Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1706)
Vierailija kirjoitti:
Shyape_C_Lingus kirjoitti:
Haluaisin, jos vain rohkenisin, kĂ€ydĂ€ cosplay-animemessuilla tutustumassa "omaan" vĂ€keeni đšđđ©đ»đš
Jos ne on sun vÀkeÀ niin ei tarvitse pelÀtÀ?
mulla ei oo "omaa" vÀkee, olen rejekti, torjuttu.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, jos vain rohkenisin, kĂ€ydĂ€ cosplay-animemessuilla tutustumassa "omaan" vĂ€keeni đšđđ©đ»đš
Jos ne on sun vÀkeÀ niin ei tarvitse pelÀtÀ?
mulla ei oo "omaa" vÀkee, olen rejekti, torjuttu.
YmmÀrrÀn. VÀhÀn sama tilanne tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tulethan kylÀÀn ! Odotan.
VÀÀrinkÀsityksen takia lopetit yhteydenpidon.
Kuka kysyy keneltÀ
Vierailija kirjoitti:
Silti Sinua aina đ
MitÀ silti tarkoittaa?
Jaahas, kotipitsuli tuli valmiiksi. Nyt vielÀ kahvia.Kaipaan kesÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Eroottinen ilta tulossa. <3
Joo mullakin, minÀ ja rakas ystÀvÀni Kyllikki.
Sain kaverisi reaktiosta mielikuvan, ettÀ olet puhunut minusta kaverillesi.
Vierailija kirjoitti:
Millainen reaktio? Kenelle nÀmÀ terveiset?
Vierailija kirjoitti:
Naiset, tuoko sperma teille hyvÀÀ oloa?
Muistan lukeneeni, ettÀ sperman on ihan tieteellisesti todettu lisÀÀvÀn naisen hyvinvointia. Se ilmeisesti sisÀltÀÀ joitakin hormoneja tai muita ainesosia, jotka emÀttimestÀ imeytyessÀÀn saavat tÀmÀn vaikutuksen aikaan. Kiinnostaisikin kuulla naisilta ihan tosielÀmÀn kokemuksia tÀstÀ asiasta. Eli oletteko kokeneet seksin harrastamisen jÀlkeen vÀhÀn pitkÀkestoisempaa hyvÀÀ oloa, joka voisi johtua nimenomaan spermasta emÀttimessÀ? Ja jos olette, niin kuinka kauan sen vaikutus yleensÀ kestÀÀ?
Ei mutta jaksan polkea kuntopyörÀÀ kauemmin jos otan poskeen - koska proteiinit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Jonna' kirjoitteli joskus
enkeleistÀ - joku luuli minun teksteikseni
(perÀti alter_ego sivuhahmoksi).
En ole Jonna, en ylipÀÀtÀÀn tuputa tÀÀllÀ
Jeesusta tai mtn muutakaan. Lapsia ei ole.
Keskeytynyt,
tietÀmÀttÀni (ehkÀisyn ohi) alkanut raskaus
löytyy minulta ja silloiselta kumppaniltani.
Naisen elÀmÀÀ, sitÀhÀn se.
Raskauksista iso osa
pÀÀtyy kesken jo aivan alkuvaiheessa.
Nuorillakin. Toivon hyvÀÀ vkl isukeille,
Àideille, veloille, myös lapsettomille miehille.
đđđ§Ąđż
Heippa vaan kaikille, kyllÀ kirjoittelin joskus enkeleistÀkin teille.
En tuputa kenellekÀÀn mitÀÀn, se ei sovi minulle. TÀstÀkÀÀn syystÀ en tekisi enÀÀ puhelinmyyntityötÀkÀÀn.
