Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (7701)

Vierailija
7361/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisitko alkoholistin mieheksesi?

Yks oli sinnikkÀÀsti tyrkyttÀmÀssÀ itteensÀ, en tietenkÀÀn huolinut ongelmapesÀkettÀ elÀmÀÀni. Hyi.

Vierailija
7362/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaivattuni on kuin hunajaa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7363/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tepsin fani?

Vierailija
7364/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kaivattua enÀÀ đŸ€”

Vierailija
7365/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pasille ei pusuja

Vierailija
7366/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh-mammoille kelpaa mikÀ tahansa, kunhan saa munaa.

Ei minkÀÀnlainen nainen ole nÀköjÀÀn hyvÀ. EdellisellÀ sivulla haukuttiin seksivastaiseksi jos ei anna miehen koska tahansa hyvÀksikÀyttÀÀ kehoaan ja nyt sekÀÀn ei kÀy jos naiselle kelpaa se muna.

Lopeta jo ymmÀrrysvajeesi mainostaminen. Olet ihan itse miesvihasi voimaannuttamana keksinyt oliinukkesi hyvÀksikÀytöstÀ vÀkisin ottamalla ja vÀkivalloin kourimalla. Keskustelu liittyi parisuhteisiin joissa seksuaalisuus ja halu toiseen eivÀt ole vallankÀyttöÀ, psyykkisten kompleksien solmuja tai tabuja vaan ihan molemminpuolisesti ja yhteensopivasti muodostunut olennainen osa suhdetta ja elÀmÀÀ. Sellainen jossa kumpikin saa haluta mutta kummankaan ei ole pakko; kumpikin saa tarpeeseensa ja toinen on valmis antamaan ilman kaupankÀyntiÀ. TervepÀinen ja kestÀvÀ.

Sivusta.

Vierailija
7367/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tepsin fani?

Tuskin. En tosin tiedĂ€. 

Vierailija
7368/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinĂ€ olen todella sekaisin. Eilen kuvittelin isossa kaupassa kĂ€ydessĂ€ni nĂ€hneeni sinut. TĂ€mĂ€ ajatus pĂ€lkĂ€hti pÀÀhĂ€ni vasta jĂ€lkikĂ€teen. Nyt luulen sen olevan valemuisto. Jos olisit siellĂ€ ollut, olisit varmaankin tullut kohti ja tervehtinyt tms. normaalia. 

En olisi tullut ellei meillÀ ole tuttavalliset ja korrektit vÀlit. Olin eilen kÀymÀssÀ isossa kaupassa.

Vierailija
7369/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on ihastunut toiseen naiseen. 

TiedÀn.

Vierailija
7370/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Addiktoituisin naiseen niin, ettĂ€ nauttisin/nauttisimme joka pĂ€ivĂ€ monta kertaa. KeskeyttĂ€isin hĂ€nen puuhansa aina kĂ€hmimĂ€llĂ€. HĂ€nen vartalonsa olisi vapaata riistaa minulle. 

Olet piiiitkÀn pÀivÀn töissÀ, joten missÀhÀn vÀlissÀ tuon tekisit?

Kaikki yöt aikaa. sivusta

Vierailija
7371/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Seksi on siitÀ mukava juttu, ettÀ kun toiselle antaa, saa itsekin samalla vÀkisin.

Vierailija
7372/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistit ovat vĂ€hĂ€n tylsÀÀ seuraa pidemmĂ€n pÀÀlle. Istuvat kuppinsa vieressĂ€ aamusta iltaan. 

Alkoholistin habitus  ja elĂ€mĂ€n hallinnan puute ihmisessĂ€ ei kiehdo kukn toista alkoholistia. Ei kunnon ihmiset ala alkoholistien kanssa sÀÀtĂ€mÀÀn, nĂ€in se vain on.

Vierailija
7373/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Addiktoituisin naiseen niin, ettĂ€ nauttisin/nauttisimme joka pĂ€ivĂ€ monta kertaa. KeskeyttĂ€isin hĂ€nen puuhansa aina kĂ€hmimĂ€llĂ€. HĂ€nen vartalonsa olisi vapaata riistaa minulle. 

Uhoat vaan! T mieheltĂ€ 

Vierailija
7374/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minkÀÀnlainen nainen ole nÀköjÀÀn hyvÀ. EdellisellÀ sivulla haukuttiin seksivastaiseksi jos ei anna miehen koska tahansa hyvÀksikÀyttÀÀ kehoaan ja nyt sekÀÀn ei kÀy jos naiselle kelpaa se muna.

Lopeta jo ymmÀrrysvajeesi mainostaminen. Olet ihan itse miesvihasi voimaannuttamana keksinyt oliinukkesi hyvÀksikÀytöstÀ vÀkisin ottamalla ja vÀkivalloin kourimalla. Keskustelu liittyi parisuhteisiin joissa seksuaalisuus ja halu toiseen eivÀt ole vallankÀyttöÀ, psyykkisten kompleksien solmuja tai tabuja vaan ihan molemminpuolisesti ja yhteensopivasti muodostunut olennainen osa suhdetta ja elÀmÀÀ. Sellainen jossa kumpikin saa haluta mutta kummankaa

Kai tuo on itsestÀÀn selvÀÀ ettÀ saa haluta mut kummankaan ei ole pakko. Ihme jankutuksen saatte asiasta kuin asiasta sivusta

Vierailija
7375/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voisinpa unohtaa sinut, en vaan pysty.

Vierailija
7376/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo ymmÀrrysvajeesi mainostaminen. Olet ihan itse miesvihasi voimaannuttamana keksinyt oliinukkesi hyvÀksikÀytöstÀ vÀkisin ottamalla ja vÀkivalloin kourimalla. Keskustelu liittyi parisuhteisiin joissa seksuaalisuus ja halu toiseen eivÀt ole vallankÀyttöÀ, psyykkisten kompleksien solmuja tai tabuja vaan ihan molemminpuolisesti ja yhteensopivasti muodostunut olennainen osa suhdetta ja elÀmÀÀ.

Kai tuo on itsestÀÀn selvÀÀ ettÀ saa haluta mut kummankaan ei ole pakko. Ihme jankutuksen saatte asiasta kuin asiasta sivusta

No niinpÀ. Pakkoa, vÀkisin ja hyvÀksikÀyttöÀ alkoi tuo kaheli taas tuputtaa saman tien kun pöyristyi siitÀ, ettÀ joku (jotkut) saattaisi harrastaa spontaania seksiÀ heti kun toisen tekee mieli. Kertoo vain hÀnen maailmankuvastaan, ennakkoluuloistaan ja estoistaan.

Vierailija
7377/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihana.. 

Vierailija
7378/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhoat vaan! T mieheltĂ€ 

Se oli vilpitön toteamus. T. Todistetusti miehinen heteromies

Vierailija
7379/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EipÀ ole joogakaan minussa herÀttÀnyt pahoja voimia tai demoneita koskaan. IhmisillÀ on paljon ongelmia ja psyykkistÀ sekÀ henkistÀ sairastumista. Olisi mukava tietÀÀ mitÀ nÀillÀ pahoilla voimilla ja demoneilla kukakin tarkoittaa. Jotkut puhuvat demoneista kun kÀrsivÀt sisÀisesti omista ongelmistansa, tÀmÀ taitaa olla yleisin "demoni" ja sinÀnsÀ ymmÀrrettÀvÀÀ sillÀ eihÀn se ongelmiensa poteminen varmaankaan hyvÀltÀ tunnu. Uhriutumisella on saatu aikaan pahaa jÀlkeÀ. Teatterinaisille varsinkin terveisiÀ tÀmÀn myötÀ.

Vierailija
7380/7701 |
17.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinpa unohtaa sinut, en vaan pysty.

TiedÀn. En minÀkÀÀn pysty unohtamaan.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi yhdeksÀn kuusi