Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7626)
Gallup: MitÀ erityistaitoja sinulla on, joista kaivattusi ei tiedÀ mitÀÀn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa pahoja voimia, demoneita eikÀ saatanaa. Kristityille vain terveisiÀ. En tiedÀ kuinka tervettÀ on uskoa ettÀ olisi ja hÀpÀistÀ vielÀ itsensÀ tÀllÀkin uskomuksella. NÀin vahvassa pelossa elÀminen on niin pahaa uhriutumista ettÀ jumalanpelko on jo aiheellista. JÀrkyttÀvÀn lapsellinen maailma. Kiitos, olen puhunut.
Olet ymmÀrtÀnyt vÀhÀn vÀÀrin. Jokaisella kristityllÀ on auktoriteetti, moisten yli, joten kukaan TOSI kristitty ei elÀ minkÀÀnlaisessa pelossa. Ne elÀÀ rakkaudessa. -pelossa on rangaistusta, ei kukaan joka pelkÀÀ, ole tullut tÀydelliseksi rakkaudessa- sun nippelinappelitieto on potaskaa.
ĂlĂ€ selitĂ€ minulle tuota paskaa. Kaiken totuuden tiedĂ€n eikĂ€ ole kristittyjĂ€ kohtaan mitÀÀn ongelmaa mutta tuollaiset puheet k
Etkö sinÀ nyt ymmÀrtÀnyt mitÀ kirjoitin?
Olen tavannut paljon ihmisiÀ joten ymmÀrrÀn moninaisesti ihmisistÀ.
Jos et pÀÀssyt kÀrryille kommentin aiheesta, kyseessÀ oli nimenomaan kristittyjen puheita joogan haitallisuudesta. Luin tÀstÀ juuri. TÀstÀ siis oli kyse eikÀ kristityistÀ muuten.
Vierailija kirjoitti:
Taku oot jumala. đ
NöyrÀ, sÀÀsteliÀs, antelias ja armollinen. KiitÀn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta, en malttaisi enÀÀ.
Laita viestiiđ
Ei uskalla. Jos sinÀ uskallat, tee se.
En mĂ€kÀÀn uskalla. Yksin jÀÀn.đą
Kuutamon kanssa kÀvelyllÀ
Etsimme toistemme napoja
Mihin ovat ne piilotettu?
Aartehemme
SylistÀ Huolesi, löytyy kartta
â€ïž Ujo, arka, asosiaalinen, herkkĂ€, kiltti, hyper-esteetikko, vĂ€lttelevĂ€, hyvĂ€sydĂ€minen, introvertti persoona â€ïž Ihana Sayakani <333 â€ïž
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ilkikurinen nainen ?
Olen ainakin syntynyt vuohen vuonna kiinalaisen horoskoopin mukaan. Eikös vuohet juuri ole naisellisia ja ilkikurisiakin keksiessÀÀn kaikenlaista hassua.
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt parempi, ettÀ unohdan sinut ja keskenerÀisyytesi ja jatkan matkaani. Kaikkea hyvÀÀ.
Aloitkin jo olla aika kypsÀ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt parempi, ettÀ unohdan sinut ja keskenerÀisyytesi ja jatkan matkaani. Kaikkea hyvÀÀ.
Olet tiedottanut tÀtÀ eilisestÀ asti. On tullut selvÀksi kaikille !!!
Heh. Mulle on ilmoitettu jo vuosia sitten noin ja silti hÀn on ottanut yhteyttÀ. YritÀn olla vÀlittÀmÀttÀ vaikka mielessÀ hÀn on joka pÀivÀ.
No sitĂ€ mĂ€ just tarkoitin, paistaa ihan lĂ€pi, ettĂ€ toitottaa vaan tuota mutta ei mene eteenpĂ€in đ
Vierailija kirjoitti:
En ole varma mitÀ hÀn tietÀÀ/aavistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulta, en malttaisi enÀÀ.
Laita viestiiđ
Ei uskalla. Jos sinÀ uskallat, tee se.
En mĂ€kÀÀn uskalla. Yksin jÀÀn.đą
HĂ€n ei suinkaan ole yksin. Jos olisi, uskaltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Osaan elvyttÀÀ fyysisesti, psyykkisesti ja sosiaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
MÀ en tiedÀ onko se erityistaito, mutta mulla on sellanen kummallinen tapa katsoa maailmaa tietynlaisesta nÀkövinkkelistÀ, katson kokonaisuuksia ja asioiden limittymistÀ ja taustoja, en oikein osaa selittÀÀ. VÀhÀn kuin katselisi ulkopuolelta kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ilkikurinen nainen ?
koska olen
kiva lukea mediaa ja olla
koska miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan elvyttÀÀ fyysisesti, psyykkisesti ja sosiaalisesti.
Tiesin.đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihminen yhtÀ kuin pahat tapansa?
Ei. Huonoista tavoista voi halutessaan poisoppia.
Aito rakkaus parantaa syvimmÀnkin haavan.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut olevani joustava, ja sille on myös nÀyttöÀ. Venyn spagaatiin. Muita en tÀssÀ yhteydessÀ mainitse.
Vierailija kirjoitti:
Pusu Samille đ
Kiitos paljon. Samoin sulle. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihminen yhtÀ kuin pahat tapansa?
Ei. Huonoista tavoista voi halutessaan poisoppia.
Aito rakkaus parantaa syvimmÀnkin haavan.
Paitsi jos toinen ei ole muutokseen valmis tai halukas tai mikÀli ei nÀe tarvetta muutokselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa pahoja voimia, demoneita eikÀ saatanaa. Kristityille vain terveisiÀ. En tiedÀ kuinka tervettÀ on uskoa ettÀ olisi ja hÀpÀistÀ vielÀ itsensÀ tÀllÀkin uskomuksella. NÀin vahvassa pelossa elÀminen on niin pahaa uhriutumista ettÀ jumalanpelko on jo aiheellista. JÀrkyttÀvÀn lapsellinen maailma. Kiitos, olen puhunut.
Olet ymmÀrtÀnyt vÀhÀn vÀÀrin. Jokaisella kristityllÀ on auktoriteetti, moisten yli, joten kukaan TOSI kristitty ei elÀ minkÀÀnlaisessa pelossa. Ne elÀÀ rakkaudessa. -pelossa on rangaistusta, ei kukaan joka pelkÀÀ, ole tullut tÀydelliseksi rakkaudessa- sun nippelinappelitieto on potaskaa.
ĂlĂ€ selitĂ€ minulle tuota paskaa. Kaiken totuuden tiedĂ€n eikĂ€ ole kristittyjĂ€
Jos joku lakihenkinen, pelokas uskova/jĂ€rjestö sanoo sulle joogan olevan haitallista, uskotko tosiaan sen, ottamatta enempÀÀ selvÀÀ asioista. Moni voi sanoo itseÀÀn kristityks vaikkei sitĂ€ ole. Joten nĂ€mĂ€ sun "kristityt" ei todellakaan ole olleet mitÀÀn todellisia kristittyjĂ€, jos jostain joogasta ovat kauhistuneet đ