Puhukaa vain minusta, ei
Niin, sulla on vaan vakavia pershÀröjÀ. Muistissa on kyllÀ, mitÀ kaikkea ikÀvÀÀ olet tuosta tytöstÀsikin tÀnne kirjoitellut. Sossut ihan aiheesta rajanneet tapaamisiasi lapsiisi. Halveksin kaltaisiasi "ÀitejÀ", ette ansaitse lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Muistan lukeneeni, ettÀ sperman on ihan tieteellisesti todettu lisÀÀvÀn naisen hyvinvointia. Se ilmeisesti sisÀltÀÀ joitakin hormoneja tai muita ainesosia, jotka emÀttimestÀ imeytyessÀÀn saavat tÀmÀn vaikutuksen aikaan. Kiinnostaisikin kuulla naisilta ihan tosielÀmÀn kokemuksia tÀstÀ asiasta. Eli oletteko kokeneet seksin harrastamisen jÀlkeen vÀhÀn pitkÀkestoisempaa hyvÀÀ oloa, joka voisi johtua nimenomaan spermasta emÀttimessÀ? Ja jos olette, niin kuinka kauan sen vaikutus yleensÀ kestÀÀ?
KyllÀhÀn sÀÀnnöllinen, tyydyttÀvÀ seksielÀmÀ tukee naisen/ihmisen kokonaisvaltaista hyvinvointia, mutta en tiedÀ liittyykö varsinaisesti spermaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin 44-vuotias eronnut nainen, enkÀ ollut kokenut miehen kosketusta vuosiin.
Osallistuin kansalaisopiston kurssille, jolla oli myös tyttÀren kanssa samassa lukiossa opiskeleva poika. HÀn hakeutui seuraani, kuljimme yhtÀ matkaa kurssille ja takaisin, sovimme yhteisestÀ opiskelusta kahvilassa, juttelimme paljon ja hÀn sai mut nauramaan ja uskoutumaan. Ne viipyilevÀt katseet mitÀ toisiimme loimme...
Kun kerroin jatkuvasti tyttÀrelle hÀnestÀ, tytÀr kiusoitteli, ettÀ taidan olla ihastunut ja kannusti nauttimaan elÀmÀstÀ. Lopulta pÀÀtin pyytÀÀ hÀnet illalla kylÀÀn. TytÀr oli kaverinsa luona.
Poika saapui ja kehui miten kauniiksi olin laittautunut. Söimme ja joimme sohvalla viiniÀ. Tunsin miten hÀnen kÀtensÀ hakeutui reidelleni ja miten hÀn hyvÀili sitÀ. Katsoimme toisiimme ja hÀn varovasti suuteli. Vastasin suudelmaan. HÀnen hyvÀilynsÀ vÀrisyttivÀt kehoa ja tunsin miten perhoset lensivÀt mahassa. HÀn
Nonnih ja taas mennÀÀn xD
Vierailija kirjoitti:
ViimeisimmÀstÀ (toivottavasti ei viimeisestÀ) seksikerrasta on niin paljon aikaa etten edes muista. Kaivattukaan ei suostu antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulethan kylÀÀn ! Odotan.
VÀÀrinkÀsityksen takia lopetit yhteydenpidon.
Kuka kysyy keneltÀ
SitÀ vastausta ei tÀÀltÀ tule saamaan. Jokainen tietÀÀ kyllÀ itse jos on lopettanut yhteydenpidon.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani ettÀ puhuin ihastuksestani kenellekÀÀn. En tiennyt ettÀ hÀn oli varattu. Pakit murensi.
Sivusta
MÀ aion olla paljastamatta kiinnostavan miehen lÀsnÀoloa kavereideni seurassa. Onnistuu varmasti ihan hyvin, koska samaiset kaverini eivÀt koskaan huomanneet kuka ihastukseni oli, vaikka ihan sanoin heille, ettÀ hÀn meni tuosta just jne. Olivat vaan, ettÀ kuka, missÀ, en huomannut, ja kun nÀytin toiselle kaverille kuvan, niin ei hÀn tiennyt yhtÀÀn. Vaikka ollut todella monesti samassa tilassa tuon ihmisen kanssa.
En halua, ettÀ kukaan kaveri alkaa mitÀÀn kuikuilemaan tai olemaan jotenkin "uuh, hymyile sille" tai muuta pakotusta. Haluan hoitaa asiat rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Eroottinen ilta tulossa. <3
Perinteinen isÀnpÀivÀlahja? VÀhÀn kököt terveiset silti, jos et vaimollesi nÀitÀ lÀhetÀ.
Mutta eihÀn tÀnne saanut kirjoittaa kuin ikÀvÀstÀ. Naisilla aina omat sÀÀnnöt..