Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7701)
Vierailija kirjoitti:
Haluan todella kovasti sinua. Haluan koskettaa sinua niin kuin se olisi tÀrkein työni mitÀ tehdÀ.
đ TykkĂ€isin. Odotan työteliĂ€isyyttĂ€si.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on kuin hunajaa.
Olisin mielellÀni hunajasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa pahoja voimia, demoneita eikÀ saatanaa. Kristityille vain terveisiÀ. En tiedÀ kuinka tervettÀ on uskoa ettÀ olisi ja hÀpÀistÀ vielÀ itsensÀ tÀllÀkin uskomuksella. NÀin vahvassa pelossa elÀminen on niin pahaa uhriutumista ettÀ jumalanpelko on jo aiheellista. JÀrkyttÀvÀn lapsellinen maailma. Kiitos, olen puhunut.
Olet ymmÀrtÀnyt vÀhÀn vÀÀrin. Jokaisella kristityllÀ on auktoriteetti, moisten yli, joten kukaan TOSI kristitty ei elÀ minkÀÀnlaisessa pelossa. Ne elÀÀ rakkaudessa. -pelossa on rangaistusta, ei kukaan joka pelkÀÀ, ole tullut tÀydelliseksi rakkaudessa- sun nippelinappelitieto on potaskaa.
ĂlĂ€ selitĂ€ minulle tuota paskaa. Kaiken totuuden tiedĂ€n eikĂ€ ole kristittyjĂ€ kohtaan mitÀÀn ongelmaa mutta tuollaiset puheet kristityiltĂ€ tekevĂ€t silmissĂ€ni heille ison miinuksen. Aitoa suvaitsevaisuutta ja ymmĂ€rrystĂ€ totuutta kohtaan, vain rehellisyydellĂ€ tehdÀÀn hyviĂ€ asioita ja parannetaan maailmaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Addiktoituisin naiseen niin, ettÀ nauttisin/nauttisimme joka pÀivÀ monta kertaa. KeskeyttÀisin hÀnen puuhansa aina kÀhmimÀllÀ. HÀnen vartalonsa olisi vapaata riistaa minulle.
Olet piiiitkÀn pÀivÀn töissÀ, joten missÀhÀn vÀlissÀ tuon tekisit?
Kaikki yöt aikaa. sivusta
Uhoat vaan! T mieheltÀ
Se oli vilpitön toteamus. T. Todistetusti miehinen heteromies
Toistaiseksi kaikki yöt ajattelen sinua. T. eka vastaaja
Ajattelen usein sinua Hannađ€
J
Vierailija kirjoitti:
Haluan todella kovasti sinua. Haluan koskettaa sinua niin kuin se olisi tÀrkein työni mitÀ tehdÀ.
Turvallisempaa lisÀtÀ joku tieto tÀhÀn. MielessÀ nainen alle 32
KÀÀrme tÀÀllÀ, onko kettu paikalla? Kuinkas nyt suu pannaan?
Vierailija kirjoitti:
YllÀtÀ minut.
Miten haluaisit?
TÀnÀÀn se tuli varsinaisen selvÀksi, reflektoituani asioita kunnolla. Olen todella sairas ja eristÀytynyt. Kammottava tilanne. Jotenkin en myöskÀÀn sovi minnekÀÀn irl. En saa kontaktia muihin. YhteisiÀ kiinnostuksia harvemmin on. SekÀ ahdistun liian helposti. Se mikÀ toisille on "korona" on minulle normaali. Ja tÀmÀ on johtanut psykoosiin.
KÀytkö solariumissa, kun olet niin tummahipiÀinen? Et ole kuitenkaan kerinnyt mihinkÀÀn aurinkoon. Mulla hÀipyy kesÀn rusketus aika ÀkkiÀ.
Vierailija kirjoitti:
KÀÀrme tÀÀllÀ, onko kettu paikalla? Kuinkas nyt suu pannaan?
ĂlĂ€ đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella kova flirttailemaan. Teen sitÀ aina. Nyt harmittaa, flirttailin ihan olan takaa irl ja se henkilö kiinnostui minusta. LÀhti flirttiin mukaan ihan uskolla, ja yhtÀkkiÀ halus panna. No leikin mukana aikani. Ja ilmeisesti hÀn vaistos ettÀ pelleilin vaan ja nyt vÀlit on vÀhÀn kiusalliset.
SinĂ€pĂ€ olet fiksu tapaus đ
MitÀ pahaa on flirtissÀ, ei se nyt sitÀ tarkoita ettÀ on valmis panemaan. En mahda itselleni mitÀÀn. Flirttailen aina kun siihen on mahdollisuus, molemmin puolin tarkoitan. Ei aiemmin kukaan noin tosissaan ole ottanut. Flirtti piristÀÀ pÀivÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn se tuli varsinaisen selvÀksi, reflektoituani asioita kunnolla. Olen todella sairas ja eristÀytynyt. Kammottava tilanne. Jotenkin en myöskÀÀn sovi minnekÀÀn irl. En saa kontaktia muihin. YhteisiÀ kiinnostuksia harvemmin on. SekÀ ahdistun liian helposti. Se mikÀ toisille on "korona" on minulle normaali. Ja tÀmÀ on johtanut psykoosiin.
Otan osaa, Dandere.
Vierailija kirjoitti:
Tiku huhuilee Takua.
Ei tÀÀllÀ kai ole kuin Aku. Iines on vielÀ krapuloissaan kun ei se tuolleen vanhemmiten enÀÀ.. yhdessÀ pÀivÀssÀ..
Vierailija kirjoitti:
Tiku huhuilee Takua.
Taku tÀÀllÀ. Tammenterhot tallessa. Varastot tÀynnÀ.
Jukra sain 5 tentistĂ€.đ VĂ€hĂ€n meni riskillĂ€ kun en ehtiny kĂ€ymÀÀn kaikkea materiaalia lĂ€pi mut onneksi kysyttiin sellasia mitkĂ€ tiesin muutenkin.đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, Dandere.
En ole Dandere. EnkÀ kiinnostunut hÀnen jutuistaan. Jos olisin, olisi minulla enemmÀn saumoja ystÀvyyssuhteisiin. Olen hyvin tavallinen.
Mietin sua koko ajan, hihittelevÀ kaunotar.