Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (7701)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on kuin hunajaa.
Onko tepsin fani?
Mulla ei ole kaivattua enÀÀ đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitko alkoholistin mieheksesi?
Yh-mammoille kelpaa mikÀ tahansa, kunhan saa munaa.
Ei minkÀÀnlainen nainen ole nÀköjÀÀn hyvÀ. EdellisellÀ sivulla haukuttiin seksivastaiseksi jos ei anna miehen koska tahansa hyvÀksikÀyttÀÀ kehoaan ja nyt sekÀÀn ei kÀy jos naiselle kelpaa se muna.
Lopeta jo ymmÀrrysvajeesi mainostaminen. Olet ihan itse miesvihasi voimaannuttamana keksinyt oliinukkesi hyvÀksikÀytöstÀ vÀkisin ottamalla ja vÀkivalloin kourimalla. Keskustelu liittyi parisuhteisiin joissa seksuaalisuus ja halu toiseen eivÀt ole vallankÀyttöÀ, psyykkisten kompleksien solmuja tai tabuja vaan ihan molemminpuolisesti ja yhteensopivasti muodostunut olennainen osa suhdetta ja elÀmÀÀ. Sellainen jossa kumpikin saa haluta mutta kummankaan ei ole pakko; kumpikin saa tarpeeseensa ja toinen on valmis antamaan ilman kaupankÀyntiÀ. TervepÀinen ja kestÀvÀ.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on kuin hunajaa.
Onko tepsin fani?
Tuskin. En tosin tiedÀ.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ olen todella sekaisin. Eilen kuvittelin isossa kaupassa kÀydessÀni nÀhneeni sinut. TÀmÀ ajatus pÀlkÀhti pÀÀhÀni vasta jÀlkikÀteen. Nyt luulen sen olevan valemuisto. Jos olisit siellÀ ollut, olisit varmaankin tullut kohti ja tervehtinyt tms. normaalia.
En olisi tullut ellei meillÀ ole tuttavalliset ja korrektit vÀlit. Olin eilen kÀymÀssÀ isossa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ihastunut toiseen naiseen.
TiedÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Addiktoituisin naiseen niin, ettÀ nauttisin/nauttisimme joka pÀivÀ monta kertaa. KeskeyttÀisin hÀnen puuhansa aina kÀhmimÀllÀ. HÀnen vartalonsa olisi vapaata riistaa minulle.
Olet piiiitkÀn pÀivÀn töissÀ, joten missÀhÀn vÀlissÀ tuon tekisit?
Kaikki yöt aikaa. sivusta
Seksi on siitÀ mukava juttu, ettÀ kun toiselle antaa, saa itsekin samalla vÀkisin.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistit ovat vÀhÀn tylsÀÀ seuraa pidemmÀn pÀÀlle. Istuvat kuppinsa vieressÀ aamusta iltaan.
Alkoholistin habitus ja elÀmÀn hallinnan puute ihmisessÀ ei kiehdo kukn toista alkoholistia. Ei kunnon ihmiset ala alkoholistien kanssa sÀÀtÀmÀÀn, nÀin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Addiktoituisin naiseen niin, ettÀ nauttisin/nauttisimme joka pÀivÀ monta kertaa. KeskeyttÀisin hÀnen puuhansa aina kÀhmimÀllÀ. HÀnen vartalonsa olisi vapaata riistaa minulle.
Uhoat vaan! T mieheltÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minkÀÀnlainen nainen ole nÀköjÀÀn hyvÀ. EdellisellÀ sivulla haukuttiin seksivastaiseksi jos ei anna miehen koska tahansa hyvÀksikÀyttÀÀ kehoaan ja nyt sekÀÀn ei kÀy jos naiselle kelpaa se muna.
Lopeta jo ymmÀrrysvajeesi mainostaminen. Olet ihan itse miesvihasi voimaannuttamana keksinyt oliinukkesi hyvÀksikÀytöstÀ vÀkisin ottamalla ja vÀkivalloin kourimalla. Keskustelu liittyi parisuhteisiin joissa seksuaalisuus ja halu toiseen eivÀt ole vallankÀyttöÀ, psyykkisten kompleksien solmuja tai tabuja vaan ihan molemminpuolisesti ja yhteensopivasti muodostunut olennainen osa suhdetta ja elÀmÀÀ. Sellainen jossa kumpikin saa haluta mutta kummankaa
Kai tuo on itsestÀÀn selvÀÀ ettÀ saa haluta mut kummankaan ei ole pakko. Ihme jankutuksen saatte asiasta kuin asiasta sivusta
Voisinpa unohtaa sinut, en vaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo ymmÀrrysvajeesi mainostaminen. Olet ihan itse miesvihasi voimaannuttamana keksinyt oliinukkesi hyvÀksikÀytöstÀ vÀkisin ottamalla ja vÀkivalloin kourimalla. Keskustelu liittyi parisuhteisiin joissa seksuaalisuus ja halu toiseen eivÀt ole vallankÀyttöÀ, psyykkisten kompleksien solmuja tai tabuja vaan ihan molemminpuolisesti ja yhteensopivasti muodostunut olennainen osa suhdetta ja elÀmÀÀ.
Kai tuo on itsestÀÀn selvÀÀ ettÀ saa haluta mut kummankaan ei ole pakko. Ihme jankutuksen saatte asiasta kuin asiasta sivusta
No niinpÀ. Pakkoa, vÀkisin ja hyvÀksikÀyttöÀ alkoi tuo kaheli taas tuputtaa saman tien kun pöyristyi siitÀ, ettÀ joku (jotkut) saattaisi harrastaa spontaania seksiÀ heti kun toisen tekee mieli. Kertoo vain hÀnen maailmankuvastaan, ennakkoluuloistaan ja estoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhoat vaan! T mieheltÀ
Se oli vilpitön toteamus. T. Todistetusti miehinen heteromies
EipÀ ole joogakaan minussa herÀttÀnyt pahoja voimia tai demoneita koskaan. IhmisillÀ on paljon ongelmia ja psyykkistÀ sekÀ henkistÀ sairastumista. Olisi mukava tietÀÀ mitÀ nÀillÀ pahoilla voimilla ja demoneilla kukakin tarkoittaa. Jotkut puhuvat demoneista kun kÀrsivÀt sisÀisesti omista ongelmistansa, tÀmÀ taitaa olla yleisin "demoni" ja sinÀnsÀ ymmÀrrettÀvÀÀ sillÀ eihÀn se ongelmiensa poteminen varmaankaan hyvÀltÀ tunnu. Uhriutumisella on saatu aikaan pahaa jÀlkeÀ. Teatterinaisille varsinkin terveisiÀ tÀmÀn myötÀ.
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa unohtaa sinut, en vaan pysty.
TiedÀn. En minÀkÀÀn pysty unohtamaan.
Yks oli sinnikkÀÀsti tyrkyttÀmÀssÀ itteensÀ, en tietenkÀÀn huolinut ongelmapesÀkettÀ elÀmÀÀni. Hyi.