Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (7626)

Vierailija
7421/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko ihminen yhtÀ kuin pahat tapansa?

Vierailija
7422/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kulta, en malttaisi enÀÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7423/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni on kuin hunajaa.

Olisin mielellÀni hunajasi.

Vuotaisit hunajaa

Vierailija
7424/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VÀhintÀÀn yleensÀkin.

Vierailija
7425/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisitpa kaivattu vielÀ ettÀ voitas ees jutella, en tarkottanu pahalla kiirehtiÀ asioita, tykkÀÀn vaan susta :)

Laitoin sut just mykistykselle.

Annat mulle luvan niin mykistĂ€n sen nyrkillĂ€ hiljaiseksi. 

t. Arto rakas kristuksen siunaama miehesi

Vierailija
7426/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viestii😘

Vierailija
7427/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuninkaalliset paikalla.

Aika nöyrÀ...

Vierailija
7428/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni on kuin hunajaa.

Olisin mielellÀni hunajasi.

Vuotaisit hunajaa

Sinun syytÀsi.

Vierailija
7429/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eikö Sami ehdi tutkia

pitÀÀkö hutkia

Vierailija
7430/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀnÀÀn se tuli varsinaisen selvÀksi, reflektoituani asioita kunnolla. Olen todella sairas ja eristÀytynyt. Kammottava tilanne. Jotenkin en myöskÀÀn sovi minnekÀÀn irl. En saa kontaktia muihin. YhteisiÀ kiinnostuksia harvemmin on. SekÀ ahdistun liian helposti. Se mikÀ toisille on "korona" on minulle normaali. Ja tÀmÀ on johtanut psykoosiin.

Otan osaa, Dandere. 

En ole Dandere. EnkÀ kiinnostunut hÀnen jutuistaan. Jos olisin, olisi minulla enemmÀn saumoja ystÀvyyssuhteisiin. Olen hyvin tavallinen.

Ei nikin muutos muuta sinua dandere. Vaikka sinulla olisi kuinka monta nikkiĂ€ olet silti sinĂ€. 

Vierailija
7431/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀnÀÀn se tuli varsinaisen selvÀksi, reflektoituani asioita kunnolla. Olen todella sairas ja eristÀytynyt. Kammottava tilanne. Jotenkin en myöskÀÀn sovi minnekÀÀn irl. En saa kontaktia muihin. YhteisiÀ kiinnostuksia harvemmin on. SekÀ ahdistun liian helposti. Se mikÀ toisille on "korona" on minulle normaali. Ja tÀmÀ on johtanut psykoosiin.

Otan osaa, Dandere. 

En ole Dandere. EnkÀ kiinnostunut hÀnen jutuistaan. Jos olisin, olisi minulla enemmÀn saumoja ystÀvyyssuhteisiin. Olen hyvin tavallinen.

Joku tavisbaabuska olet tosiaan.

Vierailija
7432/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, Dandere. 

Ei nikin muutos muuta sinua dandere. Vaikka sinulla olisi kuinka monta nikkiĂ€ olet silti sinĂ€. 

Voihan sen niinkin ajatella. Samalla sielulla monta kehoa! 

Ei mutta minusta et mitÀÀn tappouhkailijaa vÀÀnnĂ€. 

Vierailija
7433/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taku oot jumala. 😍

Vierailija
7434/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa pahoja voimia, demoneita eikĂ€ saatanaa. Kristityille vain terveisiĂ€. En tiedĂ€ kuinka tervettĂ€ on uskoa ettĂ€ olisi ja hĂ€pĂ€istĂ€ vielĂ€ itsensĂ€ tĂ€llĂ€kin uskomuksella. NĂ€in vahvassa pelossa elĂ€minen on niin pahaa uhriutumista ettĂ€ jumalanpelko on jo aiheellista. JĂ€rkyttĂ€vĂ€n lapsellinen maailma. Kiitos, olen puhunut. 

Olet ymmÀrtÀnyt vÀhÀn vÀÀrin. Jokaisella kristityllÀ on auktoriteetti, moisten yli, joten kukaan TOSI kristitty ei elÀ minkÀÀnlaisessa pelossa. Ne elÀÀ rakkaudessa. -pelossa on rangaistusta, ei kukaan joka pelkÀÀ, ole tullut tÀydelliseksi rakkaudessa- sun nippelinappelitieto on potaskaa.

ÄlĂ€ selitĂ€ minulle tuota paskaa. Kaiken totuuden tiedĂ€n eikĂ€ ole kristittyjĂ€ kohtaan mitÀÀn ongelmaa mutta tuollaiset puheet kristityiltĂ€ tekevĂ€t silmissĂ€ni heille ison miinuk

SÀ et taida tietÀÀ kovin paljon oikeasta kristillisyydestÀ. Oot vaan törmÀillyt joihinkin "uskoviin" ja muodostanut juurikin jotain nippelinappeli tietoa. MitÀ esim. demoneihin ja Jumalaan tulee, mulla on armolahjoja, ja olen mm sitonut ja vapauttanut astmaatikosta sairauden hengen. Demonin. Ja tÀmÀ parantui. Kummasti se vaan Keesuksen nimessÀ lÀhtee pois ihmisrstÀ, jos demoneita ei ole. Lukuisissa parantumisihmeissÀ olen myös ollut mukana, vapauttamassa. Toiminut Jumalan vÀlikÀtenÀ. Ei niitÀ tosikristityn tarvitse pelÀtÀ. SÀ kÀÀnnÀt tÀmÀn jotenkin kristittyihin tÀmÀn hyvÀ paha -keskustelun. Monet ei uskovat, uskovat Demoneihin ja Jumalan auktoriteettiin niiden ylitse vaikkeivÀt uskossa olekaan. Monet ei uskovat tietÀÀ olevan saatanan palvojia, noitia, voodoota, ja hengellistÀ elÀmÀÀ niin hyvÀssÀ kuin pahassa. Noidat tietÀvÀt ihan perustietona, ettÀ noituudet ei toimi kristittyyn/Jeesuksen veren yli. Myös suomen valtio tunnustaa saatanan palvonnan. TÀstÀ monia esimerkkejÀ on kÀrÀjÀoikeudessa.

Vierailija
7435/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi olet ilkikurinen nainen ?

Vierailija
7436/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on nyt parempi, ettÀ unohdan sinut ja keskenerÀisyytesi ja jatkan matkaani. Kaikkea hyvÀÀ.

Olet tiedottanut tÀtÀ eilisestÀ asti. On tullut selvÀksi kaikille !!!

Heh. Mulle on ilmoitettu jo vuosia sitten noin ja silti hĂ€n on ottanut yhteyttĂ€. YritĂ€n olla vĂ€littĂ€mĂ€ttĂ€ vaikka mielessĂ€ hĂ€n on joka pĂ€ivĂ€. 

Vierailija
7437/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuis niin?

Vierailija
7438/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita viestii😘

Ei uskalla. Jos sinÀ uskallat, tee se.

Vierailija
7439/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No kyllĂ€ mĂ€ sen vitosen ansaitsinkin, nilkutin tenttiin urheasti mahd. varvas murtuneena..😌

Vierailija
7440/7626 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Huonoista tavoista voi halutessaan poisoppia.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi kuusi viisi