀ joo, sitten on salaihastuneet jotka eivÀt edes halua muuttaa elÀmÀssÀÀn mitÀÀn tai sekaantua toisen elÀmÀÀn, ja jotain tommosia.
Sit on masentuneet hyvikset jotka ei oikein saa elÀmÀstÀ kiinni, ja saattavat ottaa tÀÀllÀ olevat jutut liian vakavasti. NÀiden lisÀksi psykoosissa olevat/psykoottiset ja persoonallisuushÀiriöiset, jotkut pershÀröistÀ myös harhaisia kun jatkuva projektio pÀÀllÀ. Mut nÀÀ viimeisimmÀt on sit pahoja, ja tykkÀÀvÀt hÀiriintyneinÀ ihmisinÀ esim. kiusata muita. Sellaisia Weksi-videon Àidin ja nuotiokohtauksessa pikkupojalle rumasti puhuneen miehen kaltaisia ihmisenkuvatuksia.
Robin Packalen
ei minulta.
MÀ lÀhden meneen
tÀÀltÀ. Olla jahdattu ja
stalkattu kuin superjulkkis
on vÀhÀn liikaa. EnemmÀn
kuin vÀhÀn liikaa. PitÀisi
olla 2 omaa bodyguardia.
I do not like this. I do not want this.
Olen aivan 'tavallinen' ihminen,
vaikka miten 'tĂ€htelĂ€inen'. đ
En viitsi juurikaan kirjoitella joten vÀlttelen ajatuksia kirjoittamisesta. Syy? Triggeröitymisenne. Se ei tunnu minustakaan mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllÀ anna.
Vierailija kirjoitti:
NiinpĂ€ tietysti đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂitĂ€. Reilu viikko vielĂ€ puristusta ja sitten koittaa juhlan aika.
MitÀ juhlit?
Syksyn maratoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet edelleen tulossa kylÀÀn. Mua jÀnnittÀÀ ihan helvetisti. En edelleenkÀÀn tiedÀ, onko sulla aavistustakaan mun tunteistani sua kohtaan, vaikka vÀlillÀ kuvittelen kaikenlaista. En tiedÀ, miten menettelisin. Kerronko tunteistani heti suoraan vai yritÀnkö saada selville, mitÀ itse ajattelet. Jos olet tietoinen tunteistani, miksi tulisit kylÀÀn, jos pitÀisit asiaa vastenmielisenÀ.
t. brutaali panda
Joo mÀ nÀen ne. Odotan milloin sanot jotain niistÀ. En yritÀ peitellÀ omiani
Sanon niistÀ jotain vain kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Kuoppa leuassa vessasta alas vedetyllÀ super lÀskillÀ teinillÀ, joka nai sekÀ ÀitiÀÀn ettÀ isÀÀnsÀ. Ja itkee rahan perÀÀn!
Sorry, meil taitaa olla tÀnÀÀ pikku bileet.
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Vierailija kirjoitti:
t. brutaali panda
En tiedÀ oletko hÀn, mutta mÀ olen menossa tapaamaan kaivattua, jos hÀn vaan niin haluaa. TÀytyy ensin pÀÀstÀ lÀhemmÀs niin ehkÀ se ehdotus tulee ihan luonnostaan. Ajattelin tunnustaa kaiken viestissÀ. EhkÀ vielÀ mietin, onko se fiksua vai ei. Sivusta varmaankin
Sun pitÀÀ toimia. MikÀÀn ei muutu jos jumitat sun elÀmÀssÀs. Me voitaisiin olla me.
Ihana E-mies ajatuksissani.