Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (7701)

Vierailija
7401/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mietin sua koko ajan, hihittelevÀ kaunotar.

Vierailija
7402/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan todella kovasti sinua. Haluan koskettaa sinua niin kuin se olisi tÀrkein työni mitÀ tehdÀ.

😍 TykkĂ€isin. Odotan työteliĂ€isyyttĂ€si.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7403/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni on kuin hunajaa.

Olisin mielellÀni hunajasi.

Vierailija
7404/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa pahoja voimia, demoneita eikĂ€ saatanaa. Kristityille vain terveisiĂ€. En tiedĂ€ kuinka tervettĂ€ on uskoa ettĂ€ olisi ja hĂ€pĂ€istĂ€ vielĂ€ itsensĂ€ tĂ€llĂ€kin uskomuksella. NĂ€in vahvassa pelossa elĂ€minen on niin pahaa uhriutumista ettĂ€ jumalanpelko on jo aiheellista. JĂ€rkyttĂ€vĂ€n lapsellinen maailma. Kiitos, olen puhunut. 

Olet ymmÀrtÀnyt vÀhÀn vÀÀrin. Jokaisella kristityllÀ on auktoriteetti, moisten yli, joten kukaan TOSI kristitty ei elÀ minkÀÀnlaisessa pelossa. Ne elÀÀ rakkaudessa. -pelossa on rangaistusta, ei kukaan joka pelkÀÀ, ole tullut tÀydelliseksi rakkaudessa- sun nippelinappelitieto on potaskaa.

ÄlĂ€ selitĂ€ minulle tuota paskaa. Kaiken totuuden tiedĂ€n eikĂ€ ole kristittyjĂ€ kohtaan mitÀÀn ongelmaa mutta tuollaiset puheet kristityiltĂ€ tekevĂ€t silmissĂ€ni heille ison miinuksen. Aitoa suvaitsevaisuutta ja ymmĂ€rrystĂ€ totuutta kohtaan, vain rehellisyydellĂ€ tehdÀÀn hyviĂ€ asioita ja parannetaan maailmaa oikeasti.

Vierailija
7405/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Addiktoituisin naiseen niin, ettĂ€ nauttisin/nauttisimme joka pĂ€ivĂ€ monta kertaa. KeskeyttĂ€isin hĂ€nen puuhansa aina kĂ€hmimĂ€llĂ€. HĂ€nen vartalonsa olisi vapaata riistaa minulle. 

Olet piiiitkÀn pÀivÀn töissÀ, joten missÀhÀn vÀlissÀ tuon tekisit?

Kaikki yöt aikaa. sivusta

Uhoat vaan! T mieheltĂ€ 

Se oli vilpitön toteamus. T. Todistetusti miehinen heteromies

Toistaiseksi kaikki yöt ajattelen sinua. T. eka vastaaja

Vierailija
7406/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ajattelen usein sinua HannađŸ€—

J

Vierailija
7407/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan todella kovasti sinua. Haluan koskettaa sinua niin kuin se olisi tÀrkein työni mitÀ tehdÀ.

Turvallisempaa lisÀtÀ joku tieto tÀhÀn. MielessÀ nainen alle 32

Vierailija
7408/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀÀrme tÀÀllÀ, onko kettu paikalla? Kuinkas nyt suu pannaan?

Vierailija
7409/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YllÀtÀ minut.

Miten haluaisit?

Vierailija
7410/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tiku huhuilee Takua. 

Vierailija
7411/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀnÀÀn se tuli varsinaisen selvÀksi, reflektoituani asioita kunnolla. Olen todella sairas ja eristÀytynyt. Kammottava tilanne. Jotenkin en myöskÀÀn sovi minnekÀÀn irl. En saa kontaktia muihin. YhteisiÀ kiinnostuksia harvemmin on. SekÀ ahdistun liian helposti. Se mikÀ toisille on "korona" on minulle normaali. Ja tÀmÀ on johtanut psykoosiin.

Vierailija
7412/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀytkö solariumissa, kun olet niin tummahipiÀinen? Et ole kuitenkaan kerinnyt mihinkÀÀn aurinkoon. Mulla hÀipyy kesÀn rusketus aika ÀkkiÀ.

Vierailija
7413/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÀÀrme tÀÀllÀ, onko kettu paikalla? Kuinkas nyt suu pannaan?

ÄlĂ€ 🙈

Vierailija
7414/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella kova flirttailemaan. Teen sitĂ€ aina. Nyt harmittaa, flirttailin ihan olan takaa irl ja se henkilö kiinnostui minusta. LĂ€hti flirttiin mukaan ihan uskolla, ja yhtĂ€kkiĂ€ halus panna. No leikin mukana aikani. Ja ilmeisesti hĂ€n vaistos ettĂ€ pelleilin vaan ja nyt vĂ€lit on vĂ€hĂ€n kiusalliset. 

SinĂ€pĂ€ olet fiksu tapaus 😂

MitÀ pahaa on flirtissÀ, ei se nyt sitÀ tarkoita ettÀ on valmis panemaan. En mahda itselleni mitÀÀn. Flirttailen aina kun siihen on mahdollisuus, molemmin puolin tarkoitan. Ei aiemmin kukaan noin tosissaan ole ottanut. Flirtti piristÀÀ pÀivÀÀ.

Vierailija
7415/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀnÀÀn se tuli varsinaisen selvÀksi, reflektoituani asioita kunnolla. Olen todella sairas ja eristÀytynyt. Kammottava tilanne. Jotenkin en myöskÀÀn sovi minnekÀÀn irl. En saa kontaktia muihin. YhteisiÀ kiinnostuksia harvemmin on. SekÀ ahdistun liian helposti. Se mikÀ toisille on "korona" on minulle normaali. Ja tÀmÀ on johtanut psykoosiin.

Otan osaa, Dandere. 

Vierailija
7416/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiku huhuilee Takua. 

Ei tÀÀllÀ kai ole kuin Aku. Iines on vielÀ krapuloissaan kun ei se tuolleen vanhemmiten enÀÀ.. yhdessÀ pÀivÀssÀ..

Vierailija
7417/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiku huhuilee Takua. 

Taku tÀÀllÀ. Tammenterhot tallessa. Varastot tÀynnÀ.

Vierailija
7418/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuninkaalliset paikalla.

Vierailija
7419/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jukra sain 5 tentistĂ€.👀 VĂ€hĂ€n meni riskillĂ€ kun en ehtiny kĂ€ymÀÀn kaikkea materiaalia lĂ€pi mut onneksi kysyttiin sellasia mitkĂ€ tiesin muutenkin.😀

Vierailija
7420/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, Dandere. 

En ole Dandere. EnkÀ kiinnostunut hÀnen jutuistaan. Jos olisin, olisi minulla enemmÀn saumoja ystÀvyyssuhteisiin. Olen hyvin tavallinen.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi viisi seitsemÀn