Nenäkorun viehätys?
En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi nuoret, kauniitkin naiset ottavat nenäkorun.
Ihan hirveän näköistä. Kuin räkä roikkuisi nenänpielessä.
Sama pätee hammaskoruihin, joka kerta katson, että likaa hampaissa, kunnes tajuan, että onkin joku hiton koru.
Eikö nämä naiset itse tajua, että näyttävät hölmöiltä?
Myötähäpeä lähinnä iskee.
Kommentit (15)
Minä otin nenäkorun 16-vuotiaana Intiassa kun asuin siellä vaihto-oppilaana paikallisen perheen luona ja host sisko otti myös.
Intiassa nenäkoru symboloi mm hedelmällisyyttä ja sen uskotaan lievittävän synnytyskipuja, koska auyervedisen tieteen mukaan sillä on yhteys kipuhermostoon.
Mielestäni nenäkoru on kaunis ja ihana muisto Intiasta. Muut saavat ajatella mitä lystäävät.
Ei kiinnosta. Jokainen tehkööt kehollaan mitä haluaa.
En tykkää mistään kasvokoruista, korvakorut vielä menee muut ei.
Joulukuuseen sopii roikkuvat koristeet ei ihmiselle.
Miksi mua kiinnostaisi sun tai kenenkään muun mielipiteet ulkonäöstäni? Onneksi melkein nelikymppisenä osaan olla välittämättä muiden mielipiteistä ja kävin lävistämässä septumin muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minä otin nenäkorun 16-vuotiaana Intiassa kun asuin siellä vaihto-oppilaana paikallisen perheen luona ja host sisko otti myös.
Intiassa nenäkoru symboloi mm hedelmällisyyttä ja sen uskotaan lievittävän synnytyskipuja, koska auyervedisen tieteen mukaan sillä on yhteys kipuhermostoon.
Mielestäni nenäkoru on kaunis ja ihana muisto Intiasta. Muut saavat ajatella mitä lystäävät.
Juuri jotain niin saastaista kuin intialaiset tuleekin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nenäkoru on kaunis ja ihana muisto Intiasta. Muut saavat ajatella mitä lystäävät.Juuri jotain niin saastaista kuin intialaiset tuleekin mieleen.
Intialaiset ovat hyvin tarkkoja puhtaudesta. Esimerkiksi vasemmalla kädellä ei syödä :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua kiinnostaisi sun tai kenenkään muun mielipiteet ulkonäöstäni? Onneksi melkein nelikymppisenä osaan olla välittämättä muiden mielipiteistä ja kävin lävistämässä septumin muutama vuosi sitten.
Olet mielenterveyspotilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nenäkoru on kaunis ja ihana muisto Intiasta. Muut saavat ajatella mitä lystäävät.Juuri jotain niin saastaista kuin intialaiset tuleekin mieleen.
Intialaiset ovat hyvin tarkkoja puhtaudesta. Esimerkiksi vasemmalla kädellä ei syödä :)
Joo se Gangesin vesi on ihanaa pesuvettä!
Mulla ehti olla 25 vuotta. Onkohan siitä nyt 3 kun vihdoin kyllästyin lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun elää vain omassa päänsisäisessä irrallisessa todellisuudessa ei kenenkään mielipiteet kiinnostakaan.
Yritän olla katsomatta kasvoihin näitä, mutta väkisinkin sitä jää ihmettelemään, että mitä hittoa?!
Lävistykset yleensäkin ovat ihan turhia, mutta esim. kulmalävistyksen tajuaa, että se on lävistys.
Sieraimessa onkin sitten eka ajatus juurikin se räkä.
- Kaksi kertaa olen minäkin hienovaraisesti koettanut treffiseuralle vihjaista, että on jäänyt ruokaa hampaisiin... Ei. En voisi seurustella hammaskorujen käyttäjän kanssa.
lähin käveleen kun nainen hymyili mulle tinderdeiteillä....keltainen etuhammas. paskanen vai koristeltu? enpä jääny ottamaan selvää
Samaa miettinyt.