Terveiset kaipaamalleni đ
Kommentit (8152)
Vierailija kirjoitti:
Miks sÀ et koskaan haluu olla mun lÀhellÀ, miks sÀ et vastaa, miks sanot en tiedÀ, miks sÀ teet tÀn mulle, mÀ haluun silittÀÀ sua, en vaan saa, oisitpa tÀssÀ, antasin sili sili hali ja pusun, silittÀisin sut uneen, mut ethÀn sÀ halua, ethÀn sÀ musta niin ajattele, oisitpa tÀssÀ vierellÀ, miks ajattelisit mua, miks et halua mua, ei tÀstÀ tuu mitÀÀn.
T. Man ja Gusti
Tossa sun kiusaamisyrityksessÀ alkaa olla aika kipeitÀ piirteitÀ. TsemppiÀ hei, yritÀ pÀrjÀillÀ mun terveisten kanssa. Ne ei oo sulle, joten tee niinku muutkin, scrollaa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀyttÀkÀÀ sitÀ itseenne kÀpertymisen energiaa ja sisÀisiin konflikteihin tuhlattuja ajatuksia mieluummin itsestÀnne ulos suuntautuviin ajatuksiin ja ympÀristön tarkasteluun.
Omassa perÀsuolessa hilluminen ei ole ylevÀÀ eikÀ kiinnostavaa.
Introvertti elÀvöittÀÀ maailmaa sisÀltÀÀn tulevalla. Ainakin minÀ toimin nÀin.
Jokaisen sisÀltÀ tulee maailma, oli sitten millainen ihminen tahansa.
Kaikkien sisÀinen maailma ei vain ole yhtÀ luova, elÀvÀ, eloisa, positiivinen, iloinen, kuoluva, ajatusrikas, kypsÀ, viisas tms.
Joidenkin sisÀinen maailma on hyvin masentava, jopa tÀynnÀ pahaa ja negatiivisu
Ongelma onkin se etteivÀt ymmÀrrÀ asioita oikein. KÀsitteetkin ovat useasti hakusessa. En ko. henkilöstÀ tiedÀ mutta yleinen havaintoni vain. Vaatii ihmistuntemusta tutustua ihmiseen kokonaisuutena. Itse olen erityisen taitava nÀissÀ, minulla on erityisosaamista jota muilla en ole huomannut olevan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sÀ et koskaan haluu olla mun lÀhellÀ, miks sÀ et vastaa, miks sanot en tiedÀ, miks sÀ teet tÀn mulle, mÀ haluun silittÀÀ sua, en vaan saa, oisitpa tÀssÀ, antasin sili sili hali ja pusun, silittÀisin sut uneen, mut ethÀn sÀ halua, ethÀn sÀ musta niin ajattele, oisitpa tÀssÀ vierellÀ, miks ajattelisit mua, miks et halua mua, ei tÀstÀ tuu mitÀÀn.
T. Man ja Gusti
MĂ€ uskon mangustiin ja siihen mieheen.
Niin mÀkin. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Man ja Gusti
MĂ€ uskon mangustiin ja siihen mieheen.
Kiitos siitÀ. PÀivÀn ainoat kivat sanat mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies. Joku muukin kirjoittaa sinulle tÀÀllÀ. Kirjoittelee sinuun liittyÀ tunnistettavia asioita.
En oo huomannu, mutta toisaalta en ole hirveĂ€n yllĂ€tynytđ
AapeellÀ p*skat harhat vaan pÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀyttÀkÀÀ sitÀ itseenne kÀpertymisen energiaa ja sisÀisiin konflikteihin tuhlattuja ajatuksia mieluummin itsestÀnne ulos suuntautuviin ajatuksiin ja ympÀristön tarkasteluun.
Kaikkien sisÀinen maailma ei vain ole yhtÀ luova, elÀvÀ, eloisa, positiivinen, iloinen, kuoluva, ajatusrikas, kypsÀ, viisas tms.
Joidenkin sisÀinen maailma on
Luetun ymmÀrtÀminen ei ainakaan kuulu erityisosaamiseesi. TÀmÀ on kaipausketju.
En mÀ edes tiedÀ hÀnen ikÀÀ eikÀ hÀn mun, ei ole tullut vielÀ puheeksi :D
Olkoon mikÀ ketju tahansa, samat vastalauseet vastassa joka tapauksessa. Kuuntelen mielummin Keko Salataa ja juon kahvia. HyvÀÀ iltaa hyeenat, varokaa vaaroja koska elÀmÀ.
MinÀ tein Helsingin yliopiston viestinnÀn perusopinnoissa tutkielman nimeltÀ ilmiö nimeltÀ Antti Tuisku ja sillÀ hetkellÀ Antti kilpaili Idolsista.
Olen aina ollut herkkÀ ja aavistanut asioita.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ tein Helsingin yliopiston viestinnÀn perusopinnoissa tutkielman nimeltÀ ilmiö nimeltÀ Antti Tuisku ja sillÀ hetkellÀ Antti kilpaili Idolsista.
Kaipaatko Anttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien sisÀinen maailma ei vain ole yhtÀ luova, elÀvÀ, eloisa, positiivinen, iloinen, kuoluva, ajatusrikas, kypsÀ
,
Mangnusti on trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko Anttia?
No yks Antti oli mun best friend benefit. Opiskeltiin sosiologiaa.
Psykot palstalla, aika kadota.
Arvostan aika rauhallista elÀmÀÀ. Sellaisen saisin helposti.
EtÀÀltÀ vaan susta tykkÀÀn.
Ei saa hÀiritÀ narskun mieltÀ ja yllyttÀÀ pahaa kieltÀ.
VielÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko Anttia?
No yks Antti oli mun best friend benefit. Opiskeltiin sosiologiaa.
đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies. Joku muukin kirjoittaa sinulle tÀÀllÀ. Kirjoittelee sinuun liittyÀ tunnistettavia asioita.
En oo huomannu, mutta toisaalta en ole hirveĂ€n yllĂ€tynytđ
AapeellÀ p*skat harhat vaan pÀÀllÀ.
Tosiasioita ne ovat.
Ootko entinen koulukiusaaja ja jatkat tÀÀllÀ, kun ei ole muuta?
Sivu