Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (1934)

Vierailija
1261/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulta, pitÀisikö meidÀn tulla kaapista?

PitĂ€is đŸ˜đŸ€—đŸ”„

😘😘

Vierailija
1262/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijat kirjoittivat:

'Tutustu sanan etymologiaan raakkuva apina. Te vatuloivat tyhjÀt arvat puuhastelette tÀÀllÀ saamattomasti vÀlittÀmÀttÀ tuleeko elÀmÀstÀnne valmista ikinÀ, jahkailette, arvotte ja jappailette tyhjien ajatustenne kanssa tÀÀllÀ. Eli saamattomasti vatuloitte ja hiihdÀtte tÀÀllÀ ja muualla banaani perseessÀ.'

'Ja samaa nÀytÀt tekevÀn sinÀkin. Osta pienempi banaani huomenna, jos vaikka ei tuntuisi noin pahalle.'

'TyhjÀ arpa'. KÀytin ilmaisua tÀnÀÀn

kommentissani.

NÀmÀ tyhjÀt arvat ei minulta.

TyhjÀ arpa olet siltikin.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ se sinkkukori kaupassa tarkoittaa ? Aikoinaan otin huomaamattani sellaisen, ja huomasin ettÀ mulle hymyiltiin ja mua tuijoteltiin piiiittkÀÀÀn. Kassalla vasta huomasin ettÀ oli sinkkukori kÀytössÀ. Nyttemmin nuo korit kadonneet, ainakin lÀhikaupoista.

En tiedÀ. Oon joskus ottanut eikÀ kukaan silti edes vilkaissut.

Vierailija
1264/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan kaivata enemmĂ€n seksisuhdetta kuin parisuhdetta. 

MinĂ€ taas en kaipaa kumpaakaan. Kaipaan aivopuoliskoani. Korvikkeet ei kelpaa. 

L

Aivopuolisko on oiva termi. AivopuoliskohetkiÀ olen kokenut erÀÀn L:n kanssa. Toki muunkinlaisia, mm. silkkaa hölmöyttÀ, sellaista sympaattista.

Tuskin olet kaivattu(n)i.

L

Vierailija
1265/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen taito rakastaa on alkeellisella tasolla. Aito rakkaus ja vÀlittÀminen puuttuu.

Miesten taito rakastaa on alkeellisella tasolla. Aito rakkaus ja vĂ€littĂ€minen puuttuu. Vain seksi on mielen pÀÀllĂ€.

Aito rakkaus mitataan taivaassa, ei sÀngyssÀ.

Vierailija
1266/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Turhaa tÀÀllÀ roikkua. Voisiko joku irrottaa palstanuorani?

Vierailija
1267/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa vielÀ kultaseni.

Vierailija
1268/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin?

Vierailija
1269/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levolle lasken sydĂ€meni. YritĂ€n olla odottamatta enÀÀ. 

Pakottaa no joku odottamaan - etkö vaan uskalla itse toimia ja vongut palstalla! Tollot đŸ€ŠđŸ€ŠđŸ€Š

Luetun ymmÀrtÀminen auttaisi.

A) MistÀ tiedÀt, etten olisi toiminut? Olettaminen ei ole tiedon vÀÀrti.

B) MikÀ ylimmÀinen neuvonantaja olet? PyydÀn neuvoa, kun tarvitsen. Miksi mahdat ketjussa aikaasi viettÀÀ?

Vierailija
1270/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ se sinkkukori kaupassa tarkoittaa ? Aikoinaan otin huomaamattani sellaisen, ja huomasin ettÀ mulle hymyiltiin ja mua tuijoteltiin piiiittkÀÀÀn. Kassalla vasta huomasin ettÀ oli sinkkukori kÀytössÀ. Nyttemmin nuo korit kadonneet, ainakin lÀhikaupoista.

Idea kai oli, ettĂ€ halukkaat voivat sanattomasti ilmaista olevansa vapaita. ÄrrĂ€llĂ€kin oli jotain sinkku-kuppeja joskus. EiköhĂ€n valtaosa jotka noita tosissaan "kĂ€yttivĂ€t" olleet sellaisia, ettei monellekaan tullut yllĂ€tyksenĂ€ ettĂ€ ovat sinkkuja. 

Vierailija
1271/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittenkö astut elĂ€mÀÀni? 

Vierailija
1272/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen taito rakastaa on alkeellisella tasolla. Aito rakkaus ja vÀlittÀminen puuttuu.

Miesten taito rakastaa on alkeellisella tasolla. Aito rakkaus ja vĂ€littĂ€minen puuttuu. Vain seksi on mielen pÀÀllĂ€.

Aito rakkaus mitataan taivaassa, ei sÀngyssÀ.

Tai helvetissÀ. Jos sitÀ ei koskaan ollutkaan.

Vierailija
1273/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

'Tulin tarkastelemaan kÀytkö tÀÀlÀ vielÀ mua haukkumassa'

'Unohdit sen heiluttelevan kÀden viestin lopusta'

NÀmÀ on trollin töitÀ.

MÀ en koskaan tule tÀnne

ketÀÀn haukkumaan.

Joku yrittÀÀ vetÀÀ mua

mukaan johonkin mihin minulla ei

mitÀÀn osaa ole.👋

Vierailija
1274/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idea kai oli, ettĂ€ halukkaat voivat sanattomasti ilmaista olevansa vapaita. ÄrrĂ€llĂ€kin oli jotain sinkku-kuppeja joskus. EiköhĂ€n valtaosa jotka noita tosissaan "kĂ€yttivĂ€t" olleet sellaisia, ettei monellekaan tullut yllĂ€tyksenĂ€ ettĂ€ ovat sinkkuja. 

MeillÀ pÀin sinkkukoria nÀkee usein vanhoilla mummoilla. Ne ei varmaan edes nÀe mitÀ siinÀ lukee. Ottavat vain sen pienimmÀn korin pienille ostoksille.

Vierailija
1275/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattu ei kÀy kaupassa ollenkaan, kun vaimo kÀy tai tilaa kotiin. Ei siis pelkoa, ettÀ nÀkisi.

HyvinpĂ€ sĂ€ niiden asiat tiedĂ€t. 

En tiedÀkÀÀn, kunhan arvelin. Monia nÀkee monesti kaupassa, hÀnet olen nÀhnyt 20 vuoden aikana kerran.

MÀ nÀen yhden tarhatÀdin kaupassa kolmesti viikossa. En ymmÀrrÀ miten se on edes mahdollista ?

Vierailija
1276/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Tulin tarkastelemaan kÀytkö tÀÀlÀ vielÀ mua haukkumassa'

'Unohdit sen heiluttelevan kÀden viestin lopusta'

NÀmÀ on trollin töitÀ.

MÀ en koskaan tule tÀnne

ketÀÀn haukkumaan.

Joku yrittÀÀ vetÀÀ mua

mukaan johonkin mihin minulla ei

mitÀÀn osaa ole.👋

Ootko sÀ se kaksplussan ogE? Etkö sÀ ookaan lÀhtenyt tÀstÀ ketjusta, vaikka oot varmaan kymmenen kertaa kaksplussalla ilmoittanut, ettÀ et kÀy enÀÀ tÀÀllÀ?

Vierailija
1277/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MeillÀ pÀin sinkkukoria nÀkee usein vanhoilla mummoilla. Ne ei varmaan edes nÀe mitÀ siinÀ lukee. Ottavat vain sen pienimmÀn korin pienille ostoksille.

Otin joskus kun oli niin kivan vĂ€rinen. Ihmettelin jonossa kun joku mies hymyili pitkÀÀn. 

Vierailija
1278/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedÀ. Oon joskus ottanut eikÀ kukaan silti edes vilkaissut.

Siis tarkoittaako se jotain vihreetĂ€ valoo vai mitĂ€ ? Ei muuta mut olin tuolloin naimisissa đŸ€Ł

Vierailija
1279/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YllÀttyisinkö, jos pÀÀsisin kurkistamaan ajatuksiisi?

EhkÀpÀ tiedÀt jo kaiken, ainakin sen, mikÀ liittyy sinuun.

Vierailija
1280/1934 |
08.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ huomista isĂ€npĂ€ivÀÀ sulle joka olet sydĂ€messĂ€ni! Kerran kysyin miten isĂ€inpĂ€ivĂ€si meni. Kerroit touhunneesi jĂ€lkikasvusi kanssa. Kunpa vielĂ€ nĂ€htĂ€is. Mulla on niin kova ikĂ€vĂ€ 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi yhdeksÀn kuusi