Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
MitĂ€hĂ€n seuraavaksi tapahtuu? đ
Where do we go from here? :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei tÀstÀ enÀÀ mitÀÀn tuu. Vaatisi kaivatulta aika isoja liikkeitÀ enkÀ nyt osaa kuvitella sellasta..
Odota sinÀ vain valmista.
No sori, semisti masentaa tÀllÀ hetkellÀ
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sillat on poltettava. Koko ajan tiennyt tÀmÀn.
Keksit sit keinon miten saada tietty palomies paikalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsottiin lauantaina hetki toisiamme. Olit komea.
Nii juu paloasemalla. Oot myös silmÀÀni kaunis ja kiehtova.
Eikö tÀÀllÀ taas katsetta enempÀÀ ole saatu, ja sekin on tyyliin ollut joku ystÀvÀllinen normaali vilkaisu, ja sitÀ liioitellaan omassa mielessÀ kiinnostumiseks, rakkaudeks ja vaikka mikskÀ, just joo
SÀÀ et oo tainnut saada edes katsetta!
Sain eilen vĂ€hĂ€n enemmĂ€nkin, vietĂ€n sinkkuelĂ€mÀÀ ja vĂ€hĂ€n liiankin lujaa menee vĂ€lillĂ€. Ei jÀÀ katseeseen meikĂ€lĂ€isen touhut. Kohta teillĂ€ raivo repee tĂ€stĂ€ taas đȘ
Miks oot silti noin kiukkuinen jos kerran joka paikassa
En ole kiukkuinen. Te olette, aina kun ette kestÀ tosiasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni syntymÀvuosi: 1979
mies vai nainen
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain kotiin itkemÀÀn. Miten tuntuukin nÀin pahalta.
MikÀ erityisesti?
Jokin liittyen ikÀvÀni kohteeseen. Toisaalta oli hyvÀ saada tÀlle piste ennen kuin olisin nöyryyttÀnyt itseÀni toistamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsottiin lauantaina hetki toisiamme. Olit komea.
Nii juu paloasemalla. Oot myös silmÀÀni kaunis ja kiehtova.
Eikö tÀÀllÀ taas katsetta enempÀÀ ole saatu, ja sekin on tyyliin ollut joku ystÀvÀllinen normaali vilkaisu, ja sitÀ liioitellaan omassa mielessÀ kiinnostumiseks, rakkaudeks ja vaikka mikskÀ, just joo
SÀÀ et oo tainnut saada edes katsetta!
Sain eilen vĂ€hĂ€n enemmĂ€nkin, vietĂ€n sinkkuelĂ€mÀÀ ja vĂ€hĂ€n liiankin lujaa menee vĂ€lillĂ€. Ei jÀÀ katseeseen meikĂ€lĂ€isen touhut. Kohta teillĂ€ raivo repee tĂ€stĂ€ taas đȘ
Et ole uskottava. Kovasti sinua kiinnostaa nyt muiden saamiset suhteessa siihen kuinka tÀyttÀ saantia oma elÀmÀsi onkaan. Miksi se ei tee sinua kuitenkaan tyytyvÀiseksi vaan haet palkintoa huono-onnisempia dissailemalla? Potkitko myös kerjÀlÀisten kupit kumoon ja revit peruukit pÀÀstÀ syöpÀsairailta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi jÀttÀÀ mua mun tieteisjÀnnÀriin!!
SiinÀ on sulle elÀmÀn estetiikkaa ja todellisuuden fantasiaa toivottavasti realistisella tavalla. TieteisjÀnnÀri voi perustua myös tositapahtumiin ja olla ÀÀrimmÀisen opettavainen. ElÀÀ voi myös elokuvaa.
Ei tarvitse selittÀÀ. TiedĂ€n tĂ€mĂ€n vĂ€hĂ€n liiankin hyvin, paremmin kuin sinĂ€. đ€
...đȘđż đжđ»đжđ»đżđȘ
Sen jÀlkeen todellisuus ei vaan enÀÀ, ei.
Vierailija kirjoitti:
Tuutko ulkoilemaan?
Riippuu kuka kyselee ja ketÀ. Jos olisit kaivattuni, tulisin viivana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SiinÀ on sulle elÀmÀn estetiikkaa ja todellisuuden fantasiaa toivottavasti realistisella tavalla. TieteisjÀnnÀri voi perustua myös tositapahtumiin ja olla ÀÀrimmÀisen opettavainen. ElÀÀ voi myös elokuvaa.
Ei tarvitse selittÀÀ. TiedĂ€n tĂ€mĂ€n vĂ€hĂ€n liiankin hyvin, paremmin kuin sinĂ€. đ€
...đȘđż đжđ»đжđ»đżđȘ
En usko ettÀ tiedÀt minua paremmin yhtÀÀn mitÀÀn. KÀytöstavat jo kertovat suuresta tasoerostamme.
MikÀ on vaikein kala pyydystÀÀ?
Hankala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...đȘđż đжđ»đжđ»đżđȘ
En usko ettÀ tiedÀt minua paremmin yhtÀÀn mitÀÀn. KÀytöstavat jo kertovat suuresta tasoerostamme.
KÀytöstavat? En tarkoittanut loukata. Halusin vain kertoa, ettÀ olen kokenut erittÀin voimakkaan psykoosin ja elÀnyt "elokuvaa". TÀmÀ ei ole mikÀÀn hieno asia, mutta tiedÀn mitÀ se on ja se on jotain tÀysin uskomatonta
Vierailija kirjoitti:
Olit taas niin etĂ€inen đ
Ei ollut tarkoitus. VÀhÀn vÀsynyt tÀnÀÀn niin kuin aina maantanaina. KyllÀ sÀ tiedÀt.
MielestÀni sekin on vÀÀrin lÀhtökohtaisesti olettaa, ettÀ en tietÀisi mitÀ on "elÀÀ elokuvaa", ettÀ tÀmÀ pitÀisi minulle kertoa, mutta en silti ala leimaamaan sinua eritasoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
HotelliöitĂ€ bw tarjouksessađ„ł
Juu đ€
NÀin sinut tÀnÀÀn A, en kehdannut tulla juttelemaan. SydÀmessÀ ailahti, kuten aina kun sinut nÀÀn.
MitÀ huu-mekuriiri sanoi tullissa? Mua jÀnnittÀÀ kamalasti.
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla nukkumaan mun kanssa
Kenen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...đȘđż đжđ»đжđ»đżđȘ
KÀytöstavat? En tarkoittanut loukata. Halusin vain kertoa, ettÀ olen kokenut erittÀin voimakkaan psykoosin
Elokuvamaisia tapahtumia on itse kullakin. Koska totuus on tarua ihmeempÀÀ. MÀ oon elÀnyt yhden oudon 8 vuoden jakson mistÀ kirjotettu kirja. Sellasta se joskus on ja tsemii jokaisen filmiin. Sivusta
Odota sinÀ vain valmista.