Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1934)
Oon poissa kauan mutta aina tai jos tulen esille teen itsestÀni totaalisen narrin.
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde edellyttÀis niin tÀydellisen sopivaa ihmistÀ kaikin puolin, ettÀ ei sellaista ole olemassakaan.
Siksi se epÀtÀydellinenkin yleensÀ riittÀÀ, jos siinÀ ollaan kuitenkin plussan puolella
En minÀkÀÀn ole samanlaisen kanssa, koskaan ollut. Kaivattuni on ehkÀ eniten nÀistÀ kaltaiseni jollain tasolla, toisaalta on hyvinkin erilainen ilmaisultaan. Liian samanlaiset sopivat paremmin ystÀviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan kaivata enemmÀn seksisuhdetta kuin parisuhdetta.
Autisteilla menee noin.
Ei kiinnosta parisuhde, kun suurin osa vapaista naisista on vihervassareita vegaaneja ja mt-kuntoutujia.
Ja miehistÀ alkoholisteja, persuja ja mt-kuntoutujia.
Vierailija kirjoitti:
Odotan seuravaa kertaa kun nÀhdÀÀn. Toivottavasti on tilaisuus jÀÀdÀ hetkeksi kahden.
MinÀ odotan sitÀ vÀhÀn kauhunsekaisin tuntein. Pelottaa, mitÀ nÀen silmistÀsi.
ĂitĂ€ muikkunen. đ§Ąnuppunen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đđŒđ€ŠđŒ
MinÀkin hÀpeÀn aina itseÀni. Se on kai masennnusta se.
En hÀpeÀ itseÀni juuri nyt, kaipaan vaan kovasti ja olen turhautunut ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan kaivata enemmÀn seksisuhdetta kuin parisuhdetta.
MinÀ taas en kaipaa kumpaakaan. Kaipaan aivopuoliskoani. Korvikkeet ei kelpaa.
L
Aivopuolisko on oiva termi. AivopuoliskohetkiÀ olen kokenut erÀÀn L:n kanssa. Toki muunkinlaisia, mm. silkkaa hölmöyttÀ, sellaista sympaattista.
Moi J, mitÀ kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levolle lasken sydÀmeni. YritÀn olla odottamatta enÀÀ.
Pakottaa no joku odottamaan - etkö vaan uskalla itse toimia ja vongut palstalla! Tollot đ€Šđ€Šđ€Š
Turhaan sÀ sitÀ kaivattuasi koitat psyykata haukkumisen kautta ottamaan yhteyttÀ. Et sÀ sitÀ kiinosta. Ei lannistavat narsisit kiinnosta yhtÀÀn ketÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me nÀhtiin ennen usein K-supermarketissa.
KÀvin siellÀ "ennen" alituiseen. En enÀÀ ollenkaan.
En kÀy minÀkÀÀn.
NÀen pari kertaa vuodessa unta nuoruuden aikojen ihastuksesta. En ymmÀrrÀ, miksi. EhkÀ hÀnessÀ konkretisoituu tavoittamattomuus, vaikken hÀnen perÀÀnsÀ jÀÀnytkÀÀn itkemÀÀn. Samanlainen tÀmÀkin juttu, toteutumaton.
Vierailijat kirjoittivat:
'Tutustu sanan etymologiaan raakkuva apina. Te vatuloivat tyhjÀt arvat puuhastelette tÀÀllÀ saamattomasti vÀlittÀmÀttÀ tuleeko elÀmÀstÀnne valmista ikinÀ, jahkailette, arvotte ja jappailette tyhjien ajatustenne kanssa tÀÀllÀ. Eli saamattomasti vatuloitte ja hiihdÀtte tÀÀllÀ ja muualla banaani perseessÀ.'
'Ja samaa nÀytÀt tekevÀn sinÀkin. Osta pienempi banaani huomenna, jos vaikka ei tuntuisi noin pahalle.'
'TyhjÀ arpa'. KÀytin ilmaisua tÀnÀÀn
kommentissani.
NÀmÀ tyhjÀt arvat ei minulta.
Naisen taito rakastaa on alkeellisella tasolla. Aito rakkaus ja vÀlittÀminen puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Naisen taito rakastaa on alkeellisella tasolla. Aito rakkaus ja vÀlittÀminen puuttuu.
Miesten taito rakastaa on alkeellisella tasolla. Aito rakkaus ja vÀlittÀminen puuttuu. Vain seksi on mielen pÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimainen olet.
Ylivoimaisen höynÀytettÀvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan solmussa nÀiden tunteideni ja elÀmÀni kanssa. Huokaus.
MillÀ tavalla?
MitÀ se sinkkukori kaupassa tarkoittaa ? Aikoinaan otin huomaamattani sellaisen, ja huomasin ettÀ mulle hymyiltiin ja mua tuijoteltiin piiiittkÀÀÀn. Kassalla vasta huomasin ettÀ oli sinkkukori kÀytössÀ. Nyttemmin nuo korit kadonneet, ainakin lÀhikaupoista.
MinÀkin hÀpeÀn aina itseÀni. Se on kai masennnusta se.