Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (1934)
Vierailija kirjoitti:
Miksi edellinen ketju poistui? Kaipaan sitÀ
MinÀkin. EnemmÀn kaipaan kuitenkin naista lounaassa. Toivottavasti siulla ollut hyvÀ ja hauska pÀivÀ onnen aiheen kanssa. Itse vÀsÀhtÀnyt yrittÀissÀin palauttaa vrk-rytmiÀ normaaliksi, nukuin kÀytÀnnössÀ koko "valoisan ajan". Tulin vasta Àsken kaupasta ja nyt syömÀssÀ aamu-apetta. Tarjoisin siullekin jos oisit tÀÀllÀ. JÀnnitÀn jo maanantai-aamun leikkaussalioperaatiota lÀhimmÀssÀ yliopistollisessa keskussairaalassa. Ja sen jÀlkeen kamppailua kelan kanssa, painostanevat muuttamaan joko kotkunnaille tai likemmÀs hypoteettisiÀ työpaikkoja. Tulossa rankka talvi eikÀ kesÀstÀ tietoa. Nuku hyvin.
Mies koillisesta.
A-mies, maanantaina ehkÀ taas nÀhdÀÀn samassa tutussa hengailupaikassa. Kanssasi on aina yhtÀ mukava jutella. :) En aio hÀiritÀ sinua liiaksi, koska olen siinÀ kÀsityksessÀ, ettÀ sinulla on edelleen elÀmÀssÀsi kumppani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ se sinkkukori kaupassa tarkoittaa ? Aikoinaan otin huomaamattani sellaisen, ja huomasin ettÀ mulle hymyiltiin ja mua tuijoteltiin piiiittkÀÀÀn. Kassalla vasta huomasin ettÀ oli sinkkukori kÀytössÀ. Nyttemmin nuo korit kadonneet, ainakin lÀhikaupoista.
En tiedÀ. Oon joskus ottanut eikÀ kukaan silti edes vilkaissut.
MistÀ sen sinkkukorin erottaa?
Vierailija kirjoitti:
YritÀn hallita niitÀ asioita joita pystyn.
Kun on tunne asioiden klaaraamisesta, sittenhÀn kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja kunnioitan sinua M. Nyt ja aina.
Kovin toisenlaiseen kÀsitykseen jÀÀn.
M on mies. Komea mies. Ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ se sinkkukori kaupassa tarkoittaa ? Aikoinaan otin huomaamattani sellaisen, ja huomasin ettÀ mulle hymyiltiin ja mua tuijoteltiin piiiittkÀÀÀn. Kassalla vasta huomasin ettÀ oli sinkkukori kÀytössÀ. Nyttemmin nuo korit kadonneet, ainakin lÀhikaupoista.
En tiedÀ. Oon joskus ottanut eikÀ kukaan silti edes vilkaissut.
Siis tarkoittaako se jotain vihreetĂ€ valoo vai mitĂ€ ? Ei muuta mut olin tuolloin naimisissa đ€Ł
SitÀ kai ettÀ oot vapaa sinkku ja haluat kertoa sen.
No se selittÀÀ paljon. Harmi ettei noita koreja enÀÀ ole tÀÀllĂ€pĂ€in ainakaan đ
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ sđ
HyvÀÀ yötĂ€. đ§Ąđ
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kipeÀ, pitÀisin huolen, ettÀ paranet pian.
Sulla taitaakin olla parantajan kÀdet
Vierailija kirjoitti:
TiedÀt, mistÀ löytÀÀ, jos tulet toisiin ajatuksiin. Tuskin tulet.
Okei, hyvĂ€ tietÀÀ đ HĂ€rĂ€npyllyĂ€ ajatukset vĂ€lillĂ€ heittÀÀ, joten Ă€lĂ€s mene tietĂ€mÀÀn.
Kurkkaatkohan tÀnne...Otit savisen lautasen allakaapista ja laitoit sen tiskipöydÀlle. SiinÀ on nyt ruukussa pinkki Pelargonia. Oot ollut tÀssÀ ajatuksissa ja toivon sulle ihania unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raksu, onko kaikki hyvin?
Raksu on koiran- tai kissanruokaa.
SittenhÀn se on kunnianosoitus.
Juu juu, kyllÀ tÀÀllÀ jo tiedetÀÀn ettÀ vain mies voi tÀydentÀÀ sinut. Tule ihan reippaasti kaapista